RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. Wauw Mauperd vertel me daar eens meer over? Welk pG team staat 2-0 tegen RiP? Wel hard :)
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet precies, moet je ff aan kings vragen!
     
  3. Ik hoor net van Kings dat pG II idd 2-0 voorstaat, en de host is ook in ons voordeel :) Gaat lekker dus. Had je trouwens al wat originelers bedacht dan pG I en pG II :9 ?
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    pG black and white is beter lijkt nme
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep vanmiddag pG II vs RiP gespeeld voor ConsoleGaming.eu.

    De jongens wilden eerst een best of 3 spelen omdat ze maar tot 17.00 hadden. Er is na overleg besloten om toch een best of 5 te spelen (ondanks dat de challenge op best of 3 staat). Als voorwaarde was echter dat als we het niet af konden maken voor 17.00 we 's avonds door zouden spelen.

    Het staat inmiddels 2-0 voor pG II, Canals (keuze pG) en Rooftops (keuze RiP) zijn gespeeld. Hoop dat ze hem vanavond af kunnen spelen. Eventueel na de match vs HLH.
     
  6. Wauw spelen wij nou tegen HLH, of speelt RiP tegen HLH?
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    RiP speelt vs HLH.
     
  8. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    omg toen ik uit RiP ging was het al eigelijk afgelopen, CArbon speelt goed in playermatches maar clanwars doet die het minder, Concept is ook geen goeie speler. Elke goeie speler zaten alin andere clans. Ik wil ze helpen met die clanwar het is me oude clan als jullie het toelaten locust maak denk ik geen bezwaar, alleen kings vind het niet zo relaxt.

    RiP heeft spelers nodig zoals syzygy en microz dan zou dit nooit gebeurt zijn

    echt foktop de goeie naam van RiP is nou gewoon in een match weg al die moeite gedaan voor niks dus... LOL.. :'-(

    Goed gespeeld pG ik hoorde ook dat jullie lekker bezig waren _O_
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Concept is wel een goede speler !! Volgens mij speelt het hele RiP team weinig met elkaar
     
  10. Enige goeie speler in RiP is ShockeRr, of niet dan?
     
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf kerel ik zit dit topic een beetje te lezen en zie dit, waar slaat dit nou weer op??? Ik zeg toch helemaal niet dat ik rijk ben of goed, ik zeg alleen dat het een dure hobby is....daar wil ik verder niks mee zeggen. Oh enja ik zuig echt....niet normaal man, hou volgende keer gewoon je mond ok!
     
  12. Justice nou met je echt verdomme een keer kappen met dat opscheppen van je... :9
     
  13. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik snap gewoon niet wrm hij zo reageert...ik ben helemaal niet rijk of zie mezelf ook niet als goed ofzo. AChja zal wel aan mij liggen sorryyyy8)
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wedden voor 50 euro dat jou banner binnen 2 dagen verwijderd is door een admin?
    Jij hebt toch geld zat heb ik me laten vertellen ;)
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    CoNcEpT gaat uit RiP na het GoW 3.0 toernooi heel jammer maar hij heeft goed en eerlijk gespeeld. Maar we wilden twee nieuwe leden aanemen zie hieronder.

    RiP ShocKerR
    CarboN Ic3
    eXo Bloodcrypt
    Serrez

    [Reserve]
    RiP Thorax
    RiP Vroom (Tjapuk)
    RiP Dreesman (Duvelduvel)


    Nu hebben we een sterk team maar waar ik me eigenlijk zorgen maak is Bloodcrypt hij hopte eerst uit onze clan daarna ging hij naar die clan en daarna naar dat clan enz.
     
  16. De match pG vs RiP zal vanavond na het eten afgespeeld worden (overlegt met Shocker).
    Ow dit 3Kings, vergeten dat ik op dit profiel zat.
     
  17. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat gaat ConCept doen??
     
  18. Haha ze hebben Serrez en Bl0odCrypt erbij, extra reden om die laatste map 5-0 te winnen =)
     
  19. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    rijke stinkerd!:x 8)
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Serrz, Clanhopper zijn indd wel goed
     

Deel Deze Pagina