Show je Achievements [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Helemaal mee eens de mensen die gepatst hebben met deze games en straks patsen met een game welke nog niet gereleased zijn krijgen een waarschuwing, ow of ban. De mensen die nu bekend staan dat ze games niet via de ilegale weg hebben verkregen mogen voortaan pas posten over de game op de release dag (of als deze al in de winkel te vinden is)
     
  2. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een patsertjes :p


    Net fftjes gehaald...

    Spiderman 3

    [​IMG]
    Curtis Connors
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje, kun je mij ff die The Hall of Famer, Has won 50+ (non-consecutive) Ranked Tournaments bij Rockstar Table Tennis gamesaven:lol: _0/
     
  4. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Als je 2100 Microsoft Point card aan me kan geven of iets dergelijks dan zal ik er wel even over nadenken om het te doen.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol dan wil ik ook wel beginnen met gamesaven :) Als je er zo mee verdient 8)
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik snap nog steeds niet wat dat gamesaven nou is :confused:
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je achievements eerlijk en anders rot op van xbox live.Hoewel dat die multiplayer achievements niet meer te doen zijn als het spel al een tijd uit is.Maar dan haal ik ze met iemand op mijn F list
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Zegt hij die zijn gamercard geeneens durft te showen omdat die bang is voor spam :b:
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, was ook een geinje, wtf, weet je hoeveel accounts gestolen worden als je dit doet? Ik heb een gast in mijn lijst die dat ook deed. Later is hem een paar honderd euro van zn creditcard afgehaald.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    PRO EVO GAMER 6_O_
     
  11. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nope met mijn manier is dat onmogelijk...maar 2 keer last gehad dat mijn account gejat was maar nu geef ik nooit meer mijn account via recovery weg....

    mijn password en geheime vraag was toen veranderd en dan moet je toch aan Microsoft bewijzen dat je account is gestolen en dat is niet altijd even makkelijk.

    [​IMG]


    de 6 staat zeker voor je leeftijd?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    die 6 staat voor pro evo 6 en vraag niet waarom.Ik ben nu 26 jaar en ik heb al mijn achievements eerlijk verdiend.Kan ik van enkele niet zeggen
     
  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Je typt in elk geval wel goed voor een 26-jarige! :b:
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.Ik zie genoeg.En dan heb ik zoiets van .En dat zit op xbox live
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hmm, ik snap het niet. Dan heb je eenmaal zoveel score, en dan? Kun je zeggen dat je zoveel score hebt. Ik vind achievements meer als een herinnering. Dat als je ze bekijkt kan zeggen van; "oh, daar heb ik toen een paar uur op lopen beren!" Of; "weet je nog toen we die haalde!" Dat zijn achievements voor mij. Ik probeer natuurlijk gewoon 1000 punten te halen voor games waarvan ik het leuk vind ze te halen, ik ga niet achievements halen die ik helemaal niet wil hebben. Dan zeg ik gewoon "fuck it, dan maar niet"
    En dan vind ik het achterlijk als iemand gamesaved dan wel loopt te showen in een topic. :{
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Helemaal mee eens, en de rest van je tekst SB.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook voor elk game proberen zo veel mogelijk achievements te halen.Maar wat sommigen er voor doen is gewoon belachelijk.Zo halen ze de europeese versie van de game en de japanse.Maar als mensen dit zien op xbox live weten ze ook genoeg
     
  18. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Achievements die ik gamesave die show ik al een heeeeeele tijd niet meer....
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ben het volledig eens met Shortbull. Wat heb je in hemelsnaam aan achievements die je niet zelf hebt unlocked?
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Crackdown
    Flippin' Crazy
    [​IMG]
    Execute 3 flips of any type in a single jump in any vehicle
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina