Probeer 7x, want na 6x staat hij nog steeds in dezelfde positie. Vreemd, lijkt me niet iets met de instellingen, want dan geeft hij andere melding. Ben bang dat het schuifje/knopje gewoon niet goed werkt/reageert.
Nieuwe screens van God of War: Chains of Olympus! De screens zijn in een aparte vorm op het net verschenen (in de breedte) zoals je ziet. Samen met Crisis Core dé handheld game voor 2007 \o/
Wat is het voor iets, soort Prince of Persia? Ziet er wel goed uit, spreekt me persoonlijk niet zo aan, maar grafisch indrukwekkend.
ken je het spel God Of War niet???? OMG kijk snel filmpjes. God of war 2 is net uit Weet iemand trouwens of je psx games op je psp kan spelen? of emulators van nes of andere consoles? /Mod Over illegale meuk praten we hier niet - Melbuuln
PSX games in ieder geval wel ja, maar voordat ik erover begin. Zijn dit soort zaken wel toegestaan hier?
De FAQ is hier heel duidelijk over . Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten. Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights.
Is het niet handig ofzo om een lijstje te maken met toffe downloads voor psp? Hier alvast wat, voor mensen die het nog niet kenden: www.us.playstation.com www.psxextreme.com www.pspimages.net www.pspdemocenter.com Hier kun je rechtstreeks vanaf de psp browser demo's downloaden! www.themepsp.com Wallpapers pspwalls.livejournal.com Ook wallpapers, kwam k toevallig tegen via via via op livejournal. Handig ook vanaf psp browser bekijken en opslaan.
Maar Playstation spellen kun je legaal spelen trouwens, als je tenminste een PS3 hebt. Je moet de spellen downloaden via je PS3 en dan je PSP op de PS3 aansluiten en daarop zetten. De meeste kleine updates voor de PSP zijn om meer Playstation titels beschikbaar te maken. Ontzettende kutactie van Sony om het zo te doen, want hun PS3 verkoopt niet. Bovendien moet het makkelijk kunnen via hun website, waar je ook demo's etc. kunt downloaden.
Ik heb ergens gelezen dat je je kunt registreren als je een psp hebt gekocht en dat je dan iets krijgt. Weet iemand waar dat is?
Uiteindelijk toch overstag gegaan.. De aanbieding van BartSmit was toch te goed om te laten lopen.. Heb samen met de psp Tekken erbij gekocht.... Poe als Tekken de standaard is van psp games, zie ik mezelf heel wat uurtjes maken met de psp....
Diverse Amerikaanse sites waren al laaiend enthousiast over het spel op grafisch gebied tijdens de Square Enix Party. Volgens hen was het by far de meest indrukwekkende PSP game \o/ \o/ \o/
Heb ooit eens een FF gespeeld op PSX, maar snapte geen flikker van het verhaal. Wel vond ik het een leuke game. Als ik deze game zou nemen, snap ik dan weer niks van het verhaal, omdat het continue door loopt? Of is het gewoon een compleet nieuw verhaal?
Kan je op de psp ook een usb stick gebruiken voor muziek, savegames etc. Want ik heb er hier eentje liggen van 128 mb