Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet.:lol:

    Het is te meesterlijk old skool RTS shit!:thumbs: _O_






    :b:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik denk dat je de A-knop 2047x achter elkaar moet rammen... 8) (maar waar? menu/ingame?)

    Morgen proberen
     
  3. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm..
    Heeft iemand hier nog een antwoord op.. ?
    ik blijf hier namelijk ook steeds vastzitten.. 8)
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Deze missie is het moeilijkst van alle. zo deed ik het:

    - Verdedig je basis tot reinforcements komen.
    - Bouw een 2de harvester
    - MCV komt nu in het spel, die kun je laten staan aangezien niemand deze komt aanvallen
    - zet 2 apc's aan de linker kant neer
    - zet 2 apc's aan de onderkant neer
    (hier komen namelijk alleen ventjes aan gelopen)
    - zet aan de bovenkant 4 predators neer, ondersteund door 2 pitbulls
    - zet aan de rechter kant 4 predators neer, ondersteund door 2 pittbulls
    - maak nu zo'n 10/15 predators
    - laat ze de bovenste NOD basis aanvallen. Hier komen namelijk alle tanks vandaan die nogal hinderlijk zijn voor je basis.
    - Als dit gelukt is kun je de MCV van NOD met een engineer overnemen zodat je een verdediging kunt gaan bouwen.
    - Bouw nu 8 Bommenwerpers en val daarmee de rechter basis aan waar verschillende air units zich bevinden. Ze hebben veel luchtafweer geschut dus je moet even flink erdoorheen duwen wil je hun luchtbasis bereiken.

    Je hebt nu het bovenste deel van het eiland voor jezelf en kan nu een beetje ruimtelijk bouwen en je army flink uitbreiden. (wees niet te schuw om genoeg harvesters te bouwen.)

    - Je kunt nu met air units het laatste kamp aanvallen linksonder er is bijna geen luchtafweer geschut behalve wat rocketsoldiers, maar met wat airunits is dit snel opgelost. Vernietig niet hun basis alleen hun hand of NOD

    - Ruim nu alle gebouwen uit die bezet zijn door NOD units en stuur een flink aantal APC's de stad in.
    - Je kunt nu de MCV voorzichtig naar je basis gaan bewegen. Zorg er wel voor dat echt alle NOD units uit de stad zijn opgeruimd, anders kan het zo zijn dat je MCV geraakt wordt en je de Bonus objective niet krijgt.

    - Plaats de basis en volg de laatste objective.

    eitje. :9

    hier nog een cheap-ass mapje :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Niet waar, bij de oldskool RTS was het altijd zo een soort steen papier schaar. Iedere unit had een zwakte punt, en de units die bijna geen zwaktepunt hadden en super sterk waren kosten veel geld. En hier kun je van die units oneindig bouwen aangezien je bijna nooit zonder geld komt. Hier is het gewoon degene die als eerst een leger tanks heeft klaar staan.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Red alert 2 iemand?? Komt gewoon op het zelfde neer...en die word ook nog massaal gespeelt :p En ik speel hem soms ook nog via lan :D Is gewoon meesterlijk 8)
     
  7. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    short bull thanks en zwaar dik applaus voor de prachtige map
    en met verdedig de basis is denk het handigst om zo veel mogelijk rifle putjes te bouwen of niet en hoe krijg je het voor elkaar om al je verdediging omhoog te krikken ik zet meestal als eerst de war factory offline

    nogmaals thnks
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Juist veel tanks, pitbulls en APC's bouwen en proberen al je tanks te repareren, dan stijgt namelijk de rang van het ding met de tijd en dan repareert hij zichzelf en schiet hij als een bezetenen. :D
     
  9. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    het is me alleen nog niet gelukt om die verdedigingsdingen te behouden voor de Bonus Objective ..

    maar zeker bedankt .. !
    ( alleen al dat je ff de tijd ervoor had genomen om het te vertellen .. ;) )



    ..

    YEAH .. Alweer online met de scrin ofzo gewonne .. *)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Winnen met de scrin online vind ik niet echt een uitdaging die grote moederschepen zijn gewoon te overpowerd.. enige wat mensen doen met scrin is van die dingen bouwen en aanvallen.. is bijna niks tegen tedoen.
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die moederschepen niet zo bedreigend :x Ze gaan zo enorm langzaam, je moet alleen zorgen dat je ze optijd ontdenkt. Dan gewoon een knokploegje er op af.
     
