Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jawel. Maar je zegt constant dezelfde dingen die al zo ongelofelijk vaak zijn uitgelegd. We worden er een beetje moe van.

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik ga niet een heel forum doorspitten om op te zoeken of iets al is gezegd of niet. Ik had er gewoon meer van verwacht, swa.

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is de Fairlady Z de amerikaanse uitvoering van de 350z? Precies het zelfde type innerlijk en uiterlijk toch?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij verwacht dingen, die zitten niet in de demo. Er is nadrukkelijk gezegd dat dit wel in de volledige versie zit! Nu doel ik dus op de schade.

Ook de AI is in de volledige versie wel uitdagend, omdat die in de demo op Medium staat. Ook de graphics worden nog ietswat opgepoetst. Maar blijkbaar hebben alleen de mensen met een HDTV last van kartels en wazige decals, want op mijn gewone 60Hz tv (met Advanced Scart Cable) ziet alles er ongelofelijk mooi uit!

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja is precies dezelfde bak

6. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Idd er is duidelijk gezegd dat schade en AI in de volledige versie uitgebreider zijn:)

Maar graphics beter? daar is niets vanuit turn 10 bekend?=( (bron?), dat is volgens mij een verzonnen verhaaltje, i guess we have to deal with this, ik vind het ook goed genoeg zo :thumbs: (gebruikt HD-TV)

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  7. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie weleens de back knop gecheckt? Ik weet niet waar het voor dient maar als je 'm indrukt kan je niet meer sturen & gassen/remmen. Misschien als je in de spin bent geraakt ofzo :eek:

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha serieus 8)? Wat staat er bij het laadscherm bij het knopje dan :9?

9. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Niets dacht ik..

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat die back knop doet... maar de motor slaat af, en je kunt niet meer sturen, remmen, en gas geven.

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nou, heb toch nog vandaag effe de demo gespeeld. Vond het eerst toch nog wel effe moeilijk maar nu ik al die reacties las vond ik het toch wel de moeite waard om effe te kijken... en het is een superdik spel _O_ De eerste bocht is nog wel beetje moeilijk met remmen, aangezien ik in die bocht áltijd te vroeg rem. Vooral in de R2 klasse.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zometeen 's proberen! :cool:

13. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de demo ook al in 1080p te spelen ? Ben namelijk wel nieuwsgierig naar de ervaring van mensen die 'm in deze resolutie hebben gespeeld.

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Jawel hoor, maar alleen via upscaling. Het spel is native 720p en de enige manier om hem in 1080p te spelen is via de mooie Ana-upscaler die in elke Xbox 360 ingebouwd is :)

Verwacht er dus geen wonderen van. Alleen een wat scherper beeld.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Uit de laatste pit-pass:
    Dus grafisch zal het niet veel veranderen :'-( Had graag gezien dat er nog een AA overheen gegooid zal worden, maar ik reken er niet meer op. Buiten de graphics die wat beter konden, vind ik de demo super. Mensen die nog klagen over slecht uitgewerkte schade in de demo, en een slechte AI begrijpen het nu van een forum niet helemaal.

Edit:/
    Als je naar dat filmpje kijkt in de laatste pit-pass, zie je dat spiegels van de auto's dof grijs zijn en blijven. Dat soort schoonheidsfoutjes vind ik gewoon matig, en is met de kracht van de 360 zeker niet nodig.
    In andere filmpje reflecteren spiegels wel. Weet niet eens wat de spiegels in de demo doen? :9

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  16. JeePee

JeePee Guest

Dan mag je mij alvast aan je friendslist toevoegen :thumbs: Dát zijn de echte lobby's :cool:

17. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat mensen die zeggen dat het spel grafisch tegenvalt niet gelijk neer hoeven te worden gesabeld. Er is in de hype rond dit spel zowel door de makers zelf en ook in previews door journalisten behoorlijk opgeschept over wat we konden verwachten op grafisch gebied. En ook op dit forum waren er genoeg die verkondigden dat GT5 hier niet meer aan zou kunnen gaan tippen. Nou het spel is uiteindelijk zelfs minder mooi dan GTHD (een opgepoetste versie van GT4!). Ook de carmodels in GTHD zien er (nog steeds) realistischer uit. Ik zou niet verbaasd zijn dat GT5 weer mooier zal zijn dan GTHD, ook al zeggen sommigen hier nu dat zal tegenvallen omdat GTHD slechts 1 auto op het scherm hoeft te toveren. PD heeft echter nog heel wat tijd, en de kracht van de ps3 schijnt heel wat aan te kunnen. Dat mensen een grotere stap vooruit in graphics hadden verwacht kan ik me dus goed voorstellen, mijn verwachtingen lagen ook hoger dan dit. PGR en Burnout zijn bijvoorbeeld ook al weer behoorlijk oud maar kunnen qua graphics nog best goed mee komen met Forza.

Dit wil allemaal absoluut niet zeggen dat Forza er niet goed uitziet. Ik vind het gewoon een mooi tot prachtig uitziende racer die bovendien heel erg compleet is. Ik heb de demo elke dag gemiddeld een uur of twee drie gespeeld en ben er echt van aan het genieten.

Iemand hier schreef dat Forza op elk punt (graphics, schade, AI, realisme etc) eigenlijk wel door een andere racer wordt overtroffen, maar dat Forza als totaalpakket op dit moment zijn gelijke niet kent. Dat vond ik een hele sterke opmerking.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het helemaal eens met ValsSpeler hierboven en de opmerkingen in deze thread die hij aanhaalt :thumbs:
    Vanavond mn MS wheel aangesloten en een uurtje of twee aan de gang geweest en moet zeggen dat het echt lekker weg speelt, surround geluiden helemaal top! Ik zat er echt helemaal in zoals ik hoopte.

Het is ook de eerste racer waar ik de replays met veel genoegen van terug wil zien (mocht er iets spannends gebeurt zijn ;) )

Ik sluit me dus graag aan bij de mensen die een 'wheel only' game willen opzetten en benoem bij dezen Marius als voorzitter van de 'wheel only' club :thumbs:

Graag een "eens" of "oneens" reactie van de "wheel" owners \o/

:+

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind de schade echt zwaar tegenvallen :+
    Ik moet gewoon op de echte versie wachten en het bekijken in de winkel! Omdat de controls niet instelbaar zijn kan ik gewoon niets!

En grafish geen hoogstandje. Idd geen spiegels maar ook de glans weergave is niet echt!

Het geluid is inderdaad sterk! oke misschien het gepiep van de banden mocht wat minder

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Gepiep van de banden mag zeker wat minder zeg, hele tijd pieeeeeeeeeeeeeeeep is toch ook niet alles.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina