Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeyy is Halo 3 beta al uit ofzo... want ik heb nog steeds geen code ontvangen van NG-Gamer ?
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand wat gameplays van de beta zien? Naast die van Xorta
    Want zn audio geeft mij gehoorklachte :+
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Xorat: tnx for sharing! En ik hoop dat ik straks toch iets meer n00bs ga tegen komen :+
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mischien beetje grote sig?

    Twas maar een kleine opmerking hoor, ik kan het fout hebben. :+
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Super! Laat de filmpjes maar komen :thumbs:
     
  6. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het trouwens dat ik denk dat er minder auto aim in zit als ik die filmpjes bekijk?

    Hoe zit het trouwens met de zogenaamde noob combo? komen die bollen nog steeds zo sterk naar je toe als in halo 2, of is dat minder geworden?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mag ik wel hopen en in de filmpjes lijkt het idd dat er minder auto aim is, zoals in halo 2 was net iets te veel van het goede =(
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Auto-aim is inderdaad vermindert, en ook wel erg bij plasma pistol. Je ziet nog wel steeds van die lui er mee rond lopen maar die plasma bol is vrij gemakkelijk te ontwijken:)
     
  9. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de cam man. Btw er zijn niet veel nieuwe cams op youtube te vinden. De verschillende onafhankelijke xbox sites bieden echter erg veel filmpjes van de beta, vooral de sites die user filmpjes ondersteunen (ff een tip :p )

    Btw Xorta, hoe heb je deze gecaptured, beeld is echt top maar je audio tript em wel een beetje xD
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  10. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  11. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ahaa vandaar dat ik de laatste tijd zoveel mensen online in halo 2 zag....
     
  13. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk t ja, volgens mij werd iedereen helemaal gek toen ze hoorden dat je door halo 2 te spelen halo 3 beta kon winnen. Dus iedereen meteen halo 2 spelen haha. Naja, kans is nu wel geweken om nog in de friends en family te komen.
     
  14. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik dan maar een 360 kopen voor Halo 3?
     
  15. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! niet te missen dit spel :cool:
     
  16. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup! Kheb 1 flag CTF gespeeld, moeilijk voor offence team om flag te scoren, daarom is deze gametype denk erg leuk met een goed team!

    Whaha ja de audio hebik nooit kunne fixen, alles aan geprobeerd, maar nopez... gewoon geluid lekker zacht zetten dus :). Ik capture via een PCI tv-kaart inme ouwe pc die ik ff van een andere kamer naar mijn kamer heb gesleept :p. Ik capture trouwens het origineel met 7000 kbs! een game opnemen neemt zo'n 6 gig in xD. Dan comprimeer ik die shit naar een bepaald aantal kbs met Sony Vegas. Kheb ondertusse een USB capture card van 110 eeutjes aangeschaft die ik binnekort krijg! Aangzien ik die PCI kaart niet in een laptop kan proppen wat ik tegewoordig heb. Ja ik heb grote plannen voor h3montages:D

    Maar ik heb dus weer een filmpie :D High Ground rumble pit tegen onderandere falc0n en 2 andere aapies. En btw falc0n, ik d8 al zoiets van datje er niet was, want je score ging tijdje niet omhoog en ik kwam je amper tegen.

    http://useruploads.mythica.org/view/Xorta_RumbleSpankin_HighGround.wmv

    Te zien is hoe cheaterig de spartan laser wel niet is! Erg simpel kill wapen watje alsje een beetje redelijk kan aimen gewoon te masterlijk is. Ook zieje nog vage actie van iemand die spike grenade naar me gooit en ik een suicide krijg door de spikes :'-( . Volgens mij had hij mij gestuckt met die spikegrenade -> net als in halo 2 hadje wel eens suicide alsje gestickt werd, hebben ze dus niet gefixed! xD. Dus ja: met spike grenade kunje stucks maken! En nog de Kill Frenzy medal, wat in halo 2 gewoon een running riot was.

    Mmm, halo3 heeft nu al invloed op me leven... sins lange tijd voor het eerst niet gestapt op zaterdag =(
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zat te googlen en toen kwam ik dit tegen

    [​IMG]

    iemand al ooit gezien? :confused:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alleen er staan er boven bij Halo 3 meer pilaren die omhoog komen ipv maar 6...
     
  19. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen wil nog zo'n family beta. Want er zijn de afgelopen 24 uur een kwart miljoen mensen online geweest8)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Lijkt mij gewoon toeval, want die structure op Aarde is gewoonweg de Ark.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina