Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gepost is, anders sorry daarvoor, maar er schijnt een bug gevonden te zijn die je savegame wist als je een coop game hebt gedaan. Zie deze thread. Ze werken er nu aan.

    Edit: Op het Crackdown forum staat inmiddels wat je kan doen om geen last van te bug te krijgen: zie hier

     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opvalt na de update is dat het laden veel langer duurt dan daarvoor hebben meer mensen hier last van ?
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij alleen de eerste keer, toen moest hij die nieuwe updat inladen. Als je trouwens met iemand speelt die de betaalde update niet heeft laadt hij inderdaad wel wat langzamer.
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel mij ook al op. Beetje jammer

    Dat was bij Prey ook al het geval.
     
  6. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet dus wel overnieuw beginnen met mijn skills:mad: :mad: :mad: Maar ja daar wordt het spel ook weer leuker van:9
     
  7. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, na een flink wat uurtjes te hebben gespeeld heb ik nog maar 163 hidden orbs gevonden.
    Gelukkig wel 484 agility orbs.

    maar moet je na deze update als je de gangs weer terug zet ( of iets in die trent) weer helmaal opnieuw beginnen?
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aardig goed in racegames, maarre, ik vind het in Crackdown toch knap lastig om met alle wagens alle races te winnen.
     
  9. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lolz net met intrax, doe cheat mode, spawn een SUV en rij als een gek, dan onder het rijden ramp trucks spawnen, wordt je alle kanten op gegooit, mijlen ver de zee in of heel hoog (ook onder het level..)
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, ja, dat is nog het leukste, Kan je toch nog vliegen met je auto!

    Ik merk trouwens dat heel het spel een beetje is verbeterd, geluiden enzovoorts, veel meer detail daarin, tis weer leuk om beetje rond te cruisen..< Waar kan je trouwens die sivilian airport karretje vinden..., ik dacht dat die in die grote garage stond, maar ik kan hem daar niet vinden.
    En gebeurt er wat met je statts als je Ressurect Gangs doet?
     
  13. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    met je stats gebeurt niks ben ik net achter heb dat zelf ook gedaan :)

    en dat airport karretje kan ik ook nergens vinden joh !

    enb moet van de shaigang die pickup kan ik ook nerhgens vinden voor de rest heb ik ze allemaal :)

    anders join me game ben bezig met zoeke dus :)

    me gamertag is JEFFOR NL
     
  14. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net beide game downloads binnengehaald :D
    Nu spelen dus, als iemand me wil toevoegen: graag! Heb wel zin in wat co-op gebeuren binnekort:b:
     
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je toegevoegd ;)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gister met iemand gespeeld, verbinding verbroken opeens zijn savegame weg en vandaag precies hetzelfde bij iemand anders :'-( . Egt zomaar gewoon...egt gaar...

    Moet nog 1 auto van volk die ik niet kan vinden (de limo) en nog 2 of 3 van los muertos die ik ook nergens kan vinden |:-

    Weet iemand toevallig waar de limo van volk is?

    LET OP!!

    Apparently the Title Update that was included in yesterday’s Crackdown content-blowout has the nasty habit of resetting your savegames. Supposedly the problem occurs when you play an online co-op game before jumping into a solo game. In case you had your savegame reset then we’re sorry for you and wish you the best of luck

    Zo kwam dat dus bij ons ook...ik heb alles nog maar die anderen niet meer :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Even snel die updates downloaden, ben benieuwd.
     
  18. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    word gek van het zoeken naar die orbs, moet er nog 5 maar kan ze niet vinden zelfs niet met de kaart voor me neus. gek word je er van. 8)
     
  19. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net me game progress gereset, en merk ook dat alle orbs er weer zijn. Het leuke hiervan is dat als ik er eentje pak hij gewoon bij me oude game wordt meegetelt.
    Moeilijk uit te leggen, maar komt er op neer dat ik die orb achievements veel makkelijker kan halen. Maar is het wel de bedoeling van de makers dat dit zo makkelijk te halen is, of is het een foutje?
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De limo rijd gewoon rond in Volk area maar moet je wel gangs terug aan zetten. De 2 van Muertos rijden ook alleen maar rond de Slammed Pick Up en dat busje.

    Maar weet iemand waar de Slammed Pick Up ergens moet rond rijden want bij komt die gewoon niet langs. ><
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina