Hallo, ik heb een enorme discussie met iemand. gaat namelijk over het volgende ik heb vandaag game gekocht classic dus dat betekend voor een mooi prijsje van 29.95. nu krijg ik te horen van een vriend dat het is het orginele spel is dit en dat en dat het schijfje minder kwaliteit heeft en sneller kapot gaat. etc etc nog meer van dat soort zinnen. maar er is toch niks mis met die classic? of zit ik er helemaal naast?
Volgens mij slaat dat helemaal nergens op. Classics zijn gewoon de normale spellen in een ander hoesje met dezelfde kwaliteit.
wtf, het enige verschil is dat het hoesje iets anders is, dat is alles. Kwaliteit is precies hetzelfde. Dus je vriend lult uit zijn nek
Als hij dat met keihard bewijs aan kan tonen zal hij gelijk hebben. Maar de kans dat hij het aan kan tonen is nul komma nul. Een classic spel is niets anders dan een ouder spel dat in een nieuw jasje is gestoken en aangeboden wordt voor een leuke prijs. Niets meer, niets minder. Dus die theorie van je vriend kan regelrecht de prullenbak in.
bedankt voor jullie reacties. had erook namelijk nog nooit iets over gelezen of gehoord dus vond ookal raar maar d8 voor de zekerheid vraag ik het hier. nogmaals mijn dank
Nee, das niet waar, naja, meestal niet, welliswaar worden veel oudere games classic, maar dat is niet de reden waarom. Pas als ze over een aantal van verkochte exemplaren gaan, dan kunnen ze ook classic gaan.
Ik heb ook geen idee hoe zijn vriend erbij komt, het is toch geen antiek. Anyway, aangezien dit mysterie al binnen een handjevol posts is opgelost, gaat deze thread op slot.