  12. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey..

    Ik heb een vraagje, volgens mij in het laatste veld moet je als bonus objective een avater kapot maken met je commando. Heeft iemand hier een tip voor omdat ik eigenlijk die avater nooit tegen kom, ze vallen me alleen aan met mannetjes en scorpion tanks..
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hun kamp inrijden zodat die avatar op je af komt. ;) kun je het beste met Mammoth tanks + railgun upgrades doen.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    GODDAMN!
    zie spoiler:

    Ik ben nu bij de laatste missie van GDI tegen scrin althans dat hoop ik maar. Waarbij de missie is: bouw je basis en destroy de Scrin's Basis, met de bijhorende bonusobjectives... afijn. Ik speel op Hard en ik word me toch een partij overlopen. Na 10 min een basisje opgebouwd te hebben (waar je al bijna de kans niet voor krijg) Komen er zo'n 5 tripod en ontelbaar veel fucked-up schepen aan zweven. Nu is het leuke aan deze schepen dat ze je defends in minder dan 5 min wegvagen en niets dat je terug kunt doen omdat hun bereik twee keer zo groot is. Please zeg me dat iemand deze heeft weten te halen en hoe, want dit schiet niet op... :mad:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik heb de game nu ook in mijn bezit. ;)8)
     
  16. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het je ondertussen al gelukt.. ?
    ik ben helaas nog niet bij deze missie..
    zit nog maar bij die missie dat je voor het eerst tege scrin moet..
    in elk geval.. als je weet hoe je het moet doen.. deel het dan ff mee in deze thread.. :9
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nee het is nog niet gelukt. Heb verschillende strategieen toegepast:

    1. Mammoth rush
    Meteen een techcenter en 2 warfactories gebouwd, daarna zo'n 10 mammoths gemaakt. Kwamen helaas niet verder dan het eerste kamp. :mad: Daarna werd ik overlopen.

    2. Airstrikes
    meteen 3 airplatforms gemaakt en een techcenter om daarna 12 bombers te sturen, helaas kwamen deze ook niet terug na hun doel voor 3 kwart beschadigt te hebben. Daarna werd ik weer overlopen

    3. Defends
    defends bouwen zo snel mogelijk zoveel mogelijk air defends en sonic emitters gebouwd. Ik redde het de eerst aanval maar met de tweede werd ik weer overlopen.

    Ik heb na aanleiding van deze pogingen wel een overzicht kunnen maken van de map.

    [​IMG]

    uitleg:

    1. Je eigen basis
    2. Secondairy objective: vernietig de 2e Scrin MCV.

    (waarvan kleinere ground units komen.)
    3. Primary objective: Vernietig de Scrin's MCV
    4. Secondairy objective: Vernietig de Scrin's technology centre.

    (om te vermijden dat ze een superweapon bouwen)
    5. Secondairy objective: Vernietig de Scrins airbase. (locatie voor mij nog onbekend).
    (moet echt als eerste uitgeschakeld worden)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Grappig. Dat is dezelfde missie waar ik ook bij de PC versie vastzit. Wordt zelf ook binnen 15 minuten ofzo overrompeld.
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Maar dat betekend dat er iets chronisch mis is met deze missie, ze blijven maar komen en komen tot je gewoon geen geld voor defends meer hebt en overlopen wordt. Ik wil aan NOD gaan beginnen maar ik wil wel eerst GDI gehaald hebben voordat ik dat doe. :mad: :'-(
     
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

    Vanavond met 3 vrienden afgesproken om online tegen elkaar te spelen, echter kregen we continu een out of sync error. Zeker 5 games die na een minuut of 5, daarna 10 e.d. zo'n error aangaven. Gare shit.
    Daarnaast kan ik soms niet een een server opzetten. Dan lijkt het erop dat er niet genoeg plaatsen zijn op de EA servers.

    Heeft iemand dit ook meegemaakt, want we hebben samen niet eens een fatsoenlijk potje kunnen spelen.
     

Deel Deze Pagina