Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Goeie, ga vanavond meteen even een auto in de lift gooien, heb je dan ook meteen de achievement van zo hoog met een auto rijden?

    2e keer even een long jump proberen te maken en de volgende keer even de auto eraf flikkeren en em vol me rakketen schieten voor 7 seconds.
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog maar de elite racer (secret orbs begin ik nietaan :lol: ) te halen maar hier gaat echt focking veel tijd inzitten. Als je het echter via co op haalt is het best goed te doen. Gewoon de ene gast de voorste auto's kapot laten schieten en je wordt automatisch eerste :thumbs:
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag de game gehaald en ik moet zeggen een goed game.Maar hoe komt het als ik dood ben en ik kom uit die tunnel waar je een auto moet nemen dat die geel bende daar zit te vechten tegen de politie ? moet je die altijd opnieuw vermoorden
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jup die zul je telkens opnieuw moeten gaan vermoorden zolang alle members van de Los Muertos rond lopen. Je kan er natuurlijk ook gewoon voorbij rijden. :cool:
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo.Ik dacht al dat ik altijd alles 2 keer doe.haha.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er is een makkelijkere methode, gister samen met mijn broertje lopen klooien.
    Op het strand gereden met zo'n ramp truck, vervolgens die truck half op de verhoging gezet bij een huisje naast de steiger (die je ook moet gebruiken om een stunt ring daar te halen). Als je dan met een beetje snelheid die ramp-truck op rijdt haal je zonder problemen die 3xflippen achievement. En je hoeft niet weer helemaal met de lift omhoog als je hem niet haalt.
    (zelfs al een keer 4 keer gehaald, maar om de een of andere reden snapt het spel dat niet en telt dan nog maar 3 keer)
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn crackdown disk speelde gister niet meer af aangezien mijn 360 weer eens in een lieve bui was en er krassen opmaakte. :mad: Gelukkig werkt mijn tampasta om het schijfje weer leesbaar te maken :)

    Speel het spel nu voor de 2de keer. (nieuw account).
    Enne JEFFOR. Thx voor de tip, gaan we even proberen.

    Vraagje: Is de update voor 800 MS puntjes een beetje de moeite waard? Anders ga ik hem denk ook maar halen. _O_
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het is de beste DLC die er voor de 360 is......het is zijn geld dubbel en dwars waard.....
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx, we zullen zien :+
    Vanmiddag maar even de stad in om wat puntjes te kopen :)
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand met de betaalde versie die me vanavond wil helpen met de Pack Rat en Body Armor achievement. Mijn gamertag: Aukemid

    Edit: Flippin' Crazy net gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed kzal je toevoegen.

    Edit: Toegevoegd:)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  12. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer 1 gevonden, nog 3 te gaan maar heb echt geen idee!

    Hoe kom je nou met zo'n suv op het gebouw. Ik rijd een stuk op het gebouw en dan laat ie los
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je de thumbstick weer indrukken dacht ik dat hij gaat inveren.
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een nog makkelijker manier.....

    naast het huis waar Alvarez zich schuil houd is een driehoek vormige steen , daar overheen crossen met de buggy en je kan de 3 flips ook halen ...... voordeel is dat er ook een stuntmarker zit die je ook gelijk haalt , 2 vliegen in 1 klap dus....
     
  15. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik start net crackdown op en hij zegt dat er een update voor de game is, is dit alleeen voor halo3 of zijn er meerdere zaken aangepast??
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om ff die time trials met mij te halen:) ??
     
  17. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde geval hier weet ook niet waar het voor was :)
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    volgens mij voor het opladen van de minigun(waar je voor moet betalen) in te korten
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, net alle Los Muertos hufters @ Psycotic verslagen..

    Iemand nog zin om die andere 2 gangs te doen?
     
  20. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel brengt een hoop woede in je op hoor, die #%#^%^% orbs ben nu al een week op zoek naar 3 van die krengen. En dan heb ik het nog niet eens over de hiden orbs.:mad:

    heb al een paar keer de console afgesloten maar toch blijft er een drang om die dingen te vinden.

    Als ze nou eens gegevens gaven in welke stad je moet zoeken dat zou al een hoop vreugde brengen. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina