Nah luister, ik speel gewoon minder GoW, omdat het spel me gaat vervelen. Daardoor speel k ook niet meer zoals eerst, en daarmee krijg ik het gevoel dat ik mijn team benadeel. Maar carbon die kan zn smoel weer is niet houden, want ik heb 't in vertrouwen gezegt, en erbij gezegt dat ik eerst het toernooi afwacht, om te kijken of we kans maken op de World Cyber Games.
Ten tweede lees ik hier voor het eerst dat we 2 nieuwe members hebben, en met eentje ben ik H-E-L-E-M-A-A-L niet blij. Bloodcrypt is toch zo'n fucking clanhopper dat wil je niet weten, en dat vind shock ook, dus ik kan niet begrijpe waarom ie 'm aan heeft genomen. Om skillz is het al helemaal kk dom, want tegenwoordig stelt ie net zo veel/nog minder voor dan bijv. carbon, mij, thorax etc.
Serrez is een toffe gozer, en ik vind het dan ook leuk dat hij het team komt versterken. Maar een B team? Ik geloof er niet in. Het is al zo vaak geprobeerd (qG, Ic3, RiP), en alle 3 de teams hebben er zwaar onder geleden.
In de toekomst ga ik mij volledig richten op Halo 3, en daarvoor ben ik nu dus ook op zoek naar een team (waar ik verder niets over uitlaat, maar contact met me opnemen mag altijd). Gears of War was het eerste spel dat ik serieus in professioneel clanverband heb lopen spelen, en daarom ben ik ook trots dat ik gelijk aan de zijde van teams heb mogen strijden als Perfect Legends (mijn eigen opgezette team, kort maar krachtig bestaan), Ic3 (mijn grootste maten, nog steeds, en wie weet kan het nog wat worden), een zeer korte periode in eC, en RiP (ik durf voor 100% te wedden dat dit 1 van de beste clans van Nederland is geweest, maar het maken van een B team heeft het genekt)
Ook bedank ik vele teams waar ik niet in heb gezete, maar wel vaak mee heb gespeeld: qG, iNT, CusB, ROYAL, Kill snitchers, en pG.
Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik stop met GoW. Ik zal elke dag nog jullie kut koppies headshotz blijven geven, en gezellig shenkie zingen in de lobby (zal Rbert leuk vinden).
Nja dat was m'n uitleg :b:
Klik om te vergroten...