qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Al die Royal ventjes en nog wat meer uit mn friendlist die op deze forums kijken, en dus de posts van Mauperd lezen :)
     
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd iedereen begint ineens weer Quake te spelen :b:
     
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, we spelen het omdat het leuk is ;)
     
  4. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ik
     
  5. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    B U U speel jij quake 4? Heb jij wel de full version? zallen we ff lekker dan maandag avon ofzo. Ik weet namelijk niet of ik die demo uberhaupt nog heb!
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ach arme jij.

    stelletje posers en wow een d inplaats van een g slecht ik.

    ene ik ben geen nerd die ff deze hele topic doorleest over die loss tegen ns. loss = loss.

    qG en iG zijn zelfde posers..

    je zou maar mensen moeten recruiten met hdtv's en geld. lmao...

    er komt hopenlijk binnenkort nieuws over onze sponsor en die heeft wel wat meer geld op zak dan elke sponsor van jullie bijelkaar.

    mag nog niks vrijgeven omdat het nog niet officieel is ookal hebben ze al een meeting gehad.

    soon soon clans will be schocked.

    en nu smacked? zo grote jij TW GoW heeft lang nie gespeelt en is uit vorm en jullie hebben hele tijd deze game doodgebumt.

    ach ja leven van pro gamer = gaming for life.

    en over die gow match weet ik niks enige wat ik weet is dat ze hebben gewonnen en dat was d8 ik als ik me herriner niet eens met 1ste team indoormartin speelde d8 ik niet doe toen de tijd nog active was.

    en mauperd gast TW speelt geen Q4 meer beetje oude game het was een 360 release game....
    heb het nog gevraagt maar ze wouden niet anders post je maar zelf op onze forums voor een uitdaging.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  7. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal wel super wat je bragged, over al die mooie sponsor verhalen geloof er alleen geen reet van! er is geen sponsor die zomaar even een los teampje gaat sponsoren, wake up maat. En mensen kopen met HDTV's en geld vast best mee bij qG zijn meer welcome presents. In ieder geval onderstreep je heel duidelijk dat je er voorlopig nog niet bent. PRO GAMING = GAMING AND WINNING WITHOUT SPONSORS

    Ik ben nog maar weinig clans tegen gekomen die een dergelijke sponsor opportuntity goed op hebben kunnen pakken. Geloof me ik werk met echt wat grote jongens samen en zelfs die betalen hun eigen reizen naar de ESWC, WCG, CPL. Kom eerst maar eens met een site die tussen de 60 en 100K bezoekers binnenhaalt, genoeg adverteerders, eigen evenementen die door het dak heen knallen dan maak je wellicht een kans. Voor de rest is het allemaal ruilhandel en kortstondige "kadootjesrelaties"

    ciao

    p.s. Ik speel jullie zelfs 4vs1 TW tegen mauperd
     
  8. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij wachten allemaal op jou clan, en hun sponsors. MAar sponsors willen alleen clans met reputatie's, en zo tezien bouw jij er ook echt 1 op voor je clan.

    Graag niet gaan praten als je NOG niks hebt. Bye
     
  9. Steufano

    Steufano Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd nog moeilijker als tegen SG denk ik :): _0/ :lol:

    Greets St3uF
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja is goed man, ownage.

    Nee dat komt omdat we allemaal nog nooit Quake4 hadden gespeeld en er nu pas achter komen hoe vet het eigenlijk is!!!! Ik ga vanavond ckr Q4 spelen :9
     
  11. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ook soms quake 4, omdat gow saai begint te worden, maar gelukkig komt shadowrun uit binnenkort

    Mauperd kom je online op de demo quake 4, laatst zaten we met z'n 8te in een room quake te doen.
     
  12. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik de demo niet eens meer, kan hem wel ff downen

    Maar morgenavond als we geen cm's hebben gaan jullie er allemaal aan, zeg maar met wie ikeen room moet maken! [update] ik heb mijn engelse quake4 team klaarstaan, hebben allemaal de demo gedowned! dus ik speel morgen met

    pG sou1JackEr
    pG PhilosoP3r
    pG MauP3rD

    voeg me maar toe en dan gaan we ff combo killen
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  13. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk poule rondes 5-1?_O_
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kom nu ff spelen dan!
     
  15. MajinGoku

    MajinGoku Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een leugen
     
  16. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik weet niet zeker of ik kan, maar als het wel lukt:

    XtrXander
    inT WannaB
    ROYAL Toomzor

    \o/
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    [​IMG]

    Grote meid Raver, je profiteerd er maar een eind op los, achievements van je team meenemen in je eigen succes wat heb jij in TW nu al bereikt in plaats van een enkele GRAW match mee gewonnen te hebben.

    Ik kijk er nu al naar uit om jou tegen te komen op Halo 3, Call of Duty 3, Shadowrun etc want een nieuwe Rainbow kunnen we ook nog lang niet verwachten en GRAW2 is al dood aan het bloeien.

    Plus praatjes over sponsors kennen we nu onderhand wel. Eerst zien dan geloven.
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee gast,

    qG I MiCroZ
    inT WannaB
    ROYAL Toomzor
     
  19. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    naast graw 1 en graw 2 heb ik niet serieus voor TW gespeelt zat toen weer bij DSF.

    heb je al op cod3 gespeelt ik had die game net en speelde alleen met yanks of germans goed 1 van de 2 in die tie had ik in ons team d8 ik meeste of net paar kills minder als inferno....

    cod 4, halo 3 zal ik spelen

    en ik heb vor TW genoeg op gewonnen

    GB S1 EU graw LMS champs
    GB S1 EU graw SS champs
    GB S1 EU graw Siege Runner Ups
    XBW Graw champs (3 TW memebrs en skip nl)
    we zijn nu lkkr bezig op graw 2 en zitten op moment in 2 tournooien.

    gow team heeft nu ook druk maar speel die game niet me SP uren zijn meer als me MP uren aangezien ik niemand had om mee te spelen in het begin.

    Rainbow? lol heb nooit rainbow voor TW gespeelt...

    ene ik zal wel zien hoe ik op cod4 en halo 3 word. heb laatste 2 maanden veel minder tijd als daarvoor.

    feesten en vrienden gaan bij mij voor.
     
  20. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik spreek gewoon feiten klaar.

    als het voor jouw te hard dan okey. ben dit lieve vredige forum niet gewend aangezien meeste groote clans dikke discussie's houden en niet elkaars ..... likken.

    maare reputatie? denk nie dat we dat nog nodig hebben na wat we al bereikt hebben.

    en zoals ik zei sponsor is nog niet helemaal rond en we zijn niet zoals NmE die overall post over hun sponsor zonder dat het officieel is maar als het officieel is zal je verbaast zijn wat voor sponsoor het is.

    hun hadden zelfs na onze ideeen nog veel meer plannen met ons wat heel positief was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina