kom op zeg hier geef je toch geen enkel cent aan uit.. fuckin filmgame man.Misschien als ie eens over 6 jaar in de budgetbak ( nog nie eens ... gratis bij een blik AH-sperziebonen ) ligt meeskoepen en als onderzetter gebruiken k hoop echt dat er wat ''normale games'' uitkomen zodat we niet aan dit soort crap overgeleverd zijn.
ziet er echt niet uit. damn wat is dat *******lelijk als die er zo uitziet dan snap ik niet dat die op een next gene console uitkomt dat ziet er toch niet uit
Bump! Best aardige game tot nu toe, graphics zijn iig niet slecht en de gameplay is platform/combat. Ook veel combo's enzo mogelijk
Snap niet wat mensen zo lelijk vinden aan deze game hoor!? Vind het er zelf best goed uitzien, als de gameplay goed wordt uitgewerkt (leuke zwaardcombos, afwisselende gameplay) dan lijkt me dit nog best wel een toffe titel worden!
kijk naar die screens en vergelijk ze met andere games. simpel DEZE GAME IS GEWOON LELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Issie al uit? Een game van Pirates 3 heeft zoveel potentie, maar ik vrees dat de ontwikkelaar die er niet uit heeft gehaald. Waarom laten ze niet eens een grote ontwikkelaar met zo'n game aan de slag gaan om een echte topper te maken. Zo zonde van de licentie dit
Is ook zo. Wel wat slordigheden in het spel, vijanden spawnen vaak achter deuren waar ze gewoon doorheen lopen, beetje nep (ook veel dezelfde gezichten enzo). Popup teksten verschijnen soms niet/moeilijk (trigger punten). En bijvoorbeeld wanneer je over een riggel moet lopen wordt dat geactiveerd wanneer je dicht bij de muur staat. Ook dit werkt niet altijd in 1x. Verder nog steeds leuk, hidden items verzamelen, mini games mooie omgevingen
waar heb je het spel gekocht? Hij komt namelijk officieel de 25ste pas uit @Langejan waar heb jij hem dan gehaald?
25 mei is de release datum van deze game in de Europese winkels. Degene die hem claimt te hebben voor de release. Moet dit duidelijk aangeven waarom hij hem heeft. (Zelfde regel als met Gears of War)
Net ff demo gespeeld. De graphics zijn niet next gen niveau, jammer, maar dat is gewoon zo. Ook vond ik het spel behoorlijk makkelijk (het vechten tegen gewone vijanden kun je haast met je ogen dicht). Weinig verschillende combo's. Ook de NPC's die gewoon door deuren lopen (die jij wel open moet doen). Toch heb ik me enorm vermaakt met de demo . Hoewel het technisch gezien gewoon een matig spel is, maakt de sfeer zoveel goed . Heerlijke muziek, prachtige omgevingen en de anitmaties van Jack zijn ook erg leuk gedaan . De duel's vond ik wel leuk uitgewerkt, niet hoogstaand, maar toch tof om te doen. Tja, de filmserie bied gewoon een hele goeie en sfeervolle basis. Zo'n goeie basis dat ik denk dat ik 'm toch wel helemaal wil spelen ^_^. Ben gek op de films en zodra ik deeltje 3 heb gezien ga ik toch deze maar aanschaffen (2e hands waarschijnlijk).
Demo gespeeld valt alleen maar tegen XD, zag er niet zo super uit en dat enige dat dan nog wel een beetje vet was dat dual dingus.