[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    maar is niet in de stad te vinden:+

2. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de missie gedaan waar je met Julius is zijn wagen achter het conoy aanmoet. Dan moet je hun auto's met je raketlauncher wegblazen op de snelweg. Op het eind val je uit je auto omdat je je gordel niet omhad.
    Heb deze dus net gehaald maar zie nu geen missies meer op de map staan?? Heb wel weer genoeg respect....

3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Probeer een aantal Strongholds te doen. Zijn ook missies. En anders Activities.

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    waar vind je eigenlijk die geldwagen!? Kom je die meer in het noorden of zuiden tegen!?

5. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    door heel het gebied gewoon goed opletten je kan het doen tijdens hitman of chop chop activity heb je tenminste wat te doen

6. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam ze veel tegen in het downtown gebied.

7. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor die drugs missie vanaf lvl 8?
    Ik kom er maar niet doorheen 8)

8. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Stevige auto nemen , als ie bijna verrot is op tijd over stappen in een nieuwe wagen en goed schieten.......mag toch niet al te moeilijk zijn

9. borri

borri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en mss eten kopen voor vlug te healen

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als er een deal wordt gemaakt meelopen, met een shotgun knallen en weer in een nieuwe FBI auto stappen.

11. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    auke, idd ik heb het ook zo gedaan, als de FBI jeep kapot wordt, meteen afstappen en hen afknallen, indien het ook kan wat homies uitnodigen

dan nieuwe FBI jeep laten komen en dan hun jeep stelen enz.... tot jij bij je bestemming aangekomen bent dan hetzelfde doen enz... tot zij thuis komt, alleen is het wel moeite waard

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    als je die achievement wilt zou je wel moeten :)

13. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je spel nog niet heb uitgespeelt dit niet lezen:

Tijdens de credits hoor je ook plotseling een onderbreking van nieuws.Dat over schip gaat.Ze zeggen da ramen zijn gesneuvelt en kleine bootjes zijn weggedreven.Voor de rest wisten ze niks.Ik vertel dit omdat best intresant was.

14. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Saint's Row 2 is al in de maak ,toch?

15. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is wel een topic over hier op xbw.Maar ze zeggen da ie in de maak is. Maar is voor de verder rest geen info over.

16. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    er is nog niets officieel los gelaten door THQ maar de geruchten worden wel steeds sterker .....

ik heb ergens gelezen dat het in het fiscale jaar 2008 zou komen maar weet niet meer waar.......als ik op het spel af ga dan zou ik zeggen dat ie er zeker wel gaat komen....

17. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hij wordt zekers vet :)

18. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    dit is goed nieuws!!

Vrijdag 11 mei 2007 - Het mag na de geruchten geen verrassing meer heten dat het eraan zat te komen, maar sinds de aankondiging vandaag is het officieel: de populaire free-roaming game Saints Row van THQ voor de Xbox 360 krijgt een opvolger.

Details zijn helaas nog niet bekend gemaakt, maar we gaan er vanuit dat de basis van Saints Row hetzelfde blijft, hopelijk met nog een flink aantal verbeteringen en toevoegingen. Saints Row 2 wordt net als het eerste deel wederom ontwikkeld door Volition. Op de Xbox 360 verkocht de eerste game ruim 1,4 miljoen exemplaren.

Ook werd tijdens de persconferentie van THQ gemeld dat Saints Row niet meer op de PlayStation 3 zal verschijnen, iets wat wel de bedoeling was. De reden hiervoor melden ze niet, maar mogelijk heeft het te maken met de aankondiging van dit nieuwe deel en wilden de ontwikkelaars niet twee delen vlak na elkaar uitgeven.

bron

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb pas een nieuwe disk, omdat mijn oude raar ging doen. Maar ik heb nu heel vaak dat hij vast loopt in de multiplayer. Ongeveer om het half uur zowat. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn gamerprofile al recovert, alle game data verwijdert en de save games teruggezet via memory unit en de HDD cache geleegd.

EDIT: Laat maar, ik heb al gebeld. Ik moet mijn disk weer laten vervangen. Blijkbaar had dat ronde dunne krasje dat er opzat bij de aankoop dus toch effect (dan heb ik het natuurlijk niet over die sector scheiding). Als hij dan nog steeds vastloopt, moet ik mijn xbox 360 terugsturen. (alweer)

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  20. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat te doen tegen een gvdomme Damaged Savegame?

Zat op iets van 80%.. :mad:

Deel Deze Pagina