[XOne] The Outsider

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 4 mei 2006.

1. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is hier een demo van beschikbaar of koomt die nog

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat duurt nog wel even! :)

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is er soms nieuws over uitstel van deze game? Op de Nedgamesite stond eerst een releasedatum van midden juni en nu is de releasedatum op die site 15 september :eek:

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Daar is volgens mij niks over bekend, maar verwacht maar niet dat hij deze maand gaat uitkomen. 15 september of later dit jaar is beter mogelijk, daarnaast zullen we vast meer gaan zien op de E3.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Jammer dat er nog steeds niks bekend is over deze game, had nog even gezocht naar 'nieuws' maar nee niks te bekennen. :mad: Hierboven hoopte ik nog dat er wat meer bekend zou worden op de E3 van dit jaar, nu zal het volgend jaar hoop ik wel zo zijn. :'-( Wil wat bewegend matriaal zien van deze game...

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nooit meer iets gehoord over deze game, moest er ineens weer aandenken. Weet iemand waarom ie toen gecanceld is? Leek echt een vette game te worden.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ik zat even naar oude topics te zoeken die ik ooit had gemaakt, en ik vroeg mij zelf ook laatst af wat er nu precies met The Outsider is gebeurd want het zag er best veel belovend uit. Het blijkt dus dat de game een andere naam had gekregen The Bourne Redemption, en is nu waarschijnelijk gecanceld helaas.

Hieronder zie je nog enkele gameplay beelden.

Hier kan je nog een stuk erover lezen mocht iemand daar zin in hebben.

Deel Deze Pagina