Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat anderen ook tegen je zeggen. Je moet helemaal voor jezelf beslissen of je al dan niet een spel aanschaft.

Tuurlijk, ik lees ook (p)reviews, bekijk ook diverse (game)sites. Maar het zal me echt een worst wezen wat anderen vinden. Het gaat om wat jij vind. Niet wat de ander vind.

Ik vond, en vind Forza Motorsport nog steeds geweldig. Het is een van de weinige originele XBOX titels die ik nog in mijn bezit heb. En ook 1 van de weinige BC games voor de 360.

Forza Motorsport regeert voor mij. PGR is leuk, maar ikzelf vind dit weer meer arcade. Kijk, voor mij is de F1 het summum. Dus alles wat er ook maar een beetje in de buurt van komt, is voor mij interessant.

Ik heb vandaag C&C 3 besteld, Forza Motorsport 2 heb ik gepre-orderd, en zaterdag ga ik ook nog even GRAW 2 halen. Na het spelen van deze demo's ben ik er wel van overtuigd dat ik met de titels een hoop spelplezier in huis haal.

En dat gelul over Next-Gen. Het gaat niet alleen om de graphics.

Heb je een vette game, met monsterlijke graphics. Is de besturing crap, is het eigenlijke een saaie game die je binnen 5 uurtjes uit hebt.. Nou wow voor de graphics.

Ik speel ook games van jaren geleden. Toen keek je ook niet naar de graphics. Je keek naar het spel zelf. En of je er voorlopig wel mee voortkon.
    Dat je minimaal een paar weken tot maanden bezig was om alles uit te spelen.
    Dat is in mijn ogen belangrijker dan graphics.

2. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Second that voor de volle 100%

Peace,
    Rich_Art. ;)

3. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey, zit er clan support op? Dat mis ik bij echt heel veel games namelijk, Rainbow six Vegas had echt een slechte (alleen wat letters voor je naam)...Gears of War ook niet... Zoja, wat houdt dit in? Kun je dan gewoon met je team samen tegen andere teams racen of een beetje een team auto maken ofzoiets?

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

uhm blacksite area 51 anyone? ;)

5. JeePee

JeePee Guest

Nee.

6. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen of / of verhaal.

Een nextgen toptitel heeft gewoon brute gameplay EN brute graphics. Van zulk soort spellen geniet ik en zulk soort spellen wil ik zien. Vette graphics dragen ook gewoon enorm bij aan hoe je een spel ervaart en is op die manier eigenlijk ook gewoon een beetje onderdeel van de 'gameplay'.

Ik bedoel, als ik in aan het rommelen ben met een supergeile chick die echt supergoed in bed is maar ze ziet er maar zo zo uit dan geniet ik er toch minder van dan als ze EN fantastisch in bed is EN er ook nog eens oogverblindend mooi uitziet.

Dat ouderwetse dogma van 'het maakt niet uit hoe de graphics zijn als de gameplay maar goed is' gaat voor mij echt niet meer op. Wij mogen meer verwachten van gamedevelopers.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    *noteert LE pre-order*

Ik kom toch pas terug van vakantie nadat het spel al 1,5 week in de winkel ligt, dus ik kan voor de verandering eens een spel pre-orderen ipv heel zuid-holland rondbellen / rijden om hem al ruim voor de releasedate te willen hebben. Geeft ook wel weer een soort gemoedsrust en betekend de beste prijs :cool:

p.s. Waar is de LE trouwens het goedkoopst?

8. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Echt een gemiste kans, weet iemand de reden hiervan? In Forza 1 zat hij er immers wel in.

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    "oneens" :+ Ik ben er pas iets van 18 juni weer, dan hebben jullie al 1,5 week kunnen racen. Zal me daarna wel graag bij jullie voegen!

P.s. misschien dat we het wel weer voor elkaar kunnen krijgen om een model a la de XBW MotoGP competitie op te zetten. Weet alleen niet of ik daar de tijd voor heb om dat goed op te zetten. Misschien dat er meer animo voor is? Dat was wel heel tof, met wekelijkse races en 48 man verdeeld over 3 competities!

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Mmm ik zet liever een endurance race op: 99 laps (als dat kan) schade: simulatie, enz. *)

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    is er al;)

@matrix dus

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, mijn LE pre-order ding is ook binnen. Is toch wel een prettig gevoel dat ik die gewoon op kan pikken tijdens de launch :).

/Edit Marius, ik stuur je zo een PM

13. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhm gebruikt iemand ook wel eens de handrem knop (A, groen)? en waar dan ? (ik rijd met stuur)

En ik neem aan dat je de LE versie ook gewoon bij de media markt kan halen? die hoef je toch niet persee te pre-orderen?

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga hem ook niet pre-orederen. Als ik er dalijk achterkom dat de Intertoys hier, of een andere zaak, het spel al eerder verkoopt sla ik mezelf echt voor mn harses :+ Net als met Halo 2, daar kon ik hem hier al een week eerder kopen. En die CE wordt toch altijd overal verkocht lijkt me zo... Ik ga dus zeker niet aanbetalen en die al gepainte 350z boeit me ook niet.

15. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ?
    Het geluid is bijna perfect!
    Ik hoop alleen dat als je straks een ander uitlaatsysteem aanschaft voor je bak, dat je dan ook echt een tuner geluid krijgt.

16. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem ook niet pre-orderen. Zodra ik hem te koop zie staan 2ehands voor een leuk prijsje koop ik hem wel!

17. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    maar de LE kan je toch ook in de winkel kopen ofniet ? normaal toch wel..

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja komt ook gewoon in de winkel.

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Aub, niet schelden hier =( Dit is ongetwijfeld het mooiste geluid in een game dat ik tot nu toe heb gehoord!

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=tTPlgl1reIQ

:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina