Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Aegis spelletje is gewoon te downloaden van een US account, en is volledig speelbaar op je NL account. Helaas vind ik er niets aan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Aegis zeg je? Ik zal dan straks via mijn U.S & A account ff kijken op die Marketplace. Waaronder staat die game?

    Vind het btw wel dik genaaid. Ik heb dan inmiddels wel een Amerikaanse account, maar als je ziet wat het verschil is tussen een Nederlandse en Amerikaanse. Alle TV series van de laatste jaren, meer trailers, meer movies, meer games, meer arcade.

    Straks maar ff kijken weer wat er voor nieuws is. ''Cartman gets an anal probe.'' ;):emo:
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Full Arcade games staan in m'n Gamespot profiel, het zijn er niet veel maar er zitten gelukkig geen miskopen tussen. Moet wel zeggen dat er de laatste tijd tijd meer interessante games op de XBLA uitkomen. Weet nog goed, toen ik mijn eerste 360 had maakte ik eigenlijk helemaal geen gebruik van de XBLA....maar met de komst van games als Worms, Castlevania, Pinball FX en straks ook Prince of Persia is daar wel verandering in gekomen.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Aegis Wings net ook gedownload, nog niet gespeeld. Gister mijn US account gemaakt, zo genaaid dat wij geen films kunnen downloaden =( lijkt me echt ideaal namelijk, en ze zijn niet eens zo duur.
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon huren, is binnen 24 uur gewoon weer weg.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hoe zit het dan met die Soutpark afleveringen?
     
  7. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan oude films is kopen de wat nieuwere is huren voor een week/dag/maand. Maar om terug te komen op eagis wings vind hem zelf best grappig alleen dan was de texas hold'em actie veel beter
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat vond ik ook. Jammer is alleen dat ze met Texas Hold'Em alles hebben gereset een aantal maanden geleden. Heb het sindsdien ook niet weer gespeeld. Had gelukkig net de 100.000 Dollar grens wel bereikt online.
     
  9. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij toevallig helpen aan de 'Infected' achievement bij Jetpac Refuelled?

    Probeer al tijden online iemand te vinden die hem heeft, maar dat wil maar niet echt lukken.
     
  10. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je zonet toegevoegd aan me vriendenlijst moet die achievement ook nog hebben maar kan vanavond pas spellen
     
  11. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jou toevoegen?
     
  12. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip:
    Voor mensen die vrienden hebben die de arcadegames willen die jij gedownload hebt. Recover account (de account waar je de arcadegames heb gedownload) op de xbox van je vriend. Ga dan naar download history. Download al de arcadegames opnieuw. Helaas werkt dit niet bij alle arcadegames. En voila gratis arcadegames.

    Enigste nadeel: kost wel wat tijd maar is het meer als waard.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    werkt niet zo goed hoor. Ze moeten dan iedere keer als ze het spel willen spelen ingelogd zijn onder jouw gamertag
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, daarom snap ik ook niet hoe mensen die Amerikaanse games (Aegis Wings) kunnen downloaden, en er dan toch mee kunnen spelen onder hun Nederlandse account... Want die content staat dan toch op je Amerikaanse account, en niet op je NL'se?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Handig idee, zal het ooit eens een keertje proberen als het zo uitkomt. ;):D
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Content is consoleID of ProfileID gebonden, als 1 van die 2 kloppen kan je hem spelen.

    Meerdere profiles op dezelfde console hebben dus ook dezelfde consoleID
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Alleen als je online bent werkt dat bij vrienden. Niet als die vriend daarna offline gaat.
     
  18. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren Aegis Wing gedownload met m'n Amerikaanse profiel:9 . Eerst dacht ik: wat is dit voor een schijt game zeg, zonde dat dit in mijn lijst staat! Maar toen ik de coop ging doen met een vriend van mij heb ik de rest van de dag niets anders meer gespeeld:b: Echt leuk spelletje en werkt lekker verslavend. En ik kan zeggen dat ik RANCE6 aan een achievement heb geholpen, hij speelde de hele middag mee.:9
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb de game ook, maar zelfs op Normal vind ik hem nog best lastig. Het zal wel zijn omdat ik dit soort spelletjes niet meer gewend ben, ben ook niet van deze tijd gamers. ;)8)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Moeilijke game is het :9. Alleen had naar een keer level 6 gedaan het wel voor gezien, denk je dat je die eindbaas dood heb moet je nog weer een heel stuk 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina