Alle fillers inmiddels ook gezien, en tot epi 9 van shippuuden gekeken. Moet zeggen dat shippuuden wel enorm gaaf is, afgezien van dat het zo traag gaat. Ben alleen een beetje treurig dat ik niet non-stop Naruto meer kan kijken, ben door mijn voorraad heen. Bored.. Ik zou eerder naar Madera neigen dan naar Yondaime, het lijkt me een beetje vreemd als iemand die Hokage is geweest opeens een geheel andere weg inslaat. Sowieso lijkt het me dat het vrij zeker is dat hij dood is.
Smart, silend and mysterious... dat ben ik inderaad . Alleen spijtig dat Shino niet zo cool is (maar hij is wel ok) :. Yondaime is het zeker al niet, die is dood. Moest ie toch niet dood zijn, zou hij zeker niet de wereld willen beheersen. Uchica Madara zou kunnen aangezien hij in het verleden het oneens was met de 1ste hokage (dacht ik), maar ik denk dat eerder gewoon een totaal nieuw personage is.
Epi 13 is uit. \o/ Databook 2 ook maar is doorgelezen (althans de vertaalde stukken, en de niet vertaalde stukken even doorgescrollt ). En is erg gaaf, jammer dat ze die boeken niet in het engels uit hebben gebracht. Akatsuki : Geschiedenis van Kakashi en hoe hij zijn sharingan krijgt is trouwens heel hip.
Krijg hem er altijd uit XD. De ep van vandaag was wel chill alleen had ik weer zo'n sloom gevoel nou'ja volgende week wordt vast wel chill.
Het begint ergens op te lijken, maar het gaat te traag. Een deel duurt al niet zo lang en dan kan je toch wat meer actie verwachten.
Post hem dan hier knurft. Ziet er trouwens freaking cool uit. Komt trouwens al dit najaar uit. ! En lol Kevf, moet je blij mee zijn.
Teaser ziet er inderdaad niet mis uit. @ Kevf: Lol, een beetje teveel in contact met je vrouwelijk kant? . Trouwens mooie/schattige foto van sakura .
Net epi 13 trouwens gezien, beetje langzaam maar wel érg gaaf. Spoiler Ik denk dat Kakashi Mangekyou Sharingan heeft, gezien de conversatie die hij daarover had met Itachi en hoe Itachi ook reageerde. Zou wel heel cool zijn. Maar ze mogen van mij wel wat opschieten met de actie, alleen bij Kisame wat beweging gezien.
Trouwens toffe online naruto game gevonden: www.naruto-arena.com Turn-based online tegen een andere persoon. Je kiest een team van 3 members, ieder met 4 skills. Vervolgens neem je het op tegen iemand anders die ook zelf een team heeft samengesteld. Erg leuk moet ik zeggen, komt ook wat taktiek bij kijken. Je kan ook nog characters unlocken dmv missie's te doen, en het is allemaal ranked. M'n stats.
Zo die game even bekijken. Over ep 13: Spoiler ik vind het erg zonde dat het weer allemaal zo wordt gerekt. Na ep 12 was er genoeg spanning opgbouwd om 13 erg leuk te laten zijn. Nu was het toch een soort van anti-climax. Het kijk-mij-ik-sta-tien-afleveringen-stil-voor-een-spirit-bomb-dbz gehalte is zo veel te hoog
Niet lezen als je het niet wilt weten. Spoiler Yup, dat stukje is idd wel erg voorspelbaar. Alhoewel hij wel een soort andere versie lijkt te hebben. Zou je voor mij kunnen verklappen wie die andere twee missing nin's zijn naast Zabuza en Haku , mocht je al zo ver zijn (damn ben echt verslaaf aan die game ). Anyway, ik merk de laatste tijd dat ik steeds minder zin in Naruto lijk te hebben bij nieuwe afleveringen. Sorry dat ik het zeg maar Shippuuden is echt dodelijk saai.
Mja het is redelijk verslavend. En shippuuden mist nog teveel, vandaar dat het erg saai is. Ik bedoel, Naruto zelf was ook redelijk saai totdat Team 7 tegen Zabuza en Haku tegelijkertijd gingen vechten. Goed, het was wel wat boeiender, maar we zijn nu ook wel flink verpest. Maar het is jammer dat ze Sasuke maar heel even hebben laten zien, dat was te cool voor woorden die allereerste scene.