[XOne] The Outsider

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 4 mei 2006.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Frontier de maker van de befaamde RollerCoasterTycoon serie heeft vandaag de eerste screenshots van hun next gen game 'The Outsider' laten zien. De game doet denken aan weer de volgende free-roaming game (maar dat blijkt het toch niet te worden ;) ), op aankomende E3 zullen we veel meer van deze game gaan zien.

-------------------------------------------------------------

Informatie

Developer: Frontier (RollerCoasterTycoon)
    Platform: Xbox 360 (en Ps:cool:
    Release: Niet bekend
    Genre: Niet bekend (een mix van div. genres?!)
    Spelers: 1

----------------------------------------------------------

Screens:

-----------------------------------------------------------------------

Art:

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  2. Tecnomic

Tecnomic Guest

OMG die art, how scary! :D

Maar goed ik heb wel behoefte aan zulke titels aangezien er nog maar weinig van zijn, dus hoe meer hoe beter! Zal deze game zeker in de gaten houden....

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd die art is echt bizar, vooral die ogen van die oude gast op de achtergrond :D

Maar vind het tof om te horen dat er geheel nieuwe speel elementen inkomen, net zoiets wat ze ook deden met RollerCoasterTycoon. Ben erg benieuwd van wat we hiervan tezien krijgen op de E3. :)

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook wel cool, het verhaal spreekt mij ook wel aan.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dit belooft in ieder geval veel goeds. Ben benieuwd hoe het geheel zich verder gaat ontwikkelen, maar ik ga er in ieder geval naar uitkijken :).

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik durf de art van aankomende games op deze manier toch bijna niet meer te geloven :+

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    De CIA is echt vet .. Maar ik ben benieuwd hoe het nou precies gaat uitpakken, want veel games die verschillende genres proberen te combineren mislukken vaak, vind ik:9

8. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha die kop van die kale op de laatste screen:p
    maja... ziet er wel vet uit... ga ik zker in de gaten houden deze titel

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, wat een engert.:+
    Zeker dit ziet er echt zó goed uit.
    Maar tja, we zijn wel eerder gefopt met mooie screens.

10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. mars15

mars15 Guest

Zag het pas vandaag op mainpage geweldig soort The Bourne Identity

hulde

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige maand stond er ook een artikel over in de "Edge". Ziet er erg goed uit.

13. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    verder nog geen info over de release date of filmpjes o.i.d?

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    nope jammer genoeg niet, het enige dat wel geupdate is (eigelijk al een tijdje) is de website (http://www.frontier.co.uk/games.html?startPage=Outsider) maar voor filmpjes en meer info moeten we nog even wachten.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    liet me eigenlijk gelijk aan The Getaway voor de PS2 denken. (screens + sfeer)
    Daar beloofden ze ook zo een graphics, werd wel een grote flop, maar dat zie ik hier niet gebeuren :)

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me echt een vette game, stond in Xbox 360 World, gameblad, met heel veel previews van games waarvan de meesten dit jaar uitkomen.

Dit stond er in over The Outsider:

We're proper excited about The Outsider - it's one of the few games out there that's genuinely attempting to break new ground. Okay, the ingredients, although quite cool-sounding, don't really hint at revolution: you're a CIA agent, Jameson, based in Washington but through no fault of your own end up as PUBLIC ENEMY NUMBER ONE in the eyes of the media and the public after the President gets popped. But from here you make your own path - do you wreak revenge on those who wronged you? Try and clear your own name? Exploit the shady types you're mixed up with for your own ends and who cares what anyone else thinks? Or a mix a bit of everything together? It's not just high-concept choice that lies at the heart of The Outsider though - an original approach to the characters throws up a genuinely unique game for each player, adding tons of replayability. Each computercontrolled person in the game has their own objectives which the want to achieve but they don't have predetermined routines. They'll react and adapt to your choices and actions in the game instead, moulding the gameplay experience around you, rather than the other way. And if Frontier pull it off, it'll be absolutely astonishing.

IMPRESSIONS
    Is it to ambitious? We'll see. But, certainly, if they are to achieve their aims, this could set a new benchmark for narration and freeroaming in games.

Lijkt me echt een vette game, mooie graphics, vet verhaal, en vooral dat je zelf het verhaal bepaalt, zonder dat alles al vast ligt, maar dat de personen echt reageren op wat jij doet in de game, lijkt me erg vet. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Zul je bijvoorbeeld net zo veel vrijheid hebben in de stad als GTA? Maar dan met verschillende mogelijkheden in het verhaal? Dat zou erg vet zijn.

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Lang geleden dat ik hier iets nieuws van heb gezien/gehoord zeg!
    Op die internetsite die op de vorige pagina is gepost is een heel kort filmpje te zien.
    Als je je muis op dat plaatje houd begint er een filmpje hoewel er niet heel veel info in het filmpje zit is het vet!:9

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vet filmpje idd. Het lijkt me echt een vette game, complottheorieen, CIA, VS, mooie graphics, je creert zelf het verhaal, volgens mij naast vrijheid in hoe je het verhaal laat verlopen ook vrijheid in omgeving, dus als ze het goed uitwerken kan het een superspel worden.

19. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Kan inderdaad een vet spel worden. Ik hou deze game in de gaten. Ik ben echter wel bang dat dit de zoveelste game wordt die weliswaar mooi klinkt maar dat het toch niet goed uitpakt, of dat die zogenaamde vrijheid tegenvalt. Dat is nog wel het geen dat je het meest ziet, dat die zogenaamde vrijheid of invloed in het verhaal zwaar die werd beloofd er lang niet zoveel inzet als beloofd.

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals bij Fable!

Deel Deze Pagina