1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0



    [​IMG]


    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    Namco Bandai Games
    ~
    Developer
    Eden Games
    ~
    Genre
    Action RPG
    ~
    Release datum
    24 September 2010

    [gb]Informatie:[/gb]

    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]







    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    1000GS - Say Hi to Fii online and let Fii win the race.

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    Nee, er zit geen boxart bij. Je krijgt alleen de CD! :+

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]

    Misschien hier, misschien niet. Wie weet het? Zwarte piet?

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Broembroem, dat zal weer lekker cruisen worden online met wat XBW'ers. :thumbs:

    Danke Fii voor die bloemen... uuh, starpost.
    ^top

     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geweldig als er een deeltje 2 komt, met die geruchten erin!! Lijkt me geweldig om eens lekker in de regen offroad te rijden (moder :D) in een inmens groot gebied!

    Hoop ook weer dat er motors inkomen, maar dan wel in grotere aantallen en nog beter uitgewerkt. Crossmotors zouden ook erg gaaf zijn.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff snel op Google gezocht, en heb deze drie dingen gevonden:

    Het spel zou maar liefst 2.400 KM aan wegen bevatten
    Het spel zou in maart 2008 uitkomen
    De geruchten op de Poolse website Gry-online zouden van een 100% betrouwbaar persoon komen.

    Bron

    Niet veel extra's, maar toch drie kleine toevoegingen.:9

    @ AntraXxX: Wat mij dan leuk lijkt:

    Vroeg in de morgen bij je huis je KTM-crossmotor in de achterbak van je Toyota Land Cruiser leggen, dan een lange rit van 300 KM over een snelweg maken, en dan bij je doel aankomen: Een immens groot offroadparadijs._O_ Waar je zowel met je Toyota als je KTM gaat crossen, om 4 uur later naar een wasstraat in de stad te rijden en je besmeurde offroaders daar eens flink schoonmaakt. Een frietje halen bij de Drive-in en dan weer koers zetten naar je huis, en als je daar aankomt is het laat in de avond.8)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  4. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag wat realistischere besturing zien, schademodellen aan de auto's en een realistischer straatbeeld!

    Verder niet te veel veranderen aan de game! Hoewel, weerseffecten welkom zijn, en naat bedienbare ramen bijvoorbeeld ook verlichting en ruitenwissers regelen! :)
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, zo wil ik hem ook!:thumbs: En ze mogen ook bijvoorbeeld goedkopere uitvoeringen van auto's in TDU2 stoppen. En ook benzine, zoals hier._O_

    Owja, en hier zeggen ze dat TDU2 er wellicht net zo goed uit zal gaan zien als PGR4.

    Wordt een zwaar racegamejaar, 2008! De volgende NFS, Midnight Club 4, PGR4, GTAIV, Burnout 5, Saints Row 2 en wellicht wel Forza 3!\o/
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Forza 3 in 2008 zie ik echt nooit gebeuren. :9

    Benzine + schademodel zou me wel erg leuk lijken!
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Toyota Land Cruiser moet er echt in. Check deze foto.

    @ AntraXxX: Forza 3 zou wel eind 2008 kunnen komen. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die Toyota ziet er leuk uit, maar er moeten zoveel gave auto's en motors inkomen! ;) :9
     
  9. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel cool vinden als je het dak kon openen en dicht doen bij een convertible. En een beetje showen daar bedoel ik mee : Je gaat met vijf man op een lege pakeerplaats staan en doet de motorkap open en laat je motor van zijn beste kant zien enzo.... En bmw,peugot en dat zulk merken moet er in komen
     
  10. Juriaan

    Juriaan Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm Krijg je toch meer NFS neigingen _0/

    Maar, BMW, zeker wel erin..Porsche ook!
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep maar ik vind die foto van die Land Cruiser echt gaaf, zóiets zou ik nou echt in TDU2 willen doen!_O_ Lekker offroad crossen dus.

    Jep er moeten functies als het dak open/dicht, ruitenwissers (als er regen komt zullen er zeker ruitenwissers komen) en verlichting komen.

    Owjeah BMW zou erg gaaf zijn, die M5 en M6 V10 geeft zo'n heerlijk snerp geluid! En die M3 CSL, kwijl, kwijl, kwijl. :) :)


    Ik zal morgen waarschijnlijk ff een (was)lijst maken van auto's, motoren, functies en features die ik in TDU2 wil zien.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met dat lijstje zul je dan wel lang bezig zijn lijkt me!


    Ruitenwissers en verlichting zullen er wel inkomen lijkt me. (als de geruchten waar zijn :9)
    Maar waarom kon je de verlichting in TDU1 niet gewoon de hele tijd aan laten staan, inplaats van te knipperen? Want het overige verkeer had dat wel.
     
  13. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    het ultieme spel zou gewoon zijn: iedere auto die echt bestaat erin zetten, ook offroaders, bvb een jeep wrangler, met alle functies, idd kap open en dicht doen, 4x4 inschakelen of uitschakelen, uitbouwen: verhogen, verlagen, banden vervangen enz...

    maar om te beginnen: iedere wagen in het spel, die in het echt ook te vinden is.. dat zou al mooi zijn, niet zoals in Gran Turismo rondjes rijden, maar gewoon vrij rondrijden als in TDU
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol dan zou je meer dan 5000 auto's en motors in TDU2 moeten zetten. Dat lukt never nooit niet, alleen al door de licentie's. En dan duurt het like 5 jaar om alle auto's en motors er goed realistisch nagebouwt erin te krijgen.

    Die extreme ombouw shit zou ik ook ruk vinden, want daarvoor heb je immers games zoals Need for speed: Carbon. Maar wat meer tune mogelijkheden zoals velgen, en wat motorische mogelijkheden zou ik wel erg leuk vinden maar meer ook eigenlijk niet.
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de hele tijd de A knop inhouden8) Maar het is ook niet echt nodig.

    Zou idd wel leuk zijn maar om zoiets te maken ben je echt wel minstens 10 jaar bezig.=( Ik heb hier een leuk idee voor de autodealer features:

    Net zoals in TDU1, je komt gewoon aanrijden bij het gebouw, in de scene zie je dat je char de auto parkeert en naar binnen loopt. Zodra je binnen bent, heb je echter de volledige vrijheid. Je kan niet naar buiten, maar als je in de binnenkomst hal staat: Je bent in de Toyota dealer. Je ziet 4 gangen, boven 1 hangt een bord met Toyota Classics erop, bij gang 2 zie je Toyota Sports geschreven. En boven gang 3 zie je Toyota Offroads hangen._O_ En boven gang 4 hangt Toyota Concepts. Dus dat de auto's verdeeld zijn in verschillende klassen. Zoals gezegt, je hebt gewoon de vrijheid om te lopen, net zoals in PGR2.

    In de sectie Toyota Classics staat:

    '67 Toyota 2000 GT
    '88 Toyota MR2 T-Bar
    '89 Toyota Celica
    '88 Toyota Supra

    In de sectie Toyota Sports staat:

    '93 Toyota MR2
    '99 Toyota MR2
    '00 Toyota Celica
    '96 Toyota Supra Twin-Turbo

    In de sectie Toyota Offroads staat:

    '49 Toyota Land Cruiser
    '94 Toyota FunCruiser RAV4
    '99 Toyota RAV4
    '06 Toyota RAV4
    '03 Toyota Land Cruiser
    '03 Toyota Land Cruiser 100

    In de sectie Toyota Concepts staat:

    '07 Toyota FT-SH

    Zoiets. En dat het dan bij elke auto/motor/quad dealer is. Moet fantastisch zijn!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dubbelpost maar wat is die Toyota FT-SH toch mooi!_O_ Ik had hem al eens gezien in een tijdschrift maar nu heb ik 2 foto's van de FT-SH op internet gevonden:

    Foto van de voorkant

    Foto van de achterkant

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je hebt de laatste tijd wel veel dubbelposts. :9 ;)

    De Toyota FT-SH ziet er erg goed uit inderdaad! :D
    Hoop wel dat er ook crossmotors inkomen!
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar ik ga het laatste bericht niet meer wijzigen als ik 2 uur later nog op een idee kom.../Mod doe maar wel ;)

    Owja ik wil wel dat ze het spel zo maken dat je alleen met een offroad auto of een crossmotor/quad het terrein in kan, want nu kan je met een Enzo gemakkelijk over dat kleine zandpaadje naast de Wainae rijden, terwijl dat een heel hobbelig en serieus pad is.:{
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou ik werkelijk niks vinden dat je alleen met een offroadvoertuig ook echt het terrein in kan. Want nu kan je inderdaad met een Enzo of dergelijke het terrein ook in, maar dat is wel veel leuker want je bent namelijk vrij met welk voertuig je het terrein in wil lijkt me toch.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de Reliant Robin erin komt, die mist in elk racespel. =(
    Overigens zouden lichten, knipperlichten, mooi regeneffecten en ruitenwissers wel mooi zijn. :)
    Offroad hoeft van mij niet zo, is heel ander soort racen en vind alle soorten jeeps en offroad auto's super lelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina