Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt vind dit nog steeds een van de beste spellen die ik tot nu toe op de 360heb gespeeld. Vindt zoiezo dat Capcom de laatste tijd echt goed bezig is, ook Lost Planet was echt een topgame en Resident Evil 5 moet ook nog arriveren!

    Hier trouwens nog goed (al bekend) nieuws voor de Dead Rising fans onder ons (Rumast hoeft zich niet aangesproken te voelen)

    Bron: www.ownage.nl

    Die gamers day is vandaag trouwens, dus wie weet nog een nieuwtje!
     
  2. Remco

    Remco Guest

    KUTSPEL!!
     
  3. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niks beters te doen! We weten je mening nu wel!

    Oke, ontopic:

    Vraagje: Hoe kun je de mensen die nog leven goed begeleiden zodat ze niet dood gaan en in veiligheid zijn? Daar kom ik echt niet uit!
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wapens geven.
    vrouwen die bang zijn handje geven.
    grote groepen zombies ontwijken.
    eten geven bij low health.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]

    LOL, probeer je 53,594 zombies dood te rijden lig je opeens op z'n kant met je wagen en kom je er niet meer uit. Leuk zo'n glitch, kan ik weer opnieuw beginnen. Wat ik overigens ook een beetje slecht uitgewerkt vind is dat 's nachts het in de Maintanence Tunnels ook opeens donkerder is. Beetje vreemd! :+
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Grrrrrrrrrr :{
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0

    ohhhhh. hoeveel moest je er nog?

    ik wilde het ook een keer doen, kwam ik rond de 52,000 was de tijd op.=(
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moest er nog iets van 20,000, maar als je een bepaalde route rijd in de Maintanence Tunnels haal je makkelijk die 53,594 binnen 2 tot 3 uur. Je moet goed op je tijd letten en het beste is om gelijk na het starten van een 72-uur mode daarmee te beginnen, zeker als je vrij nieuw bent met de game of die route niet weet. Sowieso moet je ook de Maintanence Key halen voor de zekerheid.
     
  9. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    op een of andere manier kon en kan ik nog steeds geen gedult opbrengen voor deze game, terwijl t rete gaaf is.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, ik vind het echt een van de beste en vetste games op de Xbox 360 en wat jij zegt hoor ik wel vaker ook dat je na een tijdje het zat bent met de zombies. Je moet je gewoon focussen op de cases en als je het lekker makkelijk wil moet je 53,594 killen, zodat je de Mega Buster kunt gebruiken. 1 shot en je tegenstander is dood.
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    BAN \o/

    voor die genocide achievement
    http://img.photobucket.com/albums/v132/mister_miagi/genocideroute.swf
    ^^check link :9

    maar eerst die maintenance key halen...volg die rode lijn gaat... eerst naar een inham en daar achterin moet je zijn :9

    toen ik die heb gehaald, had ik nog een volle dag over dus op 2 ingame dagen gehaald eigenlijk
     
  12. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iets bekend over die co-op mode? I really want it :)
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    coop?

    zal wachten worden op deeltje 2
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een tijd geleden verhalen gehoord dat er een update zou komen waardoor co-op mogelijk zou worden. Maar het lijkt me eerder dat er een co-op in deel 2 zal zitten
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ging niet door dacht ik. (co-op in deel 1)
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat was either een 1 april grap, of het komt pas als de platinum editie komt van Dead Rising. :)
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Is dit een goede game? Zit te twijfelen om dit spel te kopen nu hij voor maar 30 euro in de winkel ligt.
     
  18. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het zelf echt een gruwelijk vette game en heb hem ook echt heel veel gespeeld... zombies slachten op bijna elke mogelijke wijze, wie wil dat nou niet?8)8):thumbs:
    echt een game waar je uren plezier mee kan hebben, je kan doen en laten wat je wilt dus voor 30 euries zou ik hem zeker halen :)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    stop hem vanaond ook weer eens een keer in me xbox :p heb nog een paar achivements te gaan :p
     
  20. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er geloof ik een stuk of 720... moet er nog wel best veel maar die onzinnige heb ik maar overgeslagen :9 heb geen zin om alle verschillende etenswaren te eten, alle pp stickers te fotograferen etc.. veel te veel moeite aan iets waar ik totaal geen waarde aan hecht :9 heb je die zombie genocider al?? das een vette achievement :D en de unlockable ervoor is ook niet mis :D
     

Deel Deze Pagina