Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik snap nogsteeds niet dat mensen het in de R tricky of moeilijker vinden als in de A zonder assists. De R wagens hebben zoveel grip en remmen zo goed, ik vind het een stuk makkelijker.. maar dat zal wel aan mij liggen :+

2. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta vaak achterstevoren zonder traction control hoor, bij de A klasse is het nog te doen, daar heb je nog een beetje tijd om het op te vangen en kun je er leuk mee spelen.

Ik rij trouwens met MS stuurtje dus mischien dat het iets moeilijker te doseren is.

Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik van de demo moet vinden. Het raced heel apart, maar misschien ook wel heel realistisch, dat kan ik niet beoordelen. Denken de echte race fanaten dat deze game het dichts bij realistisch racen komt? En wordt dit de beste racegame ooit tot nu denken jullie?

Ben benieuwd!

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil niet opscheppen ofzo hoor, maar geluid zit echt wel snor...

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je kent duidelijk het verschil tussen mening en feit niet helemaal :eek:

En eeh, opscheppen? Heb jij het spel gemaakt?

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij vindt dat het geluid goed genoeg is, ik ook. Jij dus niet... ok, jouw mening :) Game on!

7. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, als jij op 2 trust speakertjes speelt die alleen maar het geluid van een pakje boter waarheidsgetrouw weergeven kan ik me voorstellen dat jij het geluid bagger vindt.

Kom anders even langs, dan kan je horen hoe het klinkt.

8. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom altijd die haat naar elkaar. Je kan wel merken dat het publiek op dit forum wat jonger is...:lol:

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, goede post! Altijd leuk om je verhaaltjes te lezen :D

10. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Het is absoluut geen haat... Ik ben het alleen niet eens met het feit dat het geluid minder is. Vanmiddag nog PGR3 gespeeld, nou flink verschil hoor (in negatieve zin).

11. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Second that..........

Peace,
    Rich_Art. ;)

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het Forza2 geluid het beste geluid uit een racespel tot nu toe.
    Het is helemaal niet monotoon, zeker niet als je niet altijd volgas rijd, wat je sneller hebt met TCS aan. Het geluid is gedetailleerd, en verschillend.
    Ga eens stil staan langs de weg (in de game dan), en luister hoe een groep wagens langs rijd. Je hoort gewoon echt 7 verschillende auto's langsrijden, en lijkt verdorie levensecht. Als dalijk weer die geluiden gaan veranderen met al die tuningopties...man. Dat wordt genieten :D

13. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er wat meningen op het verhaal van hierboven...

14. JeePee

JeePee Guest

GTR en Richard Burns Rally zijn realistischer, maar Forza is aardig op weg :)

Beste racegame ooit? Tja, op elk punt kan hij door een ander spel geklopt worden, maar het totaal pakket is denk ik wel heel erg goed. Deze game is voor een beetje racefan zeker het kopen waard.

15. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf totaal geen ervaring met GTR, kan je uitleggen wat daar beter aan is? Is het racen realistischer?

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat je ook wat reviews op het internet kunt lezen, die vaak een goed beeld geven van de game. ;)

Ikzelf vind het geluid erg super! :D

17. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee! Wat zijn hiervoor de betere sites?

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dus als ik straks bij jou online in een race zit wordt ik iig geen laatste :D want jij staat langs de kant haha (yes ik wordt een keer geen laatste... als ik dit spel ga kopen uiteraard!)

20. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Dat zijn ook meer games voor de professionals. Forza Motorsport 2 mikt op een veel grotere doel groep.

De demo heb ik op sinds dag één gespeeld. Omdat het een demo is, zie ik het gewoon als een zoethoudertje tot Forza Motorsport 2 echt uitkomt. Het volledige spel zal hoe dan ook leuker worden (de tuning opties, graphics met AA, misschien betere A.I. etc). Maar wat was het heerlijk om met een Mercedes SLR McLaren te rijden. Het deed gewoon pijn om die wagen te beschadigen. Je wordt gedwongen om je wagen heel te houden, maar dat lukte helaas bij mij niet. Het is een goed teken dat ik al snel tegen de vangrail aanknalde, wat inhoudt dat dit spel, net als Forza Motorsport 1, zeker niet makkelijk is. Racegames mogen van mij erg ver gaan in realisme en de nieuwe Forza lijkt mij die game te gaan bieden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina