1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben uitermate positief over de demo! Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren.. :{
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja morgen mag ik het weer in het echt doen :D

    Ben ook wel benieuwd want morgen in een auto waar ik nog nooit in gereden heb.. Ik hoop dat het een beetje droog is :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Weer op Hockenheim? Of op Zandvoort.
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zandvoort this time.. Met een Formule Renault, heb er zin in.. \o/

    Wat hebben sommige members trouwens een goed geheugen :eek:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik volg je thread ook op Autoweek.nl! :)
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. Ja daar volgen morgen weer nieuwe foto's als het goed is.. Is wel weer aan een update toe..

    En ben zelf nu aan het kijken voor een M3 dus daar kan je dan ook foto's van verwachten ;)
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou het geluid veranderen wanneer je er een andere uitlaat onder zet? Of een air intake?
     
  8. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, maar nu even wat anders. Mensen lopen te zeuren over verschillende dingen. Allereerst zeggen ze dat de AI bagger is. Dat is ie niet want als je de nieuwe pitpass leest wordt er uitgelegd dat die op medium staat. Volgende onderdeel. Uitbreken bij tractioncontrol. Dat is heel normaal,tractioncontrol kan niet alles op vangen. En dan het allerlaatste:'het is zo moeilijk, ik kan niet met 300 de bocht om zonder te remmen' Dat heet dus een simulatie.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Wel. Ooit een F1 auto driftend zien weg rijden bij de start? Maarja, ik vind TCS sowieso dom... koop je een simulatie, ga je er arcade van maken...
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De mensen die het meest klagen over graphics zijn (nog) niet klaar voor een simulatie racer. En wat je zegt, waar je bij need for speed met 300 om de bocht kon, tja.... Verkeerde instelling, hier zul je dus echt je best moeten doen voor een goede rondetijd en dat is nou juist het leukste. Ik vraag me btw weleens af of wel allemaal wel de zelfde versie spelen :confused: Wat is er nou mis met de graphics?
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Snap al die negativiteit niet.
    Vind het een prima game,en ook de graphics zien er goed uit op mijn 720p scherm!

    Ben niet een superdiehard autoracegame gek,maar laat maar komen dat forza \o/
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dream on dan maar :)
     
  13. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook al op.
     
  14. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    prima game alleen vind k het irritant dat je penalty krijgt als de tegenstander tegen jouw aan komt
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb het nieuwe filmpje gekeken van de Nürburgring en ik vind dat de banden nogal veel piepen, is dat in het echt ook zo? Hele tijd dat gepiep.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is niet natuurlijk, hoe minder je piept, hoe minder weerstand je creëert.
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Omdat wanneer je een klein beetje stuurt de banden al gelijk gillen in Forza2...
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Perfectie is ook bijna onmogelijk te halen in een game...

    Maargoed:

    Ik heb vanmiddag effe flink zitten racen met de R2-klasse auto's en dat was om eerlijk te zijn puur genot. Ik ben nu helemaal gewend aan de besturing, ik schakel manueel en alles staat uit behalve ABS.

    Echt goddelijk _O_ Alleen jammer dat ik de andere klasses wat minder vind maar daar kan ik misschien ook nog aan wennen.
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nou als je je banden constant kunt laten piepen dan zit je nog net goed.. Dat betekend dat de auto net niet schuift en dus op het randje de bocht doorgaat, niks mis mee...!

    Moet je wel geen endurance race rijden want het is wel extra belastend voor de banden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina