Demo is kort maar krachtig Eerste indruk is wel aardig, alleen een beetje jammer dat de framerate regelmatig inkakt. Het einde van de demo is ook leuk met die drukgolf
Ik had hier helemaal niks van verwacht en vond het denk daardoor toch best nog wel tof! De wapens (nouja wapen) zien er tof uit en knallen lekker. Ook de monsters waren best tof, vond het wel grappig dat die gast bij het benzinestation zo uit zijn auto getrokken werdt. Wat ik dan wel weer nep vind zijn de team controls, je kon gewoon ruiken dat er een tegenaanval kwam bij het benzinestation. Dus ik ga meteen Brothers in Arms stijl mijn mannetjes achter een omgevallen tafel zetten... Echter bij het eerste monster dat er verscheen vlogen mijn mannetjes eropaf en verlieten ze zonder pardon hun cover... Hmmm Voor de rest best echter en een heel tof ''einde'' voor deze teaserdemo. Ik denk dat met een aantal goede aanpassingen deze game nog best wel tof kan worden!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beelden_per_seconde demo was zeker niet onaardig. Vooral de monsters waren best lachen.
Ik heb vanochtend demo gedownload en me er flink 5 minuten mee vermaakt. Niet omdat hij daarna niet meer leuk mas maar omdat hij al afgelopen was ^^. Graphics zien er goed uit en de gameplay is ook leuk. Deze game komt waarschijnlijk ook in mijn collectie te staan
Viel me niks tegen, deze demo... en dit is geloof ik ook al echt een oude demo ook nog. Schieten ging soepel, team werkte makkelijk mee, de vijanden zijn vrij bruut en indrukwekkend.. zag er ook goed uit. Had er niet veel van verwacht toen ik hem zag staan op de marketplace, maar viel me reuze mee!
deze game doet me steeds denken aan black ik weet niet het spel dan gewoon, ook de naam: Black---BlackSite
Demo zag er erg goed uit, maar ze moeten er nog wel aan werken.. Die aliens kwamen alleen maar op mij af, en niet op m'n teamleden .. En de framerate zakte in, maar dat zullen ze wel oplossen
Had ik geen last van framerate Maar ik vind dat area51 idee echt machtig mooi dus deze game komt zeker in mijn collectie En die demo was meesterlijk voor 5min want zolang duurde het Ik ga hem al reserveren want dat vind ik hem wel waard