pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mike (Manager gameszaken Orange) belde me net op en vroeg of ik even wilde checken hoeveel animo er is voor een E-Sports dag.

Hij zat samen met wat grote media jongens en Orange en InHolland gaan samen een evenementje organiseren. Je kunt ervanuit gaan dat de dag goed geregeld wordt en er de nodige sponsoring bij komt kijken als 2 grote bedrijven zoiets opzetten.

Voor zover ik weet wordt het gewoon een fun toernooitje waar wij gamers onze neus moeten laten zien. Puur om te laten zien dat E-Sports op de console leeft en het de moeite waard is voor bedrijven om erin te investeren.

Datum & Tijd:
    1 juni, 11.00 t/m 21.00

Prijzen:
    Laat ik binnenkort weten als er meer over bekend is.

Spellen:
    • Pro Evo
    • Gears of War
    • RB6: Vegas

Zoals ik aan het begin al zei is dit puur een animo-check. Laat dus even weten of jij of je clan interesse hebben om daar eens langs te hoppen.

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goed idee Ic3 CoLd heeft wel intEresse

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  3. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak geen vrienden? Whatever, ik zeg gewoon wat ik ervan denk. Tuurlijk zijn jullie genaait, dat weet ik ook, maar wat had volgens jou nu moeten gebeuren dan? De referees volgen de regels, en de regels geven aan dat er niemand mag spelen die nog op rood staat. Jullie doen er nu heel moeilijk over en ik snap niet precies waarom. Zoiets had je kunnen verwachten op een ladder.

4. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Vet is er al een site, want ik woon vlakbij Rotterdam.

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geloof ik een hyves site opgezet door IN-Holland, zal even postenw at ik krijg. Echt fun toernooitje:b:

6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan check k gelijk eff mn hyve

7. pG Montana

pG Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me wel leuk indd lkkr dichtbij ook :D

8. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die hyves bestaat niet ...

9. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    dus? wij laten zoveel teams subs en red dotted spelers gebruiken dat heet sportief zijn. soms als een clan het te bont maakt okey maar we geven ze wel de kans om subs te gebruiken.

het gaat niet altijd om de win..... tenminste niet bij ons. tuurlijk winnen is wel lkkr maar om tegen een man down te spelen is weer zo laag wij weigeren soms zelfs ook om dat te doen.

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Heel goed van jullie Nick. Maar dat komt natuurlijk omdat TW zo superieur speelt dat jullie je dat wel kunnen veroorloven.
    Als een clan geen loss wil op een ladder en ze dit voorgeschoven krijgen is het een van de goedkoopste maar vooral makkelijkste manieren om je win te fixen. Het is lullig voor Kings maar hij staat alleen op de ladder - overal anders zullen mensen weten hoe het precies in elkaar zat. Big deal much?

11. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    zeg niet dat het fout is alleen ja je kan ook geen gunstig terug verwachten.

en ik zeg niet dat wij uber zijn want gow team geeft zelf toe dat het niet zoals eerst was allemaal 3-0's e.d. teams zijn beter geworden toen wij weg waren (wij als in tw gow team)

maar wij zullen niet gauw moeilijk doen over regels zolang het niet te bont is.
    is al zo sinds xbox. iG zal ook geen problemen doen maar dat komt vast omdat wij uit andere community komen.

maare einde discussie. of je maakt er gebruik van of niet boeit me niet zoveel zeg alleen dat het soms je image kan veranderen.

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vinden jullie mijn nieuwe image jongens?\o/

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

lmfao ..

Maup3rd, je image is echt NIKS vergeleken met Master Yoda's Image.

14. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Paul de Leeuw's image....

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is knapper.

Ik heb de nieuwe data binnen van hete WZZRD, pG, XBW, 3Kings, GoW 3.0 toernooi binnen. We hebben de opties voor 29 mei en 5 juni. De laatste heeft mijn voorkeur, volgens mij zijn alle examens passed dan.

Ciao

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    29 mei is een dinsdag / klote dag, gezien de exames.
    5 juni is ook een dinsdag / maar dan zijn de exames wel al voorbij.

Vrijdagavond was echt onmogelijk?

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    yes yes!:mad:

18. Wauw 5 juni is op een dinsdag... Nu twijfel ik wel of ik er naartoe kan :/

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat regelen we dan wel, we weten het in ieder geval ruim van tevoren. Weet zeker dat we wel iets kunnen regelen, desnoods halen we je met een bus op.

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    HummerLimo?*)
    Oh ik heb trouwens de quake 4 demo nog ff gespeeld met de boys qG| Micr0Z etc, moet zeggen ze redde het niet ondanks dat ik zo roestig als de pest was maar Micr0Z heeeft absoluut quake potentie. Hij heeft me beloofd nog ff door te oefenen. Ik moet zeggen iedereen speelde als een dweil trouwens! winnaar quake 4 demo monday night superfun toernooi; pG MaUp3Rd

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina