qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ey GangStaH ga jij lekker smacken, tijdens het potje ff je geweer wegdoen en ff met je platte hand op ze bil staan... jij wel. Doe de stofzuiger!
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    To smack or not to smack thats the question aaaaaahhhhh.............. fuck it, just smack them!8)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Op koninginnendag kan je aan elke lekkere kont zitten die langs loopt :+
     
  4. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    chil ben nie meer gebanned
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2007
  5. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    pG competition

    Guys vanaf maandag start de eerste pG competition. Hoe kun je hier kosteloos en zo vaak als je wilt aan mee doen? Je gaat naar. www.progamesquad.com polls sectie en daar zul je alle info vinden om mee te doen. Ik zal zorgen dat er een registratie veldje is.

    Er worden 1 competitie en 1 give-away actie gehouden.

    Competitie 1 is een design a nice logo for pG
    Give-away word waarschijnlijk iets in de trend van de 100'ste forum subscriber of forum poster wint xxxxx.

    De prijzen die we tot bu toe hebben zijn.

    Def Jam Icon
    GRAW2
    Splinter Cell
    Ridge Racer 6

    Allemaal geheel nieuw en onbespeeld.

    ciao

    pG MaUp3Rd
     
  6. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    _0/
    ik vind ze allemaal wel super chill en relaxt man en owja btw. jij hebt praatjes:lol:
     
  7. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    TW heeft zelfs tegen ons "Gecheat"
    wij hadden de meeste rondes gewonnen, en het was 2-2 in matches, en hun beweerde dat diegene met de minste rondes, mocht hosten!

    toen waren wij nog AK47, stelletje klootviolen die TW's
     
  8. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mauperd, kan je vanaf nu ffies stoppen met spammen, ik heb ut nu wel gezien hoor, bedankt (no offense)
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als ik een hyperactief ben wel, maar als ik rustig de jeugd van tegenwoordig enzo luister ben ik rustig. Btw ik kan me praatjes waar maken. En voordat je gaat zeggen praatjes vullen geen gaatjes gaat zeggen zeg ik je alvast dat ik genoeg gaatjes vul.
    Veghel dat is egt nergens man, komt daar ooit iemand want volgensmij heeft het geen station :\ Lekker paar uur in de trein zitten, A'dam is beter!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  10. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    heb geen zin om discussie tegaan met een 14jarige maar dat zal vast ook zo zijn dat je geen praatjes maker bent maar je doet alsof je de hele wereld aankan en op die foto van je zag ik gewoon een normale jonge ( geen bodybuilder dat zeker niet man) maar anyways veghel heeft wel een station! beter nog als je op station van veghel staat is der een busje die klaarstaat jullie te vervoeren naar de game cafe! Zwaar chill met je maaten bier zuipen ( sommige cola) en lekker gamen tot een uur of 9 !
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Oh is zag het niet op ns.nl staan dat er daar een station was. Btw logisch dat je geen spieren ziet als ik een trui aan heb en een foto van me hoofd maak :thumbs:
     
  12. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Spam? Ik vond het wel leuke info! Volgens mij de meeste mensen wel volgens mij. Is toch leuk voor de mensen waar je om geeft dat het goed met ze gaat maatje, of niet!? Dus no offense terug maar als je iets wilt bereiken in console game land zul je krachten moeten bundelen. Je weet dat pG wel de minst offensive clan van de EU is en het beste wil voor iedereen. Dus als het als spam overkomt sorry.:):
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee Maup3rd nu gewoon stil zijn anders kom ik je weer ff rapen dus OPPASSEN ..



















    j/k xD
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Met z'n alle Quake4 demo = ownage, damn wat is het een vet spel!
     
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    gdvr ik heb al zo een pijn aan mijn kont van gister SmartieZ LOL:b: ok komt goed
     
  16. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaaf 21:00 Quake 4 demo met zijn allen :) ?

    TDM 4v4 ^^
     
  17. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    4e en 5e ronde gewonnen.

    prijzen zijn:

    1st Place: 8800GTS 320MB DX10 graphics card, Logitech G7 Mouse, Ideazon Zboard Merc, EA Game of choice, Nod or GDI shirt

    2nd Place: Logitech G7 Mouse, Ideazon Zboard Merc, EA Game of choice, Nod or GDI shirt

    3rd Place: Logitech G5 Mouse, EA Game of choice

    PS: Weet iemand of een 8800GTS 320MB DX10 graphics card goed is?
     
  18. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    top kaartje! en uuuuuuuhhhhh de quake 4 demo???? hmm ik own jullie allemaal\o/
     
  19. Wauw hoezo speelt iedereen de laatste tijd echt Quake 4? Komt dat door Mauperd ofzo? :p
     
  20. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt het dan? Op hem na?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina