Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je die gangs terug aan zet want ben je dan allemaal kwijt?
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het feit dat je alle gangs uit de stad had verdreven.
    En waar ze zitten en de info over hen etc.

    Voor de rest heb je alles nog, suppley points, stats, orbs, stuntmarkers.

    Edit: Whoei ik heb ze allemaal gevonden! Toevallig toen ik net weg wou gaan kwam ik de Slammed Pick Up tegen bij het pretpark gedeelte! Heb nu alle auto's gevonden =D
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Durtf de gok niet te nemen eigenlijk moet er nog maar 2 :'-(
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    TOPPPP!! Die moest ik ook nog:thumbs: :thumbs: :thumbs: Nog 4 te gaan!
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De limo rijdt rond in volk gebied, je moet zelf ook in een van de volk auto's rijden dan spawnt ie snel maaaaaaaar....

    WAAR THE HELL IS DE BAGGAGE CAR!?

    Zoek me rot naar dat ding terwijl hij waarschijnlijk op een vaste plek staat :lol:
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd, ik kan dat ding ook niet vinden8) Moet er nog maar 4 ofzow en op zich is het grootste gedeelte erg makkelijk te vinden maar die baggage car is egt spoorloos verdwenen :{
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal staat dat ding op dat boorplatform. soms staat ie er, en soms niet.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kun je de achievements ook krijgen als je zelf die pack niet hebt van 800 points en je vriend wel. Dus samen co-op????????
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, dacht zelf dat het niet kon maar schijnt wel te kunnen.
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Aha, ik ga het dan straks proberen. Ik probeerde die 3 flip met die buggie. Maar het lukte me telkens niet. Ik deed 2 en een half flip en het lukte me maar net niet.

    Trouwens hoe heb jij die achievement gehaald van die body armor? Ik heb meer dan 5 gangmembers met de harpoon gedood, maar toch kreeg ik geen achievement daarvoor. |:-
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    je moet ze ook op die auto nagelen en niet zomaar killen, en 5 tegelijk op een auto. 3 front flips is wel te doen.
     
  12. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet die uitbreiding, ik speelde met gemini nl die heeft de uitbreiding wel 8). maarja waar het eigenlijk om gaat ik spieste 5 gangmembers met een harpoon gun aan 1 auto en kreeg de achievement niet. dus ik denk dat het niet mogelijk om achievements te krijgen zonder de pack te kopen.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb trouwens Crackdown nu voor de 2de keer uitgespeelt, ging nu echt snel et enige dat langzaam ging was naar de locatie toe te gaan. Maar als je eenmaal bij de hide out bent kan je gewoon doorloppen en met een paar schoppen is een baas dood. =x
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De baggace carrier staat inderdaad op het boorplatform. Het was eventjes zoeken maar op een gegeven moment spawnt ie op een helikopterplatform naast de hoofdbaaslocatie. Er staan er dan 2 stuks, en je moet eventjes creatief zijn om hem nog aan land te krijgen :p

    Nu moet ik alle bazen nog op psychotic uit gaan spelen (iemand zin in vandaag?) en alle streetraces halen met alle auto's. Maar dat laatste weet ik nog niet zo zeker of ik dat wel ga doen :+
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  15. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    bevat het betaalde pack ook de content van het gratis pack? ik kan er namelijk maar een downloaden..
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het pak waarvoor je geen geld hoeft te betalen bevat alleen maar een paar updates (wat meer verkeer op straat, minder glitches etc) een nieuwe aanval (ground attack) en een paar nieuwe achievements. Ook bevat deze update de 'Keys to the city' modus waarbij je zelf dingen kunt spawnenen en cheats aan kunt zetten. En je hebt de mogelijkheid om gangs weer levend te maken.

    En het 'Getting Busy' pakket bevat 5 nieuwe wapens (Harpoon gun, Firefly lobber, minigun, cloaking device en Bubble bomb) 3 nieuwe auto's (agency armored car, Buggy, Street Racer) en nog een paar nieuwe achievements.
     
  17. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    welke ik ook download, op mijn schijf staat enkel de free for all pack.. vreemd.

    ook zie ik dat beiden downloads dezelfde grootte hebben, begrijp r niks van..
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kutzooi,, nu zijn mn stats gereset,, kan ik m'n 480 orbs weer opnieuw zoeken:mad:
     
  19. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat meen je niet dat is echt zuur voor je.
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Cookie, zin om vanmiddag of vanavond coop te doen? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina