Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt Thomas

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ff 1 vraagje, kan je de halo 3 beta spelen via 48 hours cards? Bij mij lukt dat nu namelijk niet. Ik kan bij alle spellen online spelen en downloaden behalve de beta. Wie helpt me?

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff... net ff een paar potjes gespeeld en wat is het vet zeg!! :cool: Alleen van sommige dingen snap ik geen zak.

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Welke? Misschien kan ik je helpen.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik moet het gewoon nog ff doorkrijgen.

6. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het Antoinette, kheb altijd gelijk he :9 :b: , hoor ik wel vaker ;)

7. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al weer 200 Postjes hier(Denk aan deel 1612318 Voor dat Halo 3 officeel uitkomt).

De Beta Is wel zwaar vet hoor.
    Alleen de Spikers zijn dual wielded Zwaar overpowerd

8. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het leuk spelen maar ik wissel ook afentoe van spel want straks wordt hetsaai met maar 3 maps

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt en er liggen er ook nog eens zo veel.

10. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here =(

11. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ff snel een vraagje over de halo 3 beta!

Als ik dus morgen het spel crackdown haal in de winkel zit daar een halo3 beta bij? dan kan ik dus ook de beta van halo 3 spelen??

gr TheOne...

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Waarschijnlijk wel. Het staat gewoon op de voorkant van het hoesje, dus het is makkelijk te zien.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb hem gedownload en even gespeeld. Had het gevoel dat ik een (matig) opgepoetste versie van halo 2 aan het spelen was. Grafisch niet indrukwekkend, gameplay niet veel anders. Desalnietemin wel weer lekker om even online te kunnen schieten :9

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat zou je dan aan de gameplay willen veranderen? Ik vond Halo 2 namelijk al geweldig spelen.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb je gelijk in :) Maar grafisch mag het wel allemaal veel mooier. Als je ziet wat bioshock uit de 360 weet te halen. Gelukkig hebben we het hier over een beta, dus het komt vast en zeker goed eind september :)

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik hoop het en grafisch kan het zeker beter. Kijk maar naar Gears of War en inderdaad Bioshock.

17. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, bioshock is niet eens uit en nu durven jullie het al als maatstaf te gebruiken.

Let bij de demo eens op de details: geluiden, ontploffingen, omgeving. Mijn eerste indruk was ook dat het een opgepoetste versie was, maar na een paar potjes moet ik zeggen dat dit 100 maal beter is!

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Grafisch is het al heel goed als je het mij vraagt, kijk naar de explosies etc, en zo mooi als GoW kan het niet aangezien Halo veel grotere maps en details etc heeft en GoW uit allemaal veel kleinere maps bestaat waardoor ze meer aandacht aan de graphics konden besteden.
    gameplay> graphics

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is het jullie al eens opgevallen dat het scherm een beetje bol staat? Dat komt volgens mij doordat je ook daadwerkelijk door die helm kijkt :).

20. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock heeft ook geen multiplayer. Als die dat wel zou hebben, dan was die significant minder mooi dan de singleplayer. Daarnaast als je echt goed kijkt bij de beta zie je pas hoe mooi die is. Het is inderdaad niet overweldigend, maar de details en de sfeer. Ik vind het prachtig. Hoef je niet mee eens te zijn maar goed. Daarnaast vind ik de toevoeging van o.a. de bubbleshield en portable graflift veel uitmaken. Maar dan moet je wel iets langer spelen dan een uurtje om dat te merken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina