Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb gekozen om de Italiaanse competitie te spelen met AC Milan. Maar heb geen flauw idee wat nu een goede opstelling voor dat team is zonder dat de spitsen op een eiland eindigen of nutteloos worden aangezien de middevelders bijna alles voor hun rekening nemen.

    Ondanks dat ik nog met Milan aan het kloten ben vind ik het wel een veel beter team dan Real was. Jammer dat alleen AS Roma en Inter goede weerstand bieden.
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    is ff kijken wat ik zou doen.

    Stekenlenburg

    Bouhlarouz Bos Heitinga Emanuelson

    Sneijder (CM)

    Aissati (AM/CM)

    VDV (AM)

    (edit, irritant dat ze niet op hun plek blijven maar naar links gaan !? maak je zo'n mooie opstelling :p iig sneijder in het midden, aissati iets daarvoor aan de linkerkant, en vdv iets daar weervoor op de rechterkant, kunnen ze lekker naar binnen en uithalen, of naar de flanken passen.)

    Je spitsen zoals je ze wilt.

    Eerlijk gezegd heb je een vervelend middenveld, niet slecht, maar je mist een echte DM iig, een grote sterke lange middenvelder die moet stofzuigen.

    en in principe kan je daar Heitinga wel neerzetten, maar dan moet je toch voor een 4 mans middenveld gaan. Wat je ook kunt doen is een van je spitsen ruilen voor Van der vaart, als WF of SS. Dan Heitinga op de plek van Sneijder zetten en de andere midden-plekken Sneijder of Aissati.

    Je hebt zeg maar te veel aanvallende middenvelders. Weet niet of je Master League doet maar dan is het toch niet zo erg? ze raken toch wel moe.

    en nee vond het niet zo erg om te reageren, maar t was duidelijk dat je echt antwoord wou hebben dus vandaar ok,ok,ok,ok
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  3. Dennoess

    Dennoess Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde zelf ook wel eens met AC. Alleen heb ik Ronaldo wel bij AC zitten dat scheelt wel.

    In ieder geval is Kaka verschrikkelijk goed. Snelheid, techniek en een heel goed schot.

    Als ik Ronaldo heb speelde ik zo, volgens mij gewoon standaard taktiek:

    Dida
    Cafu, Nesta, Kaladze/Maldini, Serginho/Maldini
    Seedorf, Gatusso, Kaka, Pirlo/Fogia
    Gilardino, Ronaldo

    Serginho? Omdat hij heel snel is en vind hem persoonlijk echt goed bij PES was hij altijd al.

    Fogia? Is snel en indien graag een actie maakt is het een leuke speler om is mee te spelen.

    Ik zou met die team 4-4-2 met een ruit op een middenveld spelen. Verdedigend Pirlo of Gatusso. Links Seedorf. Rechts Pirlo of Gatusso of Fogia.
    Schaduw spits Kaka, vanwege zijn schot.

    En Ac is nou eenmaal spitsen beetje alleen. Maar met een gilardino is het meestal wel 1 schot 1 goal. Ronaldo is meer bewegelijk en kan je dus ook meer een actie maken.

    En je kan natuurlijk altijd je taktiek veranderen om de spitsen meer te betrekken in het spel.

    Succes iig!
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb Inzaghi ipv Ronaldo. Ronaldo speelt bij Real :confused:
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Advies voor Valencia:

    Canizares
    Miguel-Ayala-Marchena-Del Horno
    ----------------Albelda---------
    --------Baraja-----------------

    ------------------------Vicente
    Joaquin
    -----------------Morientes
    --------Villa----------------

    Beide CMF, Vicente AMF en Joaquin RMF.

    Voor 4-3-3:
    middenveld
    Baraja CMF-------Albelda CMF (Edu kan ook)
    ----------Vicente (AMF)----------------


    Joaquin-------Morientes--------Villa---

    RWF-CF-LWF natuurlijk.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben bezig met een leaque, spel met milaan. Stond 2 punten voor op inter. Die moest ik gister spelen. Stond 2-0 voor met rust. Werd het nog 2-2. Niks aan de hand denk je dan. Speel ik de wedstrijd erop weer gelijk. Nu sta ik al 10 wedstrijden ofzo gelijk met inter. En ze hebben een veel beter doelsaldo. Hopelijk morst ie nog wel een puntje!
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de moeite man :thumbs: Nu ik hem quote staat ie trouwens hier wel goed qua posities trouwens, niet alles naar links uitlijnen.. Van der Vaart beetje op rechts is wel een goede denk, dat is wat makkelijker schieten en hij heeft een aardig schot inmiddels. Ik heb het voorlopig ff zo opgelost; Sneijder eruit (groeit nauwelijks meer), Heitinga DMF en Aissati en van der Vaart allebei AMF. En Bos staat aanvallend pijltje naar voren, eens kijken hoe dat uitpakt..
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    ik speel 5-3-2, wel erg verdedigend, maar als je zoveel goede verdedigers hebt moet het wel he :9.

    ------------------------Dida--------------------------
    Cafu----Nesta-------Maldini-------Kaladze-----Serginho (RB, 3x CB, LB)
    ---------------Gatusso-------Pirlo--------------------- (2x DMF)
    ------------------------------------------------------
    ---------------------Seedorf--------------------------(AMF)
    -----------Gilardinho-------------Kaka-----------------(2x CF)

    Als het moeilijk word kan je LB/RB doorschuiven naar LWB/RWB kunnen ze allebei of je kunt van Pirlo AMF maken. Dit is vooral over live een heerlijke tactiek, ben ook met serie A bezig en sta 2 punten los van Inter. En je moet eens met seedorf recht voor het goal randje 16 schieten. hij scoort er 8 op de 10.
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb jij een nare opstelling zeg! Dat Milan een verdedigend team is oké, maar 5 verdedigers en 2 dmf's!!!! Vrij sneu om zo te gaan spelen en een beetje op de counter te hopen met Kaka..
     
