Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog een goal met van der Vaart gemaakt, het was gewoon echt een heerlijke goal. Niet eens heel mooi ingeschoten ofzo, maar gewoon een prachtpassje binnendoor van Robben, van der Vaart kruist achter z'n verdediger langs en komt links in de zestien één op één.. Even rustig afwachten en terwijl de keeper al naar de grond gaat netjes halfhoog in de lange hoek. Het zag er gewoon écht uit ook, hoe meer je speelt hoe meer je bepaalde dingen gaan opvallen die echt tof zijn.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooie goal! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nog meer mensen problemen met online spelen op dit moment? dat het beeld blijft hangen bij de opstelling scherm?
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Sinds de update heb ik online problemen dat ie er opeens uitknalt als je aan het spelen bent :confused:
     
  5. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds de update wel eens dat ineens de wedstrijd stopt en dat hij op het PES6 startscherm beland met de boodschap dat mijn verbinding is verbroken terwijl ik nog gewoon verbonden ben. Dan heb ik wel punten verloren terwijl de verbinding helemaal niet verbroken is
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb nergens last van!
     
  7. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nergens last van sinds de update
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Lange afstandschoten heb ik ook moeite mee. Met Real Madrid heb ik Emanuelson of Guti die ik via de zijkant naar binnen wil laten snijden en dan van 18-20 meter afstand op het doel laten raggen, of een afvallige bal die iemand op doel knalt. 9 van de 10 keer krijg je een zwak schotje of 1 die meters hoog over gaat. Maar als ik hem dan per ongeluk goed raakt dan gaat ie ook mooi in de kruis.

    Meestal als ik online met een fikse achterstand speel heb ik ook geen zin meer, maar ik log dan niet uit, maar speel wel met een zware desinteresse en doe nauwelijks moeite meer om de bal te pakken.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ga altijd door tot het bittere eind, in ieder geval totdat ik de 1 goal eer heb gehaald.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    w00t sta nu met 62 punten gelijk met Barca. Maar ik begrijp iets niet helemaal. Ik heb meer doelpunten voor, minder tegen en dus een groter positief doelsaldo. Toch sta ik als 2e genoteerd ipv 1e. Is dit vanwege een alfabetische volgorde of zo? Vind het krom

    Wat ik ook krom vind is dat een bal via een tegenstander uitgaat en dat ik dan nog niet de inworp of corner krijg :confused:
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    onderling resultaat misschien? Dat is "in het echt" namelijk wel zo in Spanje.
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    zou kunnen. 1e match had ik 3-1 verloren en de 2e partij met 3-1 van hen gewonnen. Sta nu 6 punten los met nog 8 wedstrijden te gaan.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies! Ik ook! :mad:
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game ook nog regelmatig.
    Weliswaar op de pc, maar ik denk niet dat de gameplay wezenlijk verschilt met de xbox variant. Toch begint het langzaam een beetje te vervelen. Ik ben eigenlijk wel weer toe aan deel 7!
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay verschilt enorm met de Xbox 360. Geloof me, de 360 versie speelt veel lekkerder. Ook het gemis van een controller zorgt ervoor dat de pc-versie minder lekker speelt. Je kan ook maar 3 toetsen tegelijk indrukken, dat verpest ook een hoop.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het verveelt me totaal nog niet, speel het nog elke dag. Niet teveel want dan word het wel saai :)
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Gisteren me 10e potje online gewonnen en na afloop werd er gezegd dat ik naar divisie 3B gedegradeerd ben. Wordt iedereen aan de hand van zijn ranking in competities geduwd die elke maand updaten ofzo?

    Moet nog 6 wedstrijden in de Spaanse competitie winnen en sta nog steeds 6 punten voor op Barca. Maar om de 1 of andere reden speelt het niet meer zo lekker als voorheen toen ik met 4-0 e.d. won. Nu mag ik blij zijn als ik uberhaupt win.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Elke week zelfs.. Op zondag geloof ik :)
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook en een vriend van mij ook, echt zwaar irritant!!! Meestal gebeurt het bij mij bij potjes van 10min, speel nu alleen maar 5min dan is het nog geen een keer gebeurd
     
  20. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Een paar dagen geleden had ik 3 wedstrijden achter elkaar dat hij zei dat de verbinding verbroken was terwijl ik nog gewoon verbonden was. Als het 3 keer achter elkaar gebeurt heb ik er al geen zin meer in
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina