Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Alle GDI Campains uitgespeeld op Hard + Ribbons[misschien iets over het hoofd gezien maar ik weet zeker dat ik alles heb] ...maarja krijg je geen bronze+silver tegelijk erbij als je het op hard uitspeeld?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat weet ik niet jij hebt ze toch op hard uitgespeeld? :emo:
    dan moet je ook vast wel een strategy hebben gekregen voor het laatste level, aangezien deze niet in 1 keer te halen is.
     
  3. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dus je moet elke campaign 3 keer uitspelen.
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Betreft de campaign : Is spelen Easy te gemakkelijk en is beginnen op Medium weer te moeilijk?? Wat adviseren jullie??

    Bedankt, Buddha
     
  5. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Medium
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    HARD }:]


    nee medium is wel goed denk ik. gewoon gebalanceerd.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zet hem gewoon op easy. Mag ik ook eens winnen? ;)8)O-)
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gisteren de GDI campain silver uitgespeeld, was wel leuk. Nu voor de NOD en dan Liven!
     
  9. Panic-360

    Panic-360 Ninja

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi spel, niet op console geadviseerd sinds het erg slecht is qua controle, op de pc heb je veel meer controle, niet dat ik er zwaar tegen ben maar om de game helemaal te beleven moet je hem echter op de PC hebben :)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Speel op easy, sommige maps zijn erg makkelijk maar er zitten soms een paar bij waarmee ik veel moeite heb(dit zijn vooral de maps waarbij je niet kan bouwen).
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Heb vanmiddag even de 360 versie staan spelen maar ik kan er ook maar niet aan gewend raken....RTS-en met een controller =(
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    The Lord of the Rings - Battle for Middle Earth II was anders prima te doen, en C&C 3 heeft praktisch een indentieke besturing en nog ander herkenbare dingen.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De 360 versie heeft toch een paar exclusieve gamemodes? Heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd dus ik weet niet of het wat voorstelt.
     
  14. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Voor mij is het spel gewoon geslaagdO-) maar weet iemand hoe het kan dat mijn harvesters geen geld afleveren?Heb het over online als ik GDI ben. Mijn harvesters staan in dat geld gevalletje maar er gebeurd niet veel.Haal dat ding eruit stuur hem terug op de tiberium en gaat ie weer terug staat ie nog niks te doen , te vaag voor woorden:lol: maar nog over die campains het is gewoon jammer dat je niet alles tegelijk krijgt als je het op Hard heb uitgespeeld..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je bedoeld volgens mij niet de moeilijkheidsgraad, maar de medailles en de achievementpoints die daarbij horen? ;):emo:
     
  16. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ja, waarom niet allemaal tegelijk:b:Wie heeft erzin in om campain 3x uit te spelen[GDI,NOD,Scrin]? Dan moet je eigen wel heel erg vervelen.Speel liever online, lekker ranked doen mee vrienden;)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Er zijn er toch die veel games graag uitspelen tot de 1000. Jij bent toch ook een eind op weg met Gears of War of niet? Als ik me niet vergis zei je toen dat je dat binnen een paar maanden wel gehaald zou hebben, die laatste 10.000 kill achievement. Ik zie dus het probleem niet van deze game om de campaign 3x uit te spelen, na de 1e keer kun je er denk ik wel doorheen walsen. Je weet immers alles al.
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zitten je Tiberium reserves nog vol, je moet dan Tiberium Silo´s erbij bouwen dit vergroot je maximale reserve zodat je meer Tiberium op kan slaan.
     
  19. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Over die 10.000 heb ik nooit meer iets gezegd. Ik zei dat ik het wel genoeg vond om 950 gs te halen voor gears en daarna alleen maar player match gespeeld;) en dave bedankt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     

Deel Deze Pagina