Pirates of the Caribbean: at world's end

Discussie in 'Algemeen' gestart door gotcha, 23 mrt 2007.

1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    personages zijn nog bar lelijk :eek:

omgevingen zijn oke:)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond het wel een vet spel

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Replay waarde lijkt me erg laag. Weet iemand of het multiplayer heeft? Vast niet, maar zo'n duel tegen elkaar is wel droog :+ of een coop story of zoiets <3. En prince of persia is qua spring en klauterwerk veel uitgebreider.

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Probleem met die film-games vind ik altijd dat je ze meestal te snel uitgespeeld hebt en dat de replay-waarde veel te laag is. Net zoals met King Kong, Harry Potter games. Betaal je €60 voor een game en dan heb je het zo uitgespeeld. Beetje zonde.

5. basovich

basovich Guest

/Mod Geen OW maar een maand ban

6. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet gedacht dat ik hier positieve meningen zou kunnen vinden over dit spel eerlijk gezegd:confused: Het is echt heel saai en erg makkelijk. Het verhaal...ik moest met een vuurstenenpistool schilden van de muur af schieten (om maar even een voorbeel dte noemen hoe achterlijk deze is) en ik kwam tot de ontdekking dat er achter 1 van deze schilden een hendel zat:) Ik moest deze om zetten en wat gebeurd er? Er ging een deur open en daar komen drie van dezelfde dikke kale vijanden binnen waarvan ik er daarvoor al 20 had verslagen zonder enige moeite. Deze 3 moest ik dus verslaan terwijl de gene die ik uit de gevangenis moest laten ontsnappen gewoon lang hun heen loopt de kamer in waar zij uit kwamen en dan gewoon achter ze gaat staan wachten, hij wordt niet eens aangevallen:p ...Ik ben 2 keer dood gegaan...1 keer omdat ik naar beneden viel met het klimmen en 1 keer door zelf moord toen ik zo'n buskruit vat te snel liet ontploffen...De vijanden maakten geen schijn van kans...

Ik moet zeggen dat er wel wat leuke dingetjes in zitten... Die buskruit vaatjes vond ik bijvoorbeeld wel leuk bedacht:p

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    het gewone vechten was TE makkelijk je hoefde 3x a te doen en dan is het goed. (dat is het hele gevecht eigenlijk tegen iedereen ook tegen die gast die iets sterker was. 10 keer 3x a doen en dan R trigger + y en dan was ie dood:confused:

alleen dat duel is wel rlxte shit:D

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat dit spel te veel probeert next gen te ogen maar hier niet echt in slaagt :p

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat jullie de game zo lelijk vinden :confused:

ik vind het er nog best wel OK uitzien namelijk !

Oke het word een gegeven moment best herhaaldelijk maar het is wel vet om in die hele POC wereld rond te hangen en die vibe zit er er goed in .. het is zeker geen hoogstaande game , maar zeker vermakelijk !

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik kan er heel kort over zijn, deze ga ik halen!

11. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de demo echt goed uitzien. een van de betere filmgames, zeker!

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht inderdaad... had veel, veel minder verwacht, maar het ziet er goed uit en het speelt wel lekker.

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

Speelt indeed wel leuk, wacht even of deze regiovrij is bij play-asia.com

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben het helemaal met je eens, technisch en objectief gezien is het ook een slecht spel. Maar toch heeft het blijkbaar iets ongrijpbaars (de sfeer? Het hele piraten gebeuren?) dat het spel toch stiekem wel leuk word ^_^. Iemand op de vorige pagina zei dat dit de volle 60 euro niet waard is want je speelt het 1 keer. Ben ik het idd mee eens en daar baal ik wel van. Wil dit spel nu best graag, maar ben bang dat niemand het koopt en het ook niet op bazar komt :9

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het was even wennen aan de camera, als deze inderdaad regio vrij is bestel ik hem ook via play-asia :)

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het mee eens.

De graphics zijn na mijn mening helemaal niet zo slecht. De omgeving vond ik er toppie uitzien. De dingen die je moet doen om verder te komen zijn wel leuk bedacht. Tevens vind ik dat Jack er goed word neergezet, de bewegingen enz. Je weet meteen dat hij het is. De droge humor ook dat hij tijdens een gevecht ergens naar wijst, en de vijand daar ook naar kijkt kwam eigenlijk wel grappig over op mij.

Een beetje jammer vind ik het alleen dat je elke keer de zelfde vijanden krijgt en ze wel erg makkelijk zijn te verslaan. Mocht van mij wel wat moeilijker. Tevens maakt je tijdens het vechten met het zwaard elke keer exact de zelfde beweging, dat als hun zich omdraaien, je met je zwaard ze neer mept. Aan combo's heb je er ook te weinig, misschien heb je er een stuk of 6 (misschien meer of minder ,weet niet zeker). Raak je snel op uitgekeken.

Toch blijf ik erbij dat het na mijn mening een van de betere film games is die ik tot nu toe heb gezien, na het spelen van de demo dan. :b:

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Camera is in te stellen in het control menu :cool:.

18. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren de demo gespeeld en vond het er wel oke uitzien maar niet dat je zegt wauw ... dit wordt denk wel een leuke budgetbak game want €60 voor deze game vind te veel

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja het eniga probleem er zit geen variatie in het gewone vechten

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook ff gedownload en ik moet zeggen dat ik het niet veel aan vind. Het gaat wat mij betreft allemaal ff te langzaam. Aan de besturing kan ik ook totaal niet wennen en het vechten is veel te makkelijk!

Deel Deze Pagina