Ik ben bij deel 1 behoorlijk ver, ik gok dat ik zeker al een stuk over de helft ben (Poseidon's Challenge). Toch erger ik me nog steeds aan de fixed camera... Ik wil rondkijken naar de mooie omgevingen
Heb zojuist de Limited Edition guide van God of War II opgehaald bij het postkantoor en ik moet zeggen, hij is prachtig . Talloze info zoals secrets, prachtige artworks, developer interviews en natuurlijk de walktrough. Zal eens kijken of ik vanavond wat foto's kan schieten met mijn telefoon
Hier een reply van een ander forum op een vraag van mij waarom GoWII zo lang duurt voordat hij bezorgt wordt.
das allemaal leuk en aardig, maar volgens play is gow2 op 27 april verzonden. Vanuit engeland zou dat betekenen dat hij er hoogstens twee dagen over doet om nederland te bereiken. Dan lijkt het me sterk dat tnt het presteert om het pakketje twee weken lang ergens rond te laten slingeren. Hoewel het natuurlijk wel de tnt blijft...
Ik weet niet, maar play heeft tot nu toe nog nooit een fout gemaakt bij mijn bestellingen, ik vermoed dat TNT toch echt de schuldige is.. Ik hoop dat hij er zaterdag is!
Na 21 (werk)dagen stuurt Play.com een nieuwe game op. Had ik laatst met Final Fantasy VII : Dirge of Cerberus ook al. Kwam op dag 20 binnen. Ik gok dat God of War II dinsdag of woensdag op de deurmat ligt.
Jij even mazzel. Ik heb 'm nog niet. Daarintegen, ik heb God of War I ook nog niet uitgespeeld, dat scheelt.
Heb GoW1 op alle moeilijkheids graden uitgespeeld. Sinds de release zo'n 9-10 keer uitgespeeld. Vlak voor de release van GoW2 nog even snel op easy er doorheen gebeukt, klaar voor GoW2. Deze ben ik nu voor de 2e keer aant uitspelen, ben begonnen op Hard, nu dan op de hoogste graad. Ik moet zeggen..deze game is dus echt absoluut de beste PS2 game die "IK" ooit heb gespeeld. Dit zei ik van GoW1 ook, maar GoW2 is heel simpel gezegd "Bigger & Better". De ongeloofelijk brute actie, de sfeer, de focus op griekse mythologie, de muziek, de grafische stijl...werkelijk alles is beter in dit 2e deel. Ik ben sowieso een gigantische fan van uber geweldadige games maar dit slaat werkelijk alles. Zo'n ontzettend gruwelijk en bruut geweld en dan zo geweldig uitgewerkt...echt machtig gewoon. Ik ben blij dat dit 2e deel toch een heel stuk langer is en veel meer te bieden heeft qua gameplay. Zoals eerder in dit topic gezegd werd; ZEKER 60 euro's waard!
Ik moet het spel maar weer eens verder gaan spelen, maar ja dat gaat nu even erg moeilijk ivm stage & werk . Nou heb ik donderdag nog mooi een vrije dag, maar ja dan zit ik waarschijnlijk aan de Halo 3 beta. Zoveel games te spelen, zo weinig tijd .
Nog steeds geen game binnen. Net even aangegeven bij Play.com dat dit gebeurd is. Ze sturen z.s.m. een nieuwe GoW II mijn kant op.