Als ik het persoonlijk tegen jou had, had ik je wel gequote.
Maar even voor de duidelijkheid : nergens zeg ik dat een zo laag mogelijke responsetijd een "nutteloze feature" is ? Je hebt wel degelijk baat bij een zo laag mogelijke response, dus een scherm met 2 ms response is zeer netjes (maar daar staat dan ook logischerwijs een niet zo denderend hoge native resolutie tegenover). Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat er mensen zijn die nogal gauw beweren dat 8 ms niet goed genoeg zou zijn voor gaming. Nja dan zal ik idd wel iets aan mijn ogen mankeren want ik heb toch echt nergens last van. Dat kan wel subjectief zijn natuurlijk. Blur, zoals hierboven ook genoemd werd, is een feature die tegenwoordig standaard in de meeste next-gen games ingeschakeld is. Dan kun je een LCD kopen met 1 ms response ; die blur gaat er nog steeds zijn. En Plasma ? Waar heb ik het over de vergelijking LCD/Plasma ? Als er Plasma schermen komen met een native reso van minimaal 1920x1080 (of 1200 in het geval van een 16:10 scherm), dan zal ik misschien in de toekomst ook overstappen op Plasma. Maar daar ging het niet over. Wil je een beetje grote LCD, HD Ready of Full HD reso, dan zit je momenteel rond de 8 ms gemiddeld. Lager gaan ze echt niet. Als je je daar aan stoort is dat je goed recht, dan zul je idd een non-HD LCD scherm of een Plasma moeten kopen.
Laatst bewerkt: 15 mei 2007