Halo 3 Beta! Bugs en advies

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 16 mei 2007.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Post hier de Bugs en eventueel nog een advies voor verbetering. Dan stuur ik deze naar Bungie

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal misschien flauw klinken, maar misschien kan je ervoor zorgen dat je geen beta key nodig hebt??

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind die respawn points slecht dat meot beter kunne ! Vaak respawn ik en dan word ik omgelegd door een paar mensen van de andere team. Verder ziet alles er mooi uit en het speelt SUPER gewoon 8)

4. Inf1nity

Inf1nity Guest

BXR's en BXB''s en double shotz zijn verholpen? Dan hoor je mij niet klagen:thumbs:

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind zelf het ehm, praten met party members zwaaaaaar verwarrend hoe werkt het nu? (want het is fucking vaaG)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    IS WEG!! :D:D:D

Gewoon hetzelfde als in halo 2.

Ik heb trouwens vaak dat 1 iemand uit het team een keiharde "Buzzzzz" in zijn mic heeft waardoor ik hem niet kan horen, dit ligt niet aan de mic van die persoon en ook niet aan mijn mic...het is wel vervelend.

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje verwarring rondom het praten.

Als je in de lobby zit kun je gewoon zonder problemen met je teammates praten, zodra je echter de game ingaat beginnen de problemen.
    Eerst hoorde ik alleen de stemmen via mijn tv, maar dat was makkelijk te verhelpen door je voice/sound op 'Headset only' te zetten.
    Hierna kwam echter het praten. Eerst dacht ik gewoon dat je kon lullen en iedereen je verstond, maar dat bleek niet waar te zijn. Een teammaat verteld mij dat je op D-pad omhoog moet drukken (waarna je een super irritant geluid hoort) en dat je dan pas kunt praten tegen je teamleden.

Mocht dit waar zijn dan hoop ik dat dit er meteen uitgehaald wordt want het duurt iets te lang om de D-pad in te drukken om tegen je maat te zeggen dat hij van achter wordt beschoten!

Echter toen ik later tijdens het potje aan het praten was zonder de D-pad in te drukken hoorde mijn teammates mij opeens wel.

Ik weet niet of iemand mij hier wat meer opheldering over wil geven, misschien doe ik wel iets fout ofzo. Ik hoop in ieder geval dat Bungie voor de final versie gewoon zorgt dat je altijd kunt lullen met je teammates, zonder gezeik met bereik of D-Pad indrukken.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Halo 2 nooit gespeeld zo te zien :). Als je ver weg staat moet je de dpad indrukken (maakt niet uit of je boven, rechts etc. indrukt) en als je dichtbij bent hoef je hem niet in te drukken. In halo 2 was dit LB wat wel werkte, de dpad is gewoon totaal onpraktisch (dat je uberhaupt een knoppie moet indrukken is op zich vaag maar daar wende ik wel aan)

9. Inf1nity

Inf1nity Guest

Fardo, een paar dingen die je miss. door kan spelen:

-Het praten in-game zou gewoon net als in GoW of GRAW moeten gaan, zonder eerst een knop in te moeten drukken.

-Een optie om te kiezen welke map je wilt gaan spelen in matchmaking miss? (lees: filters)

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ COOKIE X

In tegendeel, ik heb vaak genoeg halo2 online gespeelt. Als ik dan in pak'm beet Coagulation speelde, en ik zag dat een sniper het op een van mijn teammaten gemunt had, kon ik gewoon roepen 'pas op voor die sniper' waarna hij weg kon springen.

Bij halo 3 moet ik eerst een stom geplaatst knopje indrukken, waarna mijn oren pijn doen van het irritante geluidje. En daarna moet ik nog maar hopen dat mijn message op tijd bij de teammate is aangekomen, voordat zijn hersenen tegen de muur aangeplakt zitten.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Bij halo 2 moest je toch egt een knoppie indrukken hoor...precies hetzelfde als nu alleen is het nu de dpad...

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon bij settings instellen dat je die knop niet in hoeft te duwen.

13. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook opvalt is dat de camera er tijdens het besturen van voertuigen een stuk dichter op zit dan in de eerder delen. Met name bij de Mongoose (quad) zit de camera er net iets TE dicht op als je het mij vraagt. \o/

14. Inf1nity

Inf1nity Guest

hOe?

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Waar ik me kapot aan stoor en niks van snap is dat als ik een nieuwe party joined of iemand onze party dat we eerst zo'n 10 minuten mogen wachten omdat er "Loading information from xbox live" blijft knipperen...

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het knopje wat nodig is om te praten is zwaar irritent inderdaad. Het geluid wat erbij komt des te erger.

Daarnaast zijn de stats vrij uitgebreid, maar dan mag de hit ratio er ook bij hoor.

Ik weet niet of ik het nu een kritiekpunt vind of niet. Maar als je inzoomt dan krijg je gelijk een rode naam te zien van een vijand, die in de verte staat. Het is dus geen kunst om de vijand te zoeken, het is ook vrij easy om iemand van 2 kilometer afstand te laseren. Ik weet niet of dit goed is of niet.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    die lasergun is gwn te sterk ;)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die spartan-laser bedoel je of carbine?

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hij bedoelt de Spartan Laser. Die is inderdaad sterk, maar makkelijk te ontwijken.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die laser is juist bedoeld om uber te zijn maar denk maar na, de laser is niet groot ofzo en je moet maar liefst 5 sec opladen das best lang, genoeg tijd om hem te killen niet?

Deel Deze Pagina