Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maandagochtend wordt alles geupdate.
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben spaans kampioen met Real Madrid geworden :D met nog 3 wedstrijden en de cup te gaan sta ik 11 punten voor op Barca. Eens kijken welke kompetitie ik hierna ga doen.

    Als je in de ML je eigen team heb samengesteld. Kun je daar ook mee online?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Idioot genoeg had ik enige tijd geleden een hele kluif aan NEC Nijmegen met Ajax. Ik won koud met 3-2, door treffers van o.a. Perez en Huntelaar. Gelukkig won ik de return ruim, uitslag weet ik zo gauw niet.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat bedoel ik :+

    Ik speel niet tot heel laat op zondag, en meestal pas in de middag op maandag dus wist dat het ergens daartussen lag ;)
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) :'-( :+
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    hangt ervan af wat je precies wilt van bos, wat je bijv. kunt doen is bos en bouma CB's maken, en dan Bos (aangezien die een betere pass/opbouw heeft) óf een stukje verder naar voren schuiven vergeleken met bouma (niet te veel maar een beetje d.m.v. edit position) wat je ook kunt doen, maar dat is wat riskanter, is een attack pijltje naar voren neerzetten bij bos. CWP is zeg maar een echte Duitse laatste man, zoiets is handig bij een 5-mans verdediging. Maar met 4 zou ik hem gewoon een CB laten.

    ok,ok,ok,ok,ok?
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Net de laatste paar competitie wedstrijden afgerond zonder al te veel moeite. En dan een enorm spannen de finale van de spaanse cup tegen Barca. Kwam snel met 2-0 voor door Ronaldo en Ruudje met Gudjohnson kort daarna voor de 2-1. Dit allemaal in de eerste 12 minuten en toen bleef het stil tot de 70e minuut waar het nog snel 3-3 werd. In de eerste helft verlenging niks en in de tweede helft een corner van Beckham doe Ronaldo snoeihard via de onderkant lat erin kopte. 4-3 de finale gewonnen in extra tijd :D

    Nu een ander comp beginnen voor de volgende achievement. Wat is een leuke comp na nederland en spanje? Of een ML beginnen, maar weet niet of je een ML team ook online kan gaan gebruiken.
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet, zou leuk zijn zeg.. Al die gasten met stats van 95...

    Ik zou voor Engeland gaan, toch de leukste competitie..
     
  9. Interpol

    Interpol Guest

    Weet iemand waarom Oddo niet bij Milan zit? Speelde hij hiervoor ergens anders? Zo ja waar kan ik hem dan vinden. Ik ben namelijk niet zo blij met Cafu rechtsachter heb liever Jankulovski links met Oddo rechts zou goed combineren.
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Oddo komt van Lazio Roma. Hij is echter vrij slecht, cafu is veel beter.
     
  11. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Nu.nl;

    "Op de Japanse website Ruliweb heeft een Konami-medewerker het bericht verspreid dat de Playstation 3-versie van Pro Evolution Soccer 6 vele malen beter zal zijn dan de reeds uitgekomen (en eveneens 'next-gen') Xbox 360-versie.

    Zo loopt de PS3-versie op 60 frames per seconde, is de game groter gemaakt dankzij de Blu-ray disc (nu 18 GB) en bevat het spel online gameplay. Konami zelf heeft het bericht nog niet bevestigd, noch ontkend" :x


    Zou dit puur gelegen zijn in het feit dat ze meer ontwikkeltijd hadden voor de PS3 en is het dus eigenlijk PES7...of ligt het aan de specs van de PS3?
    Misschien is het nu ook tijd voor een echte update voor de 360??


     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Konami update echt nooit PES voor de 360. Verwacht echt geen downloadable update voor je 360. Waarschijnlijk is het dus een PES 6.5 voor PS3 only en komt PES 7 een paar maanden later oid voor 360 en PS3.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, al gaat het niet van harte geloof ik hé :): Als ik een vraag al drie keer gesteld heb mag ik toch wel even smilies gebruiken om aan te geven dat ik hem graag beantwoord wil hebben? Maar goed, dat pijltje ga ik wel even proberen, thanks.. Ik zit nog steeds een beetje te puzzelen met m'n opstelling. Het staat nu zo:

    Stekelenburg

    Emanuelson, Boulahrouz, Bos en Heitinga (v.l.n.r)

    Aissati en Sneijder CMF op de middenlijn, vd Vaart AMF ervoor

    Babel, Huntelaar, Robben voorin (WF en CF)

    Maar m'n probleem is een beetje dat alle drie m'n middenvelders aanvallend zijn, Sneijder is wel CMF maar is eigenlijk ook meer een AMF. Ik kan wel Heitinga DMF zetten bijvoorbeeld en dan Boulahrouz RB en Bouma van de bank halen.. Maar dan moet er dus een middenvelder af, tenzij ik met twee spitsen ga spelen maar dat vind ik niet relaxt met Babel en Robben die zo hard groeien en Huntelaar die voorzetten nodig heeft. Misschien dan Sneijder eraf (die groeit niet heel hard meer), Heitinga DMF, Aissati en van der Vaart AMF? Maakt het eigenlijk veel uit als je een AMF als Aissati CMF instelt, wordt ie dan veel minder omdat ie op een rare plek speelt? Thanks alvast.
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    heb weer een te goede speler gevonden: RUUD GULLIT (Gulaas),
     
  15. Dennoess

    Dennoess Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag voor iemand die verstand heeft van Valencia.

    Morgen heb ik met een mannetje of 10 een pro6 toernooi en ik heb Valencia aangewezen gekregen.

    Heeft iemand veel verstand van dit team? Goede Opstelling(en) & Formatie(s)?

    Ik heb net even gespeeld maar het gaat niet echt lekker.

    Iig Bedankt!

    Dennis
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb toevallig laatst met Valencia gespeeld.
    Weet alleen niet meer al die spelersnamen uit mijn hoofd.

    Wel dat ik 4-3-3 speelde met voorin :
    Joaquin, Villa en Vicente.
    Je hebt met Valencia in iedergeval genoeg snelheid voorin. ;)
     
  17. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal 3-4-3 want je hebt goede middenvelders bij valencia en spitsen en 1 centrale verdediger weet szijn naam niet meer maarjah ik vind 3-4-3 het beste bij hun spelen
     
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat ik m'n xbox controller aan de pc verbonden heb! :)
     
  19. Dennoess

    Dennoess Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde 4-3-3. Met in de aanval Vicente (Links), Joaquin (Rechts) en Morientes (spits).. En heel belangrijk achter de spits Villa. Mrja ik vind Morientes niet echt goed, ik weet niet hoe ik met hem moet spelen aangezien ik vrijwel nooit voorzetten gebruik. Daarom speel ik ook maar met Tavano.

    Maar op middenveld wie moeten daar spelen? Baraja? Silva?

    Maar is het beter om met Villa te spitsen en zo ja wie dan op het middenveld?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    dit speelde ik:

    ------------------ Canisares (GK)-----------------------
    Miguel (RB) - Ayala (CB) - Marchena (CB) - Del Horno (LB)
    ------------------Baraja (DMF)-------------------------
    ------------------Albelda (CMF)------------------------
    Joaquin (RMF)-----------------------------Vicente (LMF)
    -------------Morientes (CF)------- Villa (CF)------------

    met joaquin en vicente defence low en op het randje tussen middeveld en spitsen

    Dat is Ayala
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina