[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In Casual kun je RAAM gewoon afknallen met de lancer ja maar wij hebben het over Insane...
    Als je een keer opstaat om hem met de torque bow te schieten ben je al meteen down. Ik heb RAAm nu 2 keer op Insane verslagen en 2 keer dus dat e een met de Torque Bow ging en de andere met de sniper op zijn kop. Werkt prima alleen heb je wel enige dosis skill nodig.

2. ViperMike

ViperMike Guest

Dosis skill valt wel mee, iedereen die het spel een beetje kan die kan iedere keer een perfect reload maken. Headshot op raam is ook geen kunst aangezien hij een dikke kop heeft en langzaam loopt, en je hebt op single player ook geen last van lag dus speel je ook meteen 2x zo goed. Want wij hadden het eerst met torque bow en sniper geprobeert, al mijn sniper kogels waren op en maar net 1 of 2 niet raak. We hadden hem denk ik 5x gedaan ofzo, toen wij de lancer pakte lukte het ons de tweede keer.

3. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Als je hem 5 keer opnieuw moet doen vin dik heb dus moeilijk.

4. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry voor de dubbelpost maar weet iemand welke maps je allemaal moet winnen voor around the world? Ik heb die maps namelijk niet gedownload voor 800 points dus ik weet niet of ik die ook moet halen.

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die hoef je niet, net als old bones en raven down, die hoeven ook niet

6. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Kun je me ook vertellen welke maps ik dan wel moet winnen?

7. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm...

Clocktower
    Gridlock
    Escalation
    Mansion
    Canals
    Mausleum
    Tyro station

Zoiets.... Mischien zijn er nog meer die ik me niet meer kan herinneren

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Jeej net Can't Touch Me gehaald en ik moet nog 1 map voor around the world alleen dat is escalation en niemand doet die map..:{

EDIT: Krijg je als je seriously haalt een nieuwe gamerpic ofzo? Ik zie als ik iemand zie met die pic heeft ie altijd seriously

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jup.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een release date voor gears of war 2?

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lancer is idd erg goed te doen, ik had hem (coop) de eerste keer op Hardcore ook met de Lancer verslagen.. de tweede keer (eveneens coop) op Insane hebben we de sniper - torque bow combinatie gebruikt, dat lukte de eerste keer niet, de tweede keer wel. Zal ook wel door de moeilijkheidsgraad komen natuurlijk, maar de Lancer is dus zeker niet slecht tegen Raam :)
    Ja, 1 Juni 2007 :+

12. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online is echt vet, helaas is mn gold afgelopen vandaag.
    Iemand een 48-uur gold kaartje voor me misschien? :p
    Alvast bedankt

13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Raam verslagen op insane met co-op. Een of andere amerikaan bleef snipe, ik met de Torque Bow. Hij was zo dood. Weer 2 achievements er bij en daarna nog ff co-op gedaan. Bijna act 2 klaar op insane, wat cogtags verzameld maar wat is dat stuk met die auto toch kut..

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook zo'n 20 keer geprobeert op insane, gewoon zo moeilijk :'-( , en ook nog eens niet leuk :mad:

15. Ashavan

Ashavan Guest

Ik kan raam niet op casual verslaan, maar ja shooters zijn ook niet echt mijn ding dus mis de skills vaak. Online kon ik ook geen verbinding maken met iemand dus jammer. Ben maar met chapter 1 op hardcore begonnen.

Het plan is om alles te doen behalve Raam en die pas te doen als ik Insane ook gedaan heb. Maar mijn vraag is of het eigenlijk wel mogelijk is om Insane te beginnen als je Raam niet op Hardcore heb gedood,

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee.

17. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De volgorde waarin ik je aanraad te spelen is:

Casual (controls leren kennen)
    Hardcore (skills voor online kweken)
    Online-gamen (skills voor Insane kweken)
    Insane (Moet nu wel lukken)

Zonder hardcore is Insane wel een grote stap, vooral omdat je op Hardcore alles al een beetje kent. Maar toch niet helemaal, op hardcore leer je beter wat je hoe moet doen voor op Insane. Insane is namelijk best moeilijk, je bent zo dood. Maar als je weet wat er komt en weet wat werkt is het een peulenschil.

Dat autostuk zuigt echt, maar aangezien ik alleen de domachievement nog moet kan ik dat net zo goed op hardcore of casual doen. Insane is best te doen, alleen nadat je weer op de snelweg komt is er een ubergolf van kryll die gewoon letterlijk uit de lucht komen vallen. Vrij zuur.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dit spel triest online zeg. Ik had het al maanden niet gespeeld kom ik online bij Annex. Zijn er alleen maar spawnkillers en mensen die iedereen uit zitten te schelden. Ik ben blij dat ik CoD 2 heb en dat ik GoW al uit heb gespeeld want ik vind er niets meer aan. Allemaal mensen die denken dat ze stoer zijn en helemaal de bom zijn.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Gelukkig heb ik geen intentie om online te gaan met dit spel :D
    Wil wel het 1 en ander in Single Player gedaan hebben.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heeft iemand enig idee dat er nog nieuwe wapens etc komen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina