Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo moet je racen, zonder elecktronisch shit
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ging ik net proberen met alles uit behalve tc ik vond het behoorlijk pittig omdat het vet wennen is wanneer je remt je niet kan sturen...komt dit door de abs of wat?
     
  3. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de demo niet gespeeld.
    Kan iemand mij een opsomming geven van de opties die je aan/uit kan zetten tijdens het racen ( zoals brake assist enz. )??
    En wat het allemaal precies inhoudt? Zodoende weet ik gelijk hoe ik ga racen als ik eenmaal het spel kan spelen op 7 juni:)
    Alvast bedankt
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Drivingline
    ABS
    STM
    TCM
    Handmatig/Automatisch

    Waarom speel je de demo niet?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    En wat het inhoud...

    Drivingline - laat zien waar je moet rijden en remmen/gassen
    ABS - voorkomt blokkeren bij het remmen en hierdoor kan je remmen en sturen tegelijk.
    TCS - voorkomt wielspin bij het optrekken. Je kan altijd volgas zonder te driften.
    STM - Voorkomt onder en overstuur. Dit kost je waarschijnlijk meer tijd als je hem aan zet.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk dat hij verrast wilt worden door de gehele game :)
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zo gister ook eens de demo gespeeld, nadat mijn xbox weer terug was van reparatie, en moet zeggen dat ik het echt een super demo/spel vindt.

    weet iemand of er nu verschil in zit, of je manual of automatisch schakeld, want ben meteen begonnen met manual, maar vraag me toch af, of dat nu echt sneller is...

    @jeepee NL
    jij bedoelt dus eigenlijk, dat het sneller is als je STM uit zet?
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey hebben jullie al de achievements gezien van Forza 2
    http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=235

    sommige zijn van 1 gamerscore. En ook dat je van Germany alle auto's moet hebben in je garage en ook van meerdere landen alle auto's hebben.
    Maar als ik het goed kwam er maar 1 auto van Korea en Spanje, en als je van die landen alle auto's heb krijg je een achievement van 1. 1G voor Korea en 1G voor Spanje.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  10. JeePee

    JeePee Guest

    ABS - Ik het snelst als je hem aan zet.
    TCS - Maakt niet veel verschil. Zonder TCS kan je ook toptijden rijden, alleen is starten echt heel moeilijk.
    STM - Kost je teveel vermogen. Een bocht rustig nemen is sneller.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind met ABS aan juist klote rijden. Zonder ABS kan je nog wel remmen in de bocht, mits gedoseerd, en dat vind ik toch erg fijn, en ik rem daarom ook wat later voor de bochten. Gister eens geprobeerd met ABS aan te rijden maar toen bakte ik er ineens niks meer van, waarschijnlijk om dat ik gewoon te laat remde hiermee. Ik raakte trouwens ook sneller aan het driften met ABS aan, hoe gek dat ook klinkt.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kan dat nou joh? ABS is er toch juist voor om te zorgen dat je wielen niet gaan blokkeren *)
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Klopt, het klinkt gek, maargoed.. Moeilijk uit te leggen. Ben aan het bedenken hoe ik het moet verwoorden
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja ik vind het een beetje nutteloos om achievements points van 1G te doen 8) Er zitten er ook van 5G tussen maar die zijn ook echt te makkelijk om te halen. Finish a lap without penalty Finish the race without penalty enz. Dus is wel makkelijk scoren zo :+
     
  15. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat de hootcam geen achteruitkijkspiegel heeft. Die heb je eigenlijk wel nodig en zo ben je verplicht in de bumpercam te rijden. spijtig.
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je plotseling heel hard remt duikt de voorkant van de auto hard in de vering. Daardoor heb je meer grip met de voorbanden (in rechte lijn) om te remmen maar tevens ontlast je daarmee de achterkant. Als je dan (te vroeg) gaat sturen terwijl je nog veel vaart hebt hebben de achterbanden dus te weinig grip en kan de achterkant uitbreken (handig voor awd of fwd auto's!). Ook de voorbanden kunnen dit niet aan, dan ga je idd slippen, dus pas insturen als je genoed grip hebt om én dat laatste beetje af te remmen én te sturen ;)
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was je al kwijt bij 'plotseling' 8)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo..gisteren nieuwe laptop gekocht. En zojuist meteen GTR2 getest. Draait als een tierelier met alles High! :cool:

    Heb ik even wat te doen totdat Forza 2 uitkomt! :+
     
  19. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    @Rivanov

    Ik ben ook opzoek naar een laptop maar ik heb geen idee wat voor een ik moet kopen. Welke heb jij gekocht? Ik heb namelijk helemaal geen verstand van pc's.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kijk even in het Laptop Advies topic. Maar ik heb de HP Pavilion dv9255ea. Dit is echt een monster!

    Specs: http://www.qplaza.nl/pavilion-dv9255ea-p-276.html

    Prijs: €1339,-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina