GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. Rick NL

    Rick NL Guest

    ik was er niet bij maar heb begrepen dat ene AoP Chaos NL en KoenvanderVorst mee deed.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL

    Koentje is op try-out en Chaos weet ik niet.
    Wie deden er dan mee bij Tx Rick? Toch niet Nino of Jonathan he?
     
  3. Rick NL

    Rick NL Guest

    nee maar lenny heeft de foto's en dan nog AoP Chaos NL staat niet in hun team en koen weet ik niet
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar dit alles. ??

    Dit is absoluut NIET het geval.
     
  5. Handig dat je achteraf, als je al hebt verloren, pas gaat zeggen dat er iemand meespeelde die niet in hun team zat.
     
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk hetzelfde als Connect.. kom je lekker laat mee, eerst kijken of je kon winnen?
    Koen vd Vorst staat er overigens gewoon bij.
     
  7. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd Als AoC zo makkelijk Tx kan ownen laat ze dan nog een x die match spelen om te bewijzen of ze het nog een x kunnen :)
     
  8. Rick NL

    Rick NL Guest

    ik vind dat gewoon nergens op slaan, ik ga niet tijdens een clanmatch ff rustig op me pc'tje en dan kan ik ook wel de beste van de wereld erbij zetten als hij dan tog nog overnieuw mag doen. Maarja dit is aan de admin:b:
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? Nano??
    Hoezo ja inderdaad? Ik en Robert zeggen net letterlijk het tegenovergestelde van wat jij nu voorstelt.

    Begrijp me niet verkeerd, je mag niet met andere mensen spelen. Maar ik vermoed dat het hier als excuus gebruikt wordt. We zullen zien, Owner en ik zullen er even achteraan gaan.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  10. Lmao dat is echt weer Nano he. Niet te geloven, hahaha :D

    Ik weet wel zeker dat het hier als excuus gebruikt wordt, lijkt me wel heel sterk dat Tx had gewonnen als "AoP Chaos NL" niet had meegedaan. Nouja nu is AoP Chaos NL natuurlijk wel een sterspeler ofniet dan:D
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ofnie dan8)

    (sorry, kon t niet laten)...
     
  12. Rick NL

    Rick NL Guest

    owner zeg wel tegen lenny dat hij ze naar mij stuurt en dan stuur ik ze naar jouw. Als wij hadden gewonnen had ik heb ook wel gezegt maar had het me niks uitgemaakt, klinkt vrij logisch
     
  13. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid, ik ben AoP Chaos NL, En natuurlijk, ik ben een sterspeler ^^, maar niet echt 'de' speler die een hele clanmatch verandert.
    Ik zit nu in AoC, als AoC Champion . Dus ik zit wel in de clan. Hoe dit verder gaat zoeken de leiders maar uit.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is wel de bedoeling als je in AoC dan komt en je wil meedoen aan het toernooi dat je je laat inschrijven voor het team!
    ;)
     
  15. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, en dat heb ik ook een dag van te voren gevraagd aan AoC MetalFear. Ik weet niet hoe het verder is gegaan.

    Maar ik vind wel dat Tx een beetje te laat is met het zeggen dat ik niet in die lijst zit...
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja ik weet het niet, als het ze daarna pas in opgevallen.
    Zien wel wat de mods doen.
     
  17. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K heb zo van die Vage Acties Kings,Rbert :D
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je moet wel voor de wedstrijd de namen controleren. Ik vind dat jullie er te laat mee komen. Sorry maar de win gaat gewoon naar AoC voortaan even de namen van te voren checken.

    Tx heeft toch een goed toernooi gespeeld en we zien jullie hopelijk terug in 4.0:)

    Je had me kunnen vragen:+
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  19. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik voortaan dan in de lijst van AoC gezet worden?
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Mss ergens in de regels ofzo erbij zetten, is wel zo handig om herhaling van dit te voorkomen.
     

Deel Deze Pagina