Ik ga mn best doen! Adriano niet fit? Crespo en Zlatan kunnen er ook wat van in het spel dus het blijft oppassen
Oja ik ben van mening veranderd denk tog maar dat Ac Milan het word of tog maar inter of manchester ik zou het niet weten
er is geen winterstop maar een meivakantiestop ingevoerd..., allemaal een fijne vakantie en tot volgende week. Ik ga van het zonnetje genieten, jullie hopelijk ook en niet teveel oefenen he, moet jullie wel kunnen verslaan
Halve finales: Internazionale (robbin92) - Real Madrid (AmolaS) AC Milan (tosow) - Manchester United (afayouth) Kunnen vanaf vandaag gespeeld worden jongens! Succes allemaal en ik hoop dat de vakantie er niet voor heeft gezorgd dat jullie de wedstrijd niet spelen.
Manchester United - AC Milan 5 - 0 Man Utd begon erg sterk en had in het eerste kwartier al op 3 - 0 moeten staan echter de stand was nog gelijk rond de 30 min was het toch raak 1 - 0 maar er zat veel meer in aantal kansen eerste helft voor man utd 10 (. Tweede helft was voor Milan kregen aantal goeie kansen Man Utd zakte helemaal weg en vond het zo wel goed. Milan raakte nog de paal maar het zat er niet in. In de 75ste minuut was het toch raak uit een counter een subtiel stift balletje door Rooney 2 - 0 daarna ging het snel en werd Milan van de mat afgespeeld. Helaas Toflow goed gespeeld.
ja, maar AmolaS en ik zijn nooit tegelijk online, als hij online komt lig ik volgensmij lekker te knorren... AmolaS wanneeer kan je?
Sorrryyy, tijdje niet online geweest, was niet thuis! Vanavond kan ik tussen 21.00 en 23.00, jij ook?