Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zelfde als met arcade games, de grote is hetzelfde, omdat wanneer je ervoor betaald de content alleen unlocked.

    Dus in het free4all pack zit ook al de betaalde content.

    Anders zou je ook niet coöp kunnen spelen met iemand incl betaalde DLC als je die content zelf niet had.
     
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het Baggagecarretje staat ook ergens anders, in dat grote parkeerplaats geval soort eiland waar ook een eindbaas is, je weet vast wat ik bedoel, bij de Shaigenn. NOu, als je daar naar toe gaat als je de eindbaas(want die moet wel aanwezig zijn) moet gaan verslaan staat het karretje er ook, is wat makkelijker dan het booreiland plekje denk ik..
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat kan toch niet, er komen telkens maar twee gangmembers uit 1 auto. Hoe wil je 5 gasten op 1 auto nagelen?
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kwas gisteren crackdown aan het doen (jaja gisteren kwam crackdown binnen met de post, play-asia iemand? :D) en toen wilde zo'n amerikaan mijn game joinen, dus ik accepten. Bleek dat hij de downloadable content had! Dus ik even snel een achievement halen van 5 lijken aan 1 auto spietsen en snel met de Agency Buggy gaan stunten voor de achievements. En dat kan ik iedereen aanraden :thumbs: die buggy stunt zó goed joh.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Had jij die betaalde content niet dan? Ik heb gisteren drie flips gedaan met de buggie. Maar omdat ik die betaalde niet content had en die andere wel, ik die achievement niet kon krijgen.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    @Yakuza, is goed :)

    Juist...het maakt toch niet uit hoeveel er uit de auto komen. Je moet gewoon wachten tot er mensen langs je auto lopen en die schiet je op je auto. Kan net zo goed een agency supercar zijn. En die front/back flip achievement kan je gewoon halen zonder die content.

    Alleen nog die baggage auto :mad: De rest heb ik nu allemaal. Weet nu waar die baggage auto is link. Ik had die waarschuwing van de gewiste savegame trouwens niet voor niks gepost :confused:

    Edit: Heb hem! Nu nog die races =(
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hehehe ik donderde dat karretjes steeds perongeluk in het water 8)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik had die eindbazen gereset dus moest die ook nog :x . Karretje naar de agency haalde ik maar net want in de tussentijd werd ik aardig beschoten :eek:
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Races waren wel erg lastig trouwens, 1x crashen en het is zeer moeilijk om nog 1e te worden

    1250/1250 :) Bazen afknallen met nieuwe geweren (firefly?) is goed te doen @ Psychotic /coöp
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  10. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip ga gewoon naar the agency en nagel gewoon al die agenten die bij de deuren staan aan een politieauto. Zo heb ik hem gewoon verdient.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat jullie dit stom vinden, maar ik wil Crackdown nog kopen voor de Halo 3 beta. Zit die er nog bij, of was dat echt alleen bij de eerste oplagen? En zit die ook bij de Japanse versie? :+ Want die staat op play-asia voor een goede prijs ;)

    Ps, ik koop het spel niet alleen voor de beta.. Ik wil het ook wel eens spelen, maar als de beta voor H3 er niet had bijgezeten had ik het waarschijnlijk niet geprobeerd :)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel ook als ik hem nog zou kopen.Is het een echte topper op ben je het snel moe ?
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej nu je het zegt, heb hem daar ook wel eens gezien! vanavond ff halen die bak:thumbs:

    P.S. van the volk kan ik die truck niet vinden en die 2e bak(een normale auto) iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    gewoon rondkarren,, en hit-squads achter je aan laten komen,, en kijk eens bij de bazen met garages:)
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De nieuwe Harpoon is erg vermakelijk. Dit wapen doet me denken aan de Penetrator uit F.E.A.R.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2007
  16. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die APC inmiddels gevonden, nu doe andere wagen nog*)
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff handige harry zet ff de gangs terug :mad: nu zit ik weer met al die bazen in me stadje)

    Maar goed heb de moed voor het vinden van die orbs toch al opgegeven.:emo:
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook al van kutttt, die gangs weer terug, maja. Ik geef het niet op, ik moet er nog 4|:-
     
  19. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er nog 3 heb verdomme al een stuk of 10 keer met de map naast me op de bank de stad afgelopen, maar kan ze echt niet vinden. Aan dat geluid als je in de buurt ben heb je ook niks, want al zet ik mijn volume op 10 dan hooor ik het pas als ik er bijna tegen aan sta.

    Kan je die dingen trouwens ook krijgen als je coop speel ???
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, had ik gister nog:+ Maar aan dat geluid heb je idd niets. Ik had er met geluk een gevonden die heel laag lag8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina