Aaaaah vet man, dat is nog eens grappig dat je die ook hebt.
Het maakt mij echt niks uit dat de accu niet superlang meegaat, aangezien ie echt het meest van de tijd op mijn kamer zal staan op het buro, dus is totaal niet van belang eigenlijk. En op vakantie zal ik nooit een laptop meenemen, een PSP evt is meer dan genoeg voor de 'rustigere' momenten op vakantie.
Ik wou een laptop dat ik sowieso Brothers in arms kon draaien...nou.....dat gaat hem absoluut wel lukken zo te horen, tjonge. En wanneer ik ga gamen, sluit ik die shit aan op mn beamer..nouuuuu echt, can't wait.
vanaf maandag al bezig met uitzoeken, ik was bijna zeker dat ik zelfs voor een van de nieuwste Znote's wou gaan , ik zou em bijna bestellen...en toen zag ik ineens staan dat de leveringstijd onbekend was, en ik ben een beetje allergisch wanneer zoiets er staat...ik heb ooit eens met een Amerikaanse PS2 een niet al te fijne ervaring gehad. In europa was ie nog niet uit en ik gek genoeg 2600 gulden betalen bij Futurezone te Rotterdam voor een USA PS2...echter kwam dat ding maar niet, uitstel na uitstel, smoes na smoes....vreselijk. Ik wil iets gelijk kunnen halen, of in elk geval een geschatte of verwachte leveringsdatum weten.
Toen een tijdje nog getwijfeld tussen Sony Vaio, eentje van 1300 die er supertof uitzag maar qua specs niet kon tippen aan deze Zepto , De Asus f3jp nog overwogen,maar dat zat in de 1400 euro....en uiteindelijk bij die zepto uitgekomen.
Laatst bewerkt: 16 mei 2007