Hopelijk wordt je weer gebanned!!! Smartiez kom dan een x 1v1 Fatso Het WcG is indd onbereikbaar Omdat ik in het Noorden woon!!
Denk dat hij bedoelt we als in clanverband... En hij heeft meer gedaan voor de clan dan wie dan ook. Noob...
Gaste doe dit liever eff op msn ofzo Ander onderwerp: OP HET MOMENT BEN IK GEWOON DIE FUCKKING BETA AAN HET DOWNLOADEEEEEE
Komt hij weer, het A team speelde niet, ga lekker huilen jongen de enige die niet meespeelde was Maj1n verder speelde de beste die jullie toen hadden. Ga Ic3 niet steeds lopen afkraken over 2.0 want ze hebben qG gewoon hard gebeat toen.
SmartieZ kan niet tegen z'n verlies, tis altijd wel wat met qG. Als ze verliezen is het nooit eerlijk en is er altijd wel iets aan de hand, eigenlijk heeft qG nog nooit verloren................................
GoW = Teamspel. Zonder Maj1n is het team niet compleet. Trouwens dat toernooi boeit ons verder ook niet meer, want daarna hebben we Ic3 afgeslacht en uit elkaar gekregen.
Ik ga mn naam changen wil hem terug naar ReVenGe veranderen of iets anders mischien RiP ReVenGz RiP R3v3nG3 RiP ReVenGe RiP Revenge RiP Reveng3 ???????
Die 3 is echt stoer, zoveel mogelijk cijfers in je naam is stoer! NL erachter is ook een tip! pG 12 0 13 3 12 7 NL
We weten allemaal hoe qG in elkaar zit, alleen danny vind ik een goeie gast van jullie en SmartieZ kan ingame ook wel aardig zijn