Inschrijven IN-Holland, Orange, pG e-sports dag (1 juni 2007)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 16 mei 2007.

1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allen,

zoals jullie al vernomen hebben van 3Kings gaat Orange samen met de hulp van pG en IN-Holland als karretrekker een e-sports dag organiseren. De bedoeling is dat 6 leden van In-Holland over naar het 3e schooljaar door deze dag te organiseren.

We zijn op zoek naar mensen die in een fantastische tent (de orange flagship store in Rotterdam, 1400M2) willen gamen met de volgende spellen.

Rainbow six vegas.
    GoW.
    PES6.

Schrijf je hier nu in en geef als Title aan In-Holland e-sports dag. De officiele uitnodiging komt dan asap jullie kant op Geef in de tekst even aan welke game, etc. Je kunt je ook als clan inschrijven, geef clan naam, spel aantal spelers. Jullie zijn vast slim genoeg dit op te pakken. ciao

Ubisoft stapt al in als sponsor samen met samsung en in-holland regelt DJ's etc etc. Zoals jullie weten ben ik verantwoordelijk voor dit soort zaken bij Orange en ik verwacht daarom dat dit een leuke combinatie is die veel plezier gaat brengen.

Schrijf je hier nu in en geef als Title aan In-Holland e-sports dag. De officiele uitnodiging komt dan asap jullie kant opGeef in de tekst even aan welke game, etc. Je kunt je ook als clan inschrijven, geef clan naam, spel aantal spelers. Jullie zijn vast slim genoeg dit op te pakken. ciao

grt,

pG MaUp3Rd (pG leader)
    Mike (marketing manager games, Orange NL)

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom wel Gownen.

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    heb niks in mijn mail dus je bent niet officieeel ingeschreven LOL:):

4. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel kunnen komen voor Rainbow, al is het een tijdje dat ik dit gespeeld heb

5. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur wel een mail als ik thuis ben en toestemming van mijn moeder heb :+

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    schrijf je even in via de link bovenaan dan!

7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het iets van een toernooitje ofzo? of alleen gewoon gamen?

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    toernooitje

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me ook niet inschrijven, dat regel jij maar ;)

10. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Oh je stond al in de lijst als V.I.P. sorryO-)

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie mijn mail al ontvagen?

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    En terecht!! ;)

Was m'n topic trouwens weer niet goed genoeg voor je? Moest je het weer zelf doen? Zo jammer he... Doe ik zo me best voor je... =(

Als je het niet erg vind verdrink ik mezelf even in zelfmedelijden, ben trouwens om 12.30 weg. Weet niet of ik er vanavond ben, maar dat laat ik anders wel weten.

Moeten namelijk even die map vs. RiP afmaken.

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw topic was helemaal de bom echt waar. Moest alleen ff de inschrijving officieel maken. het is makkelijker om het copy pasta in een excell lijst te gooien. heb xbw trouwens ook als V.I.P neergezet op de lijst!\o/

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik jongen, zit je maar te fucken. Is het trouwens goed als ik de bio van Named en Locust ook maak? Najah eigenlijk heb je niet echt keus, heb het ze al een beetje belooft. Moest daarbij beloven dat ik er geen al te gekke dingen in zou zetten :p Dat is dan weer jammer....

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    hihihih ik zou wel een tekening/ karikatuur van een TJAPPIE willen laten maken. Voor op Locust zijn shirt!\o/ (design contestje?)

Ik moet eigenlijk ff manier vinden om de rainbow sixers en pes6 spelers te bereiken met deze post

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  16. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk eerst, hoeveel tegen hoeveel en wat voor toernooitje, daarna schrijf ik me wel in

EDIT: ik ben dat weekend niet thuis, dus laat maar.

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ongezellig ben jij hoor! :cool: (kvind dit trouwens wel een smiley die je het brandmerk tjappie kunt geven!!! wat vinden jullie?)

18. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe wel mee met pes 6..is dit een tournooi?? zoja wat zijn de prijzen of is het gewoon voor de fun?? mssn doek mee als er meer mejdoen voor pes 6

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nu bezig om de toppers uit te nodigen en IN-holland is bezig met de nodige partners voor prijzen e.d. neem ik aan:b:

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel inschrijvingen zijn er nu?

Deel Deze Pagina