The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik hoor inderdaad ook alleen maar positieve dingen over deze nieuwe expansion.

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    2100 punten is 25 euro, Knights of the Nine + Shivering Isles is al samen 3200, plus de rest is zo'n 4200, 50 euro dus :'-(

3. Ashavan

Ashavan Guest

Dat is het enige voordeel van de pc versie. Een heleboel content werd gemaakt door de community en was voor niks te verkrijgen. Bethesda maakte zich er makkelijk van af om de helft te jatten, aan te passen en uit te brengen als zelf bedachte expansions.

Voor de PC versie had ik ook alles voor nop, maar bij de Xbox kunnen de modders niet echt veel eigen spul verspreiden. En ik vertik het om die uitbreidingen aan te schaffen.

Vergeleken met de PC versie is de moeilijkheidsgraad ook erg makkelijk. Op de PC kon ik met moeite gevechten winnen, maar met de Xbox is het 3-4 klappen en klaar.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2007
  4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien moet je de moeilijkheidsgraad aanpassen in het Gameplay menu. Schuif hem maar helemaal naar rechts en dan is het toch effe wat moeilijker

5. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ja maar 'de rest' is verre van noodzakelijk. Mehrunes Razor is aardig maar haalt het niet bij het formaat van knights en SI. En al die 'base camps' en horse armour kun je echt vergeten, voegen erg weinig toe...

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Mensen. Shivering Isles was idd. 2400. Knights of the Nine was 800. Ik heb naar mijn weten nooit 5000 punten in totaal betaal voor al die downloads, maximaal 4200. Dat scheelt nog redelijk in prijs.

@ Dark Miracle: Hij is echt te wreed. Je komt op een gegeven moment wel in een instortend fort terecht, dat is wel minder omdat je dan iedere keer veel levens verliest als je geraakt word door rotsblokken. Er is wel doorheen te komen, maar je moet wel uitkijken. Voor de rest is het gewoon een klere vette uitbreiding met een Wereld waar je geen hoogtevrees moet hebben als je een grote trap oploopt in de hoofdstad achter in Shivering Isles.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben benieuwd, morgen ga ik hem halen. De winkels zijn hier gewoon open met Hemelvaart.

8. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, dat klinkt idd best gaaf (en spannend, ik heb namelijk hoogtevrees 8)). Heb de uitbreiding al wel maar ben dus nog niet zover....weer snel verder spelen dan :D Maar tis idd echt een aanrader, klinkt gek maar dat had ik na een kwartiertje spelen al door. Hoe ? Kweenie, is een gevoel weet je....

:+

Nee maar heel apart wereldje, de begroeiing, de mensen (en hoe ze op je reageren)....alles is zo anders dan Cyrodill. Shivering Isles _O_

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind SI ook te duur maar ik zou hem graag willen hebben. Misschien later maar hij gaat er komen!

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hoe voelt het eigenlijk om hoogtevrees te hebben? Ik kan me niet indenken hoe dat voelt.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hoe zal ik het omschrijven. Ik heb er int algemeen weinig last van, maar dat is ook omdat je onbewust dus die situaties gaat vermijden waarvan je weet (of zelfs maar denkt) dat je er last van gaat krijgen. Een aantal voorbeelden waar je me niet tegen zult komen :

- Hoge attracties in de Efteling (of elk ander pretpark)
    - Hoge gebouwen (tenzij ik niet naar beneden kan kijken door een raam of op een balkon of iets dergelijks, zolang ik binnen zit gaat het wel)
    - Een vliegtuig (sommige mensen zeggen dat je er int vliegtuig geen last van kunt hebben omdat je niet in contact staat met de aarde....maar ik ga het toch echt never nooit niet ondervinden)

Afijn, en zo kun je zelf nog wel wat voorbeelden verzinnen denk ik. Maar ingame heb ik natuurlijk geen last van hoogtevrees, dat was een geintje ;)

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ervan af gekomen door een weekje Parijs, overal op hoge daken gegeten enz. en natuurlijk de tour eiffel, werkt goed man, daarna gewoon jezelf dwingen, en nu heb ik er nauwelijks nog last van. Had precies hetzelfde behalve in het vliegtuig, als er een hekje voorzat was het niet zo eng, maar gewoon een afgrond kon ik niet tegen

14. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap een paar dingen niet, ik ben nu bij dat gedeelte in de main quest van dat die 3 poorten openen. Alleen als ik daar ben met de aid van alle steden op Chorrol (die snapte ik niet met die torens hoe ik nu bovenin kan komen?) en natuurlijk de Imperial City na, word iedere keer dat leger afgeslacht incl. Martin terwijl ik ook nog is meehelp volgens mijn guide moet dat makkelijk kunnen lukken, hoe kan dit?

15. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm kzal em binnekort ook maar ff hale:)

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd, zodra de derde grote poort is geopend moet je er direct ingaan he, anders gaan ze uiteindeijk dood ja, aangezien de deadra maar blijven komen.
    en martin kan toch niet eens dood? alleen bewusteloos.. dacht ik,

btw, heet er niet veel mee temaken maar toch:p
    nadat ik de main quest gecomplete had deed ik arena, en nog wat dingetjes, daarna liep ik een x ten noorden van bravil, en wie zag ik lopen? de guard captain die meehadgehoolpen met de main-quest, wel heel toevallig dat ik haar zie terugglopen:p of ze is er om een andere rede, maar dat lijkt me niet.

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Hij kan wel dood, dan kan namelijk ook als je weer terug bent in The Imperial City, na Paradise. Je moet gewoon continu bij hem in de buurt blijven en direct die grote poort ingaan zodra hij open. Ik vond die quest de 1e keer erg kut, maar gelukkig lang niet zo erg als de Vampire Quests.

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik zie elke keer dat ik daar ben de Bruma Militia, met een man of 5 lopen. Elke keer lopen ze terug naar de stad, maar schijnbaar komen ze er nooit. Wrede straf. ;)

Ik vond die missie vrij makkelijk, gewoon erlangs gerend, had het helemaal gehad met die Oblivion wereld, vond het idee sowieso kut. ;) En die mannetjes bleven bijna allemaal overeind, ik deed het meeste werk. Maar ben vrij laat begonnen met de main quest, level 20 geloof ik. Ben het spel geindigd met level 41, ongeveer gelijk aan Morrowind, waar ik bij level 42 klaar was. :+

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou ik was vorige week ook op de eiffeltoren maar als ik naar beneden keek =( ik schrok me de **ring. ik kan dan ook niet tegen afgronden enzo maar in achtbanen voel ik niets :confused:, ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus weet nie hoe dat is.

20. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh ik dacht dat overgegeven moment er bijna geen daedra meer bijkwamen, dus het is zo dat je 15 min hebt en dat je verloren hebt als ze geen stand meer kunnen houden buiten de poort? Ik ben nu lvl 8 en ga eerst de main quest uitspelen:D.

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina