Had Oblivion op de PC helemaal grijs gespeeld en aangezien het RPG/Adventure genre gezien kan worden als "mijn" genre kon ik het niet laten om het ook aan te schaffen voor de x360.
Vandaag maar eens op me gemak begonnen met een custom class wat veel lijkt op een crusader/battle mage combo. Heavy Armor, Sword, restoration, destruction. Voor de rest geen interesante Major skills en heb Athletics/Acrobatic als minor gedaan omdat ik anders veel te snel zou levelen.
Ben begonnen om naar de Priory te gaan en de Kings amulet af te geven. Vervolgens de rest van me tijd in de Arena gespendeerd voor geld en om te leren gaan met het vechtsysteem. Ik vind de x360 controller een stuk relaxter dan met keyboard en muis waardoor ik gewoon door me tegenstanders heen liep. Ik caste Protect vlak voor de poort naar beneden ging en selecteerde me 16pt firespell terwijl me zwaard getrokken was. Zodra de poort naar beneden was meteen de firespell los laten op die tegenstander. Zodra ze bij me waren had ik geen magicka meer en sloeg ze in 2-3 klappen tegen de vlakte. Die paar gevechten dat je 3 tegenover je had staan riep ik summonde ik nog mijn skelet erbij. Ideaal en zo makkelijk.
Dungeons en mijnen ben ik nog niet echt in geweest aangezien je op lvl3 nog niet echt veel draagkracht heb. Ben onderweg naar Kvatch voor de main quest en die gast uit zijn klooster op te halen en onderweg lid worden van de fighters guild e.d. voor ik eens richting een poort ga. Gaat lekker
Het valt me wel op dat het behalen van achievements geen enkele uitdaging is terwijl ik dat met Gears of Wars wel had en met PES6 is het meer de hoeveelheid tijd die je er in stopt om alle competities gespeeld te hebben.
Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007