Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transformers The Game

Informatie:

In Transformer: The Game, gebaseerd op de Transformers film van DreamWorks en Paramount, zullen gamers de strijd om de aarde beslechten als de goedaardige Autobots die de mensheid willen beschermen, of de kwaadaardige Decepticons, die de planeet willen vernietigen. Met twee verschillende single-player campagnes kan de speler zelf kiezen welke kant hij kiest. Uiteraard is de grote eigenschap van de Transformers dat ze in korte tijd kunnen veranderen van een reusachtige robot in een auto, gevechtsvliegtuig of helikopter. De gevechten en uitdagingen die de speler tegenkomt zullen dan ook afgestemd zijn op de verschillende eigenschappen van de Transformers die in de missie gebruikt worden. Zo zul je maximaal gebruik maken van de twee verschillende vormen.

De spelwereld in Transformers is grotendeels vernietigbaar en als grote robot zul je objecten als gebouwen en voertuigen verpletteren, omgooien en slopen. Ook zul je ze als wapens kunnen gebruiken als de situatie daar om vraagt. De gevechten in het spel zullen net als de film de schaal van de robots weergeven en zowel op armafstand als op schietafstand plaats vinden met verschillende hand- en vuurwapens direct uit de film. Trek ten strijde en zoek naar de ‘Allspark’, de bron van het leven voor Transformers, met bekende Transformer karakters als Optimus Prime, Megatron, Ironhide, Starscream, Bumblebee en meer, die zullen speelbaar zijn in de loop van de single-player campagne.

Uitgever: Activision
    Ontwikkelaar: Traveller's Tales
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: Xbox 360 29 juni 2007

Nieuws:
    5 juni 2007
    6 Mei 2007
    28 April 2007
    20 April 2007
    8 April 2007
    3 maart 2007

XBW Gamepage:

Transformers The Game

Nieuws items:

Update foto's:
    Optimus Prime
    Megatron
    Starscream
    Bumblebee
    Jazz
    Ironhide
    Frenzy
    Blackout (persoonlijk favoriet)
    Filmpjes:

Trailer
    Video dagboek

Voor alle fans:
    Op de site van gamespot.com een filmpje gevonden met alle begintunes van de G1 serie
    http://www.gamespot.com/ps3/action/transformersmovie/video_player.html?id=KnM0wTT75bgEuzHc

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    ach jeej, weer zo'n mannetje die graag threads van games opent om op te vallen.., maargoed, leuke thread hoor, daar niet van

/Mod Ach jeeh, weer zo iemand die commentaar moet leveren in een nieuwe thread. Hij maakt een gamethread die er nog niet is mét een keurige startpost, daar is niks mis mee - the Matrix

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is dit nou weer voor onodige kinderachtige reactie? Jij wil juist met je trieste reactie opvallen ;)

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is dit nou weer voor onodige kinderachtige reactie? Jij wil juist met je trieste reactie opvallen ;) Maar ja verwacht niet anders van iemand die 16 jaar is puber tijd he :)

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, beetje vage reactie, serious siem. 't Is toch hartstikke goed dat iemand zo'n thread opent. :) Niet zeiken.

Goed topic hoor, alleen zit ik niet op die game te wachten.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ik als Transfomernerd :+ ga hem wel halen maar ben veel meer benieuwd naar de film zelf :cool:

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hij is 27 en jij bent 16, jij bent een mannetje :{ Flauwe reactie hoor. Ben benieuwd naar deze game, ziet er toch wel aardig uit :)

8. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loved Transformers, hoop dat de game de serie een beetje in zijn waarde laat.

9. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoop ik ook maar, sommige karakters zijn aardig van uiterlijk gewijzigd

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Grafisch ziet de game er wel netjes uit. Hou alleen niet zo van dit soort games. Maar als tie voor een koopje is af te halen wil ik het wel eens overwegen. :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deze gaat er ws alleen al om het sentiment komen!

Lekker veel screens trouwens!

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    haha, maar ja super leuk, sorry dat ik de thread afzijkte, had ik even zin in.
    Ik kreeg trouwens voor m'n 14e verjaardags cadeau nog een Transformer..., ene groene transformer Armada graafmachine, haha, wat was dat een kutcadeau.
    Maar wel cool dit spel, kzag die trailer in de bios, en ik moest ik ff nadenken, maar opeens allemaal robots, tzag er nogal duister uit, al die gevaarlijke transformers, gekke setting.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Man dat is geen Transformer. Dat is troep!!! De echte transformers zijn die Oldskool shit. Gen 1!!! Shit man heb er hier nog een zwikkie liggen. Fock heb zelfs nog ergens een dekbed!! hahaha. Jajaja Transformers is de shit. Film ga ik zeker kijken. Game haal ik maybe.

14. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel leuk, beetje jeugdsentiment naar boven halen:)

15. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben al vanaf G1 een groot transformersfan en ik zal deze game wel gaan halen. Het feit dat Peter Cullen en Frank Welker de stemmen van Optimus Prime en Megatron doen maakt al een hoop goed

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gekke vraag maar ga je die bewaren? :+

En G1 is zeker de shit!!

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hahaha hoezo interesse in m'n beddekje?? Hahaha. Nee maar ik weet niet of ik die toys nog heb. Laatst kwam ik erachter dat m'n ouders een hele zooi hadden gegeven aan m'n neefjes. Die het natuurlijk daarna in 3 stukken braken. Teringhonden dat het zijn. Ik focking zuining op m'n spulllen. Maar ga nu samenwonen dus moet die shit maar ff uitzoeken.

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Fijne neefjes idd je ouders waren dan ook fout transformers zijn heilig. ;)
    Als ik later een zoon krijg noway dat hij ermee gaat spelen.
    Maar anyway mocht je het toch willen wegdoen stuur maar een pm :)

19. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de enige film/game waar de filmmakers rekening hebben gehouden met de transformers fans. Dit staan in Veronica Magazine van komende week

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De meeste fans hadden het liefste dat Peter Cullen en Frank Welker (de G1 Optimus en Megatron) de stemmen in de film zouden doen. Peter Cullen mag wel de stem van Optimus doen maar Frank Welker mag de stem van Megatron niet doen want hij zou niet meer zoals vroeger klinken. De makers van de game vinden dat zijn stem nog wel goed genoeg is en hier mag hij wel weer de stem doen. Op YouTube staat een filmpje met Peter Cullen en Frank Welker over de game. Op het einde hoor je ze de stemmen van Optimus Prime en Megatron gebruiken en die klinken volgens mij toch nog hetzelfde als vroeger

Frank Welker and Peter Cullen interview

Deel Deze Pagina