The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat probleem had ik dus ook. :p

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom had je hem dan verkocht ?:confused:

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Even op de Xbazar kijken zou ik willen voorstellen ;)

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Touch of rage kun je snel gebruiken, kost maar 12 Magicka, dus denk van het begin of level 25.
    Pells Gate ligt ten zuiden van Imperial City, vlakbij de kust, heb je zo gevonden. :)
    Zwemmen vanaf Imperial City Waterfront, toen vond ik het geloof ik.

Overigens ben ik nu ook Guildmaster van Thieves Guild, maar door die infamy (infamy is 29, fame 124), vinden de bewakers me allemaal een stuk minder aardig, terwijl mijn fame dus nog bijna 100 hoger is.
    Heb helaas ook geen quests meer om fame te halen (even nagekeken op wiki site, heb ze allemaal al gedaan, op Dark Brotherhood na :mad:).
    Beetje jammer, vond het wel leuk toen iedereen aardig was. :'-(
    Heb ook eindelijk het standbeeld van mezelf gevonden, waar mensen het over hadden. \o/

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt dat beeld in Bruma?

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    In de hoop dat ik er nooit meer verslaafd aan zou raken. :+

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik heb Bravil maar even uitgemoord. Morgen Chorrol en dan die quest voor The Dark Brotherhood daar doen. Voor de 4e keer ofzo. ;)8)

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die, was me nog niet opgevallen. :+
    Ik heb mn pauper huisje in Imperial City nog wat verder volgestouwd met zooi, hij loopt daar nu lekker houterig. :lol: Doe er maar niet meer bij, want dat trekt hij denk ik niet. Kan er bovendien toch niet meer lekker lopen. :emo:
    Had gisteren ook rare loot bij een grot (quest van een Daedra), had 160 strong potions of healing en 180 van sorcery. 8)

Edit: als je Cheydinhall makkelijk wilt uitroeien, moet je iedereen meelokken naar de put, doe je zelf ring of armor met water breathing om en ze verdrinken vanzelf, is het ook geen moord. :)
    Net even getest, dreven 4 bewakers en wat burgers. }:]
    Die staf om te clonen en reanimeren zijn ook leuk om mee te kloten trouwens. _O_

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik had aan het begin van de middag een leuke in Chorrol. Touch of Rage gebruikt en de bewakers begonnen elkaar uit te moorden met nog één of ander vaag mens in groene jurk erbij. 2 Zwervers, 2 Gewone Burgers en zeker 4 Guards dood en ik ben nog niet klaar in Chorrol. ;):)

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    guards zullen denk ik wel respawnen, maar gewone burgers? zouden die respawnen?

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Burgers sowieso niet, die zijn namelijk allemaal min of meer uniek. ;)
    Guards weet ik niet, op een gegeven moment zijn ze allemaal dood, maar wellicht komen ze na een week ofzo terug.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    In dit geval liggen er nog steeds de nodige guards dood op de grond ergens bij de Noordelijke poort in Chorrol.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    wtf is dit, ik probeer me oude Save game te loaden en elke keer als de loading screen ergens bij de 80% is hangt hij vast ;/ heb me HDD even wat leeg gegooit maar dat werkte dus ook helemaal niet en als ik een Nieuwe game start werkt hij gewoon perfect maarja best crap

14. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het cache-geheugen al geleegd (door op A te drukken nog voordat je het Bethesda-logo in beeld krijgt)?

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    nee nog niet gedaan, en het werkte dus weer :>, mja ik dacht al ik download even aan 30 euro content en in 1 keer doet me save data het niet lol, maar bedankt

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Had het ook ergens gelezen, helaas loopt mijne nog altijd vrij slecht. Na dat gedaan te hebben, liep hij zelfs slechter en kort daarna vast. =(
    Hopelijk ligt het aan de cd, die heeft wat krasjes, kan me niet voorstellen dat iedereen af en toe haperingen heeft dat het beeld even bevriest. :x

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Dat heb ik ook zovaak gehad, maar na wat A Button Bashen liep het allemaal weer prima.

18. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

In de missie Scheduled for Death. Opdracht van de Dark Brotherhood moet ik Valen Dreth killen. Nu was ik door het riool gelopen zo de gevangenis in. Heb 'm gekilled. Maar ook wat guards onderweg. Nu als ik de quest af wil ronden word ik iedere keer door bewakers gearresteerd. Me verzetten heeft weinig zin. De boete kan ik niet betalen. Ligt boven de 4000. Dus zit ik in de cel. Heb 'm wel met een lockpick opengekregen. Maar ja, ik ben dan wel mijn zwaard, armor etc. kwijt. Heeft er iemand suggesties, tips hoe ik deze quest het beste kan doen? Wellicht dat ik een oude savegame moet loaden zodat ik de quest goed kan afsluiten.

alvast bedankt!

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een save van voor die missie hebt moet je even opnieuw beginnen en dan met een invisibility spell lang de guards lopen zonder ze te vermoorden. Zo niet, kan je gewoon je straf uitzitten of je wapen en armor uit de evidence chest halen. (ik heb geen idee waar die chest is)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Evidence kist is altijd in de buurt van de jailor.
    Gewoon je tijd uitzitten kan ook, verlies je wat skillpunten, maar die heb je zo terug (meestal 1 of 2). :)
    Overigens krijg je een leuke bonus als je geen enkele bewakers vermoordt, ik ben overal langs geslopen met die invisibility spell, lekker makkelijk. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina