RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. Geloof mij, SerreZ en Bl0odCryPt gaat niet werken in 1 team.
     
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is Serrez veels te kalm en dan gaat BloodCrypt hem op zn zenuwen werken
     
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    ****** tjappie mag ik dat voortaan ff zelf melden? En ik ga dan uit RiP als ik geen toekomst meer in mijn verblijf daar zie ;)
     
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Vertel verder Maatje ben wel benieuwd !!
     
  5. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mot je eerder zijn:9
     
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet echt netjes Jonathan
     
  7. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Nah luister, ik speel gewoon minder GoW, omdat het spel me gaat vervelen. Daardoor speel k ook niet meer zoals eerst, en daarmee krijg ik het gevoel dat ik mijn team benadeel. Maar carbon die kan zn smoel weer is niet houden, want ik heb 't in vertrouwen gezegt, en erbij gezegt dat ik eerst het toernooi afwacht, om te kijken of we kans maken op de World Cyber Games.

    Ten tweede lees ik hier voor het eerst dat we 2 nieuwe members hebben, en met eentje ben ik H-E-L-E-M-A-A-L niet blij. Bloodcrypt is toch zo'n fucking clanhopper dat wil je niet weten, en dat vind shock ook, dus ik kan niet begrijpe waarom ie 'm aan heeft genomen. Om skillz is het al helemaal kk dom, want tegenwoordig stelt ie net zo veel/nog minder voor dan bijv. carbon, mij, thorax etc.

    Serrez is een toffe gozer, en ik vind het dan ook leuk dat hij het team komt versterken. Maar een B team? Ik geloof er niet in. Het is al zo vaak geprobeerd (qG, Ic3, RiP), en alle 3 de teams hebben er zwaar onder geleden.

    In de toekomst ga ik mij volledig richten op Halo 3, en daarvoor ben ik nu dus ook op zoek naar een team (waar ik verder niets over uitlaat, maar contact met me opnemen mag altijd). Gears of War was het eerste spel dat ik serieus in professioneel clanverband heb lopen spelen, en daarom ben ik ook trots dat ik gelijk aan de zijde van teams heb mogen strijden als Perfect Legends (mijn eigen opgezette team, kort maar krachtig bestaan), Ic3 (mijn grootste maten, nog steeds, en wie weet kan het nog wat worden), een zeer korte periode in eC, en RiP (ik durf voor 100% te wedden dat dit 1 van de beste clans van Nederland is geweest, maar het maken van een B team heeft het genekt)

    Ook bedank ik vele teams waar ik niet in heb gezete, maar wel vaak mee heb gespeeld: qG, iNT, CusB, ROYAL, Kill snitchers, en pG.

    Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik stop met GoW. Ik zal elke dag nog jullie kut koppies headshotz blijven geven, en gezellig shenkie zingen in de lobby (zal Rbert leuk vinden).



    Nja dat was m'n uitleg :b:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    De Shenkie staat altijd klaar in me koelkast.
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    We Shall see!! In ieder geval Veel Suc6:thumbs:
     
  10. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Halo herleefd! Net potje gespeeld met eC I Pure, AK47 Just1ce, CusB Phenomenom, qG I MiCroz en nS Random Hobo :) Ownde zwaar!
     
  11. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Ben het gedeeltelijk met je eens, toen ik nog in RiP zat ownde we hard en konden we onszelf een van de beste van Nederland uitroepen. We vochten alleen maar tegen qG en dit is een paar keer goed afgelopen en paar keer ook weer niet.

    Ik kreeg een voorstel van smartiez om qG te joinen, ik wou in me oude clan blijven maar ik ben eenmaal erg snel om te halen en ben ze gejoined met mijn eigen team ( RiP team A)

    De B team bevat goeie, en mider goeide spelers. Infinity aka Concept hoort ( helaas niet ) bij de goeie spelers maar ben der van overtuigd dat hij in halo 2 een zeer goeie speler is. Ik heb infinity aangenomen en RiP is ook niet erg blij meer met hoe het verlopen is. ShocKerR en ik waren een goeie team, Carbon ic3 is ook goed dat zijn de enige goeie spelers uit Rest In Peace op dit moment. Bloodcrypt en serrez, bijde goeie spelers maar ben bang dat bloodcrypt niet lang in RiP blijft.

    RiP is een goeie clan en als Concept zegt dat hij der geen toekomst meer in ziet heeft die dat ook mede aanzichzelf te danken want laten we nou eerlijk zijn, je bent te weinig online en daarom gaan de skillz ook weg. Shocker jij moet is nadenken wat je moet doen en denk als een leider van een clan, doe wat goed is en neem alleen jongens aan die zichzelf willen bewijzen en #1 willen horen. De goeie naam van RiP verdwijnt, zeker omdat ik jullie 2-0 achter staan tegen pG clan ( ook een verbeterde clan ).

    Shocker ik praat met je over de xbox en carbon jou ook oke ik help jullie wel hiermee ( voel me toch nog verantwoordelijk voor de clan ).


    Hij is der alweer uit zoals ik verspelde.....
    grtz danny
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  12. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ja
    en carbon ook wel
     
  13. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Carbon heeft geoefend sinds ik op vakantie was :)
     
  14. ShocKerR_

    ShocKerR_ Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Concept Suc6 met wat je ook gaat doen. en half9 kunnen we die match afmaken pG. en als we die lvl verliezen dan doen we rematch morgen best of 5 4vs4 met ut DreamTeam (hoop ik!?) owja serrez en bloody als jullie naar mijn tactieken luistert dan komt het wel goed. btw Danny je hebt gelijk No more mister nice guy!}:]
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    SnipZ k vind dat je nu wel Lullig doet tegenover Ler0y
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wil niet veel zeggen maar ik zat in lobby met paar gasten van NsK en volgens hun wil eXo Bloodcrypt bij hun in de clan.
     
  17. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Die gasten willen zoveel Ze zijn alleen eruuggg slecht!!
     
  18. Das wel bijna onmogelijk, in de korte periode (eXo) dat ik heel veel met Patrick (BloodCrypt) speelde, zat ie altijd te zeiken op die Escamp (NsK SnoOpDoGg). Die NsK clan zit trouwens echt vol met lompe namen XD
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Die match om 20.30 gaat niet meer door denk ik?? Heb niets van jullie gehoord, Thorax en Tjapuk waren ook niet online.

    Namedwarrior is net offline gegaan omdat hij wat moest gaan leren en Locustgod is geloof ik ook wat anders gaan doen. Ik voeg je wel even aan m'n friendlist toe Shocker, spelen we morgen wel even ofzo. We zijn beide nl clans, we komen er wel uit.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja ik zat met Pietje in lobby en toen zei hij tegen zijn mongolen mattie Magnum, ik weet niet hoe doe haas nu heet, dat eXo in lobby moest omdat die mss bij NsK kwam.
     

Deel Deze Pagina