Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ geertbargeman : Of we hebben met z'n allen al teveel gezien van Crysis, want dat gaat hier dik overheen 8)

Oke ik zal stoppen Crysis er telkens bij te halen als het om graphics vergelijkingen gaat :+

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Onderaan deze pagina vind je de ervaringen van een xbw user die de Beta zo'n beetje als eerste heeft gespeelt.
    Kijk daar voor ervaringen en bepaal zelf.

Valt me ook op inderdaad.........

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    [edit]

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, vind halo3 toch nog net iets mooier dan Crysis. Had er alleen nog iets meer van verwacht :+

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het de komende tijd op m'n gemakkie eens even bekijken/bijhouden jah, bedankt ! Kopen doe ik hem toch wel, daar nie van :)

@ geertbargeman : Meen je dat nou ? :D

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heerlijk spel

Ik heb vandaag de Halo 3 beta gedownload. Zoals je kan zien geniet ik er van. Ik heb echt weer, als van ouds het Halo gevoel. Guinness er bij en knallen maar. Binnekort met een paar vrienden een party vormen en lekker gaan knallen. 26 september ik kan niet meer op je wachten!

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    voor een beta vind ik de graphics wel mooi hoor:eek:

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat komt ook o.a. omdat mensen zich er dagenlang mee gaan bezig houden, elk filmpje, elke screenshot, alles bekijken. Dat het spel dan uiteindelijk minder wordt, vind ik niet gek.

Zo heb ik me echt helemaal niet met Halo 2 bezig gehouden. Toen ik hem kreeg ben ik hem gewoon gaan spelen zonder enige verwachtingen en uiteindelijk heb ik dat spel dik 1.5 jaar gespeeld.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk toch wel dat het uiteindelijke spel een stuk mooier gaat zijn. Multiplayer misschien niet veel mooier(maar toch denk ik dat de beta heel veel verschil is met het uiteindelijke spel). Maar singleplayer gaat toch zowizo heel anders zijn. Singleplayer gaan wel weggeblazen worden denk ik. Want geef nu toe, dit is gewoon Halo 2 in een scherper jasje dat je speelt met een paar nieuwtjes. Singleplayer moet er gewoon veel cooler uitzien. En daarbij, als je gears of war online speelt, die graphics zijn wel 2x zo mooi...

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je echte fanboys wil zien moet je ff naar de Bungie site gaan :thumbs:
    Die dudes daar worden compleet gek omdat de Beta (voor Crackdown eigenaren) nog niet beschikbaar is 8)

Ik vind het jammer maar ga vanavond met een stel gasten de Forza demo kapot spelen \o/

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

mooie faceplate;) die zoek ik ook(een neppe dat wel:))

omg: 5 posts in 3 minuten:)

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Crackdown, incl. de Beta key, maar waarom staat er bij mij: check back for a later date to download the demo?

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zo bedoelde ik het ook :) En ik heb me ook nooit zo met een game beziggehouden, want dan kan het idd vaak alleen maar tegenvallen.

@ Fardo : Haha, jij ook altijd met je Guinness :D

@ Xwon : Hehe oke dan. Die Forza demo heb ik trouwens ook ff gespeeld, met de nadruk op "ff". Simulatie racen is echt niks voor mij 8)

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Leuke faceplate Fardo :9

Zonet me 2de match gehad, en direct rank/level 3 geworden :cool:. Zijn wel leuke potjes, maar mis het praten met mensen, alles is zo stil :eek:....

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    je gebruikt je xbox als onderzetter :eek:

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Prima joh, denk wat je wil denken. :b:
    Heb het al met Halo 2 toen ook gezien, iets negatiefs over Halo word niet gewaardeerd. Met Halo heb je heel snel met fanboys te maken, het is vet omdat het Halo is. Weet je, ik ben ook redelijk snel klaar met deze hele discussie als mensen met zogenaamde goed onderbouwde argumenten zoals: koop een fatsoenlijke tv komen. Ik weet niet of jij het netjes vind dat mensen met Crackdown de Halo 3 beta niet kunnen spelen? Ik vind het best schandalig dat een game die helemaal gepromoot is met deze beta, nu niet werkt met de beta. De uiteindelijk game zal er best beter uitzien, maar ik vind dit nu bepaald niet een goed visitekaartje, en dat mag ik best vinden. Nogmaals, ik heb nooit echt veel met Halo gehad, vind het een aardige shooter, maar meer ook niet. Misschien ligt het daaraan.

Om dit niet in een flame of een welles/nietes spelletje te laten eindigen is het waarschijnlijk verstandiger om terug te gaan naar Halo 3.

@Fardo, echt typisch, weer een Guiness erbij. :cool: Btw, je invite net werkte niet, ik kwam in een lege room. :confused:

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ten eerste dat de download niet werkt is kut, maar imo wel begrijpelijk. De halve wereld wil op hetzelfde moment één download doen, dan kan er wel is wat mis gaan. Overigens ligt de schuld hiervan bij Live en niet bij Bungie. Tja en nu gaat het al meerdere pagina's over graphics. Halo 3 haalt idd lang niet het niveau van GoW of Assasin's Creed. Halo heeft altijd zijn eigen stijl gehad, meer realisme zou misschien wel niet zo leuk hebben uitgepakt. Bovendien ben ik uiterst tevreden met deze graphics als het zo heerlijk soepel blijft lopen <3

18. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    /Mod Arjan: overbodig

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    't is tijd voor deel 7 van de halo 3 thread, gaat snel zo ;)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Goed idee!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina