# 1 Sniper toernooi GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iT heatshot, 12 mei 2007.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is echt onzin. Er zijn in gow een paar miljoen spelers daar lopen heus wel een aantal betere snipers rond.
    Ik vraag me af hoeveel headshots er geschoten gaan worden. Ik denk dat het meer een active wedstrijdje word.

Naja de spelers die ik ken(en mag xD) succes dan maar he:thumbs:

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  2. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ wint! LOL

3. Er lopen miljoenen spelers rond ja, maar alle goede spelers zijn nou wel zo'n beetje ontdekt.

Tsja mensen lopen altijd zwaar te huilen over actives (ik zeg niet dat jij dat doet), maar active reload snipen is gewoon een onderdeel van het snipen. Als jij altijd je active reloads goed kan timen en razendsnel iemand down kan schieten, ben je ook een goede sniper. Een goede sniper hoeft niet alleen maar headshots te schieten. Mensen die zeggen dat active reload snipen voor noobs is, verklaren iedereen voor noob. Iedereen maakt active reloads in clanmatches, de mensen die zeggen dat het voor noobs is, zijn de mensen die er gewoon niet raak mee kunnen schieten.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  4. Ik hoop dat Lunatic Ic3 nog mee gaat doen, maar lijkt me sterk. Er kunnen geen teams meer bij toch? :/

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dik verhaal over snipers: maar je kan mikken voor een active en je kan mikken voor een headshot. Active is vanzelf sprekend makkelijker. En ik bedoel als je voor de winst gaat doe je dat waarschijnlijk. Terwijl als je voor de lol speelt je wel voor de headshot gaat.
    Maar dat is met alles zo surfen enz.

Zijn er al mappen bekend die gespeeld gaan worden?

6. Snap niet waar die Raven Down opslaat maarja.. Ik denk zelf dat Canals en Fuel depot de enige echte snipermaps zijn. Met als nieuwe map Bullet Marsh erbij misschien.

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, als jij execution speelt en je geeft hem een active dan is die down. Kan mischien nog gered worden ook, maar als je een headshot schiet ben je er meteen vanaf.

Ps. waarom zitten er geen spaties in de clan namen?

8. Nou ik weet nu al dat in 9 van de 10 gevallen, dat als je 1x down bent dat je ook 3x achter elkaar down gaat. Maar execution is idd veel beter voor een Snipertoernooi =).

Ja die spaties zitten niet in de clannamen omdat dat de rare "stylo smaak" van SmartieZ is denk ik :p

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als iemand down is, en jij staat klaar met je active om hem weet te downen denk je dat niemand op jou gaat schieten?

Als het een hoge bleed-out is (30 sec) moet je lang wachten voordat je hem 3x gedownt heb.

Als er een teammate bijstaat is hij eerder gerevived dan dat jij je active klaar heb.

10. Je bent met z'n tweeen, met goed teamwork flik je het echt wel om iemand 3 downs achter elkaar te geven. Trouwens, iemand headshotten terwijl die opstaat is ook geen kunst, down = denk ik in 9 van de 10 gevallen dood.

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Robert eens in dit geval.
    De clannaam van ons klopt trouwens niet, moet: Pro GameSquad zijn.

12. pG Locustgod & pG COG II G O D: Pro GameSquad II
    pG Montana & pG Chippas: Pro GameSquad I

Ofnietdan

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    SnipZhotZ,

Volgens mij wilt LuNaTiC samen met MiCr0 ;)

14. Hoe kan Lunatic nou nog meespelen als het toernooi al begonnen is en er geen teams meer bij kunnen... Miscommunicatie tussen SmartieZ en Danny denk ik :p

Wie denken jullie dat er gaat winnen?

15. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klote wij moeten tegen iG de beste 360 clan van EU:'-( Maar ja Shockerr en ik zijn er klaar voor en ownen doen we zeker.\o/

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou Snipz nodigde LuNaTiC uit voor het toernooi al een week geleden ook poste Snipz hier dat LuNaTiC gewoon meedoet

17. Hier gaat heel qG op reageren... weet trouwens niet of iG nou wel de beste 360 clan is van EU... HLH staat 1-1 tegen ze -.-

18. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    FoD Vassili en FoD ASjok doen ook graag mee, als het nog kan :)

19. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen bij die verschillende matches opnemen.
    Want zou er wel een paar willen zien eigenlijk\o/

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere clannaam is fout. ErZijnGeenSpatiesGebruikt!

Deel Deze Pagina