  10. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    En ik zou Gilardino en Kaka omwisselen, Gilardino scoort veel beter met rechts in de verre hoek naar binnen.

    Dit is mijn Milan opstelling waarmee ik al bijna 200 wedstrijden heb gespeel op ranked.

    4-1-2-1-2

    _____________Dida_____________
    Cafu __Nesta__Maldini__Jankulovski
    _____________Pirlo_____________
    Gattuso_______________Amoroso (vergis je niet in hem, anders vervangen met Serginho)
    ___________Seedorf____________
    ____Kaká____________Gilardino__
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Interesante opstellingen.

    _____________Dida_____________
    Cafu __Nesta__Kaladze__Serginho_
    ______________________________
    _____________Pirlo_____________
    Gattuso_______________Seedorf_
    _____________Kaka____________
    ____Inzaghi____________Gilardino__

    Dat was mijn opstelling zover ik me nog kan herinneren. De ruit met Kaka en de spitsen zorgde er vaak voor dat er 1-2tjes werden gedaan zonder er om te vragen. Zodoende kon Kaka vaak doorbreken en scoren met afvallende ballen. Vergeleken met de Spaanse competitie heb ik nu weinig weerstand van tegenstanders en loop ik er veel door heen. Het was zo makkelijk dat ik het even on-hold heb gezet.

    Nu in de Engelse competitie heb ik Chelsea als team. De verdediging is de default. Het middenveld en aanval is zoiets als...

    ______Philips-Wright_nog iemand___
    Makalelel____________________Robben
    _______Chevchenko____Drogba____

    Ben op zoek naar een betere speler in het team voor Philip Wright. Maar ook de Engelse competitie bied minder uitdaging dan Spanje. Won met redelijk gemak met 3-1 van Man U. en 3-0 Arsenal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2007
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmmmmm, Die zit nu in het echt bij AC. Maar nog niet bij de Ac milan van PES6.
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    _____________Dida_____________
    Cafu __Nesta__Maldini__Kaladze___
    ___________Gattuso__________
    ___Pirlo________________Seedorf
    ___________Kaka____________
    ____Rico Olivera______Gilardino__

    Soms maak ik van Kaldaze nog een CB, maar meestal LB. Verder iedereen op middenveld CMF, Kaká AMF en 2 CF's. Defence normal, op het middenveld en verdediging. Anval staat op low. Prima opstelling, alleen oppassen met de counter omdat iedereen mee naar voren komt (backs, het hele middenveld) als je te sloom aanvalt. Hij lijkt trouwens op de normale, maar verschilt er wel degenlijk van. Pirlo en Seedorf staan meer naar voren, Gattuso is CMF met defence normal en Kaka heeft ook defence normal.

    Ik had net trouwens een uberknal met Tevez! Speelde met Argentinië tegen Italië, die dude had 7000 punten dus kon wel aardig ballen. Ging gelijk op, 3-3 bij rust. Daarna maakte die een eigen doelpunt met een terugspeelbal dus ik kon ff chillen. Ik had Tevez rechts als AMF staan, schiet die van rects buiten de zestien, ongeveer 25-30 meter, een crossbal links onderkant lat!! Hij ging er niet in, maar het was wel een tof schot zeg! Daarna nog met 5-4 gewonnen. Vette pot dus!
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  14. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Dat zijn wel vette potjes, ik was laatst ook bezig tegen iemand met rating ~7000. Ik scoorde altijd eerst daarna maakte hij steeds gelijk tot 4-4. In de extra tijd maak ik 5-4, ik verwachte dat hij weer gelijk zou maken maar wordt zijn goal afgekeurd voor buitenspel, uiteindelijk gewonnen.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik ben opweg naar 100 online wedstrijden. Sta rond rank 4100 .
    21 gewonnen, 10 gelijk en 50 verloren :lol: . Maar ik wordt steeds beter en de laatste 10 wedstrijden iets van 5 van gewonnen :+
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Sorry, moet ff gal spugen, dat ranked kan echt de engeziekte krijgen!!! Sta ik in de 88e minuut 4-1 voor, knalt live dr uit, ga ik mooi van de 15000e plek naar plekje nummer 21000, dan gaat de lol er snel af, zeker als je bedenkt dat je voor die 6000 plekken zo'n 8 á 9 potjes achtereen moet winnen... GRMBL
     
  17. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik ook. Hij zegt dat ik niet meer met xbox live verbonden ben en als ik dan de guide knop indruk om een nieuwe verbinding te maken zie ik dat dus nog wel verbonden ben. Ik verlies wel iedere keer punten. Ik stond op ongeveer 5500 en ben door dit probleem terug gezakt naar de 4400 punten. Het gedonder is bij mij begonnen na de update. Hiervoor had ik nergens last van
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja, dit is verdorrie echt bullshit, hierna zo nog 2 wedstrijden verloren, sta nu zelfs op de 31000e plek, nog 2 keer 5000 plekken eraf, ben best gefrustreerd op dit moment!
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet hoe hoog ik sta wel aardig veel punten 62000 ofzo ^^ ben ooit in 70000 geweest
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben weer is begonnen met ML

    heb verderest niks meer te doen als dit en vegas...


    met Ajax :D en het gaat best moeilijk tegen de beste ploeggen